Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
One Framework to rule them all
Advertisements

Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Aukcja o dolara $$$ P. Jaworska W. Filipowicz.
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Autor: Michał GAWRYLUK
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Wykład 2 Cykl życia systemu informacyjnego
Wieloplatformowa Gra edukacyjna dla nastolatków
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.
.NET gdzie szukać? .NET co warto wiedzieć?
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Szybki dostęp online czy raporty generowane ręcznie? Wyzwania przetwarzania danych. Konrad Latkowski, Manubia 17 maja 2012.
klasyka gier komputerowych
Jakub Grudziński Artifex Mundi
Gry na PC i konsole w bibliotekach Prezentacja, nowości i trendy Sascha Wiersch / Biblioteka młodzieżowa Hoeb4U w Hamburgu.
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Autor: Michał Kowalczyk
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Jak ujarzmić burzę mózgów?
Balans w grach Marcin Szymkowiak. Czy moja gra powinna być symetryczna czy asymetryczna?
Minecraft Mody świata.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Podstawowe funkcje ekonomiczne
PIOTR SOBOLEWSKI – TK GAMES Jak rozłożyć grę na części? Part 1: Mobile games.
Autorzy: Marcel Gómułka & Piotr Kwiecień
Historia gier.
Kim jest Game Designer? Marcin Szymkowiak. Role w Game Devie.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Robimy gry! Brainstorm time! .
Ketchapp (i nie tylko) uncovered Fenomen prostoty Piotr Sobolewski – TK Games.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Postawa asertywna.
W ramach projektu Nasza Łódź spotykaliśmy się 22 maja z Panią Joanną Ufnalską z Departamentu Gier, która przybliżyła nam grę terenową typu quest.
Mierzenie wartości kapitału ludzkiego firmy SMG/KRC Poland HR Region Południowy Sp. z o.o. Ul. 3 maja 22/4c Katowice Tel
Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS.
Zdrowie i edukacja a poziom szczęścia FLOW - Mihaly Csikszentmihalyi Wymęczone przez Katarzynę.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE. HISTORIA ZAKŁADÓW BUKMACHERSKICH  1922 – Littlewood Pools of Liverpool  1956 – Pierwsze zakłady sportowe w Polsce  1972 – Pierwsze.
Prawdopodobieństwo warunkowe Komentować następujące rozumowanie: “Prawdopodobieństwo, iż na pokładzie losowo wybranego samolotu jest bomba, wynosi jak.
PEGI Czy wiesz, co kryje się pod tymi znakami? Czy wiedząc, że w grze jest przemoc, sex i wulgarny język pozwolisz w nią grać swojemu dziecku lub ją zakupisz?
GRY KOMPUTEROWE I ZJAWISKA SPOŁECZNE
Lata Zmasowany atak konsol W roku 1998 SEGA wypuszcza konsolę DREAMCAST. Jednak jej produkcja zostaje przerwana już w Dreamcast jest.
Oligopol oferentów Założenia modelu: 1.Na rynku danego dobra jest kilku dużych oferentów i bardzo wielu drobnych nabywców. 2.Na rynku a) nie ma preferencji.
Fot. Nr 1 „WITAMY W CYBINCE” ul. Niecała – Luchstraβe Źródło: gra MINECRAFT, Autor: Patryk Nawrocki, Zdjęcie wykonano: r.
Polityka kulturalna Niemiec
Ochrona wizerunku a publikacja w Internecie Kwestia ochrony wizerunku jest uregulowana w przepisach art. 81 oraz art. 83 ustawy o prawie autorskim i prawach.
Temat: Tworzenie bazy danych
Instytut Ochrony Zdrowia przedstawia Index Nastrojów Branży Zdrowotnej czyli pierwszy z serii pomiar temperatury i ciśnienia wśród głównych uczestników.
Prepare for the new challenge. Marcin Borecki
FIFA 16 FIFA 16 to kolejna wersja znanej na całym świecie gry.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Broforce to gra w którą można grać offline jak i zarówno online z przyjaciółmi. Ta gra znajduje się i można ją kupić na platformie steam.
Jak sobie radzić ze stresem?
HISTORIA KONSOL STACJONARNYCH Konsola - ”komputer o wyspecjalizowanej architekturze przeznaczony do uruchamiania gier wideo”.
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Bartosz Knapik GRY Planszowe.
przez dr Zbigniewa Wieczorka
Agenda: 1. Poznajmy się! 2. O programie Microsoft Student Partner i naszej sekcji 3. Co robiliśmy w tamtym roku – Paweł Łabno 4. Co będziemy robic w tym.
Portfolio umiejętności i wykonanych projektów
Poradnik Google'arza.
Ośrodek Informacyjny Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
SPORT ELEKTRONICZNY. SPORT ELEKTRONICZNY - FORMA RYWALIZACJI, W KTÓREJ PRZEDMIOTEM DZIAŁA Ń ZAWODNIKÓW S Ą GRY KOMPUTEROWE. RYWALIZACJA MI Ę DZY ZAWODNIKAMI.
Nikotyna legalny narkotyk
Nominacja w kategorii dziennikarstwo w plebiscycie Gala Róż Jadwigi.
Zapis prezentacji:

Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.

Prezentacja + luźna dyskusja, można pytać o wszystko i w dowolnym momencie. Nie ma tematów tabu. Forma spotkań

Szanujmy się

W co gracie?

Jakie znacie gatunki gier?

Platformy – na czym gracie?

Poszerzyć horyzonty, zaciekawić, zainspirować, pokazać i pomóc zrozumieć niektóre mechanizmy. UWAGA! Nie podamy przepisu na dobrą grę. Cel spotkań

Dlaczego gramy?

„Stan między satysfakcją a euforią, wywołany całkowitym oddaniem się jakiejś czynności” - Mihály Csíkszentmihályi (1980) ~Flow~

Występuje (m.in.) podczas: wspinaczki górskej, żeglarstwa, gier sportowych, tworzenia muzyki, jogi, czy medytacji ~Flow~

Charakteryzuje się brakiem samoświadomości, utratą poczucia czasu oraz całkowitą wolnością od strachu i lęku. ~Flow~

Jak osiągnąć flow? 1. Wyraźne cele do zrealizowania 2. Częste pojawianie się informacji zwrotnej (jasnej i zrozumiałej) 3. Istnienie równowagi pomiędzy poziomem umiejętności a wymagań ~Flow~

Rynek gier

Grand Theft Auto 5

Data wydania: wrzesień 2013 (konsole) / kwiecień 2015 (PC) Koszt wyprodukowania: 265m $ (dev: 95m $) Ilość sprzedanych egzemplarzy: 52m W ciągu pierwszej doby gra zarobiła 800m $.

Wiedźmin 3

Data wydania: maj 2015 Koszt wyprodukowania: 34m $ (dev: 12m $) Ilość sprzedanych egzemplarzy: 1,5m Najdroższa polska gra w historii.

Minecraft

Data wydania: listopad 2011 Koszt wyprodukowania: ~50k $ (stworzony przez 1 osobę) Ilość sprzedanych egzemplarzy: 62m W 2014 kupiony przez Microsoft za 2,5mld $.

eSport

eSport – pula nagród, top 5 ($) 1.Dota 2: 29m $ 2.League of Legends: 21m $ 3.StarCraft II: 16m $ 4.Counter-Strike: 10,5m $ 5.StarCraft: Brood War: 6,5m $

Gry MMO – zarobki, top 5 ($)

1.League of Legends 946m $ rocznie 2.Crossfire 897m $ rocznie 3.Dungeon Fighter Online 891m $ rocznie 4.World of Warcraft 728m $ rocznie 5.World of Tanks 369m $ rocznie

Gry Mobilne – zarobki top 5 ($)

1.Clash of Clans (Supercell) 2.Game of War – Fire Age (Machine Zone inc.) 3.Candy Crush Saga (King.com) 4.Boom Beach (Supercell) 5.Candy Crush Saga Soda (King.com)

Gry Mobilne – top 5 ($) 1.Clash of Clans (Supercell) 4,5m $ dziennie 2.Game of War – Fire Age (Machine Zone inc.) 3m $ dziennie 3.Candy Crush Saga (King.com) 2,8m $ dziennie 4.Boom Beach (Supercell) 800k $ dziennie 5.Candy Crush Saga Soda (King.com) 650k $ dziennie

Supercell 2012 – rok założenia 128 pracowników 3 gry ( Clash of Clans (2012), Boom Beach (2013), Hay Day (2012) ) Setki milionów graczy 5,5 m $ - dzienny przychód 3 mld $ - wartość firmy

Źródło: SponsorPay

Jak zostać game designerem?

zQvWMdWhFCc Extra Credits

Mam pomysł. Co dalej?

1. GDO / GDD (samemu niekoniecznie) Proces tworzenia gry d/szablon%20GDO.docx?dl=0

2. Prototyp (zawsze konieczne) Proces tworzenia gry

3. Feedback, playtesty Proces tworzenia gry

4. Decyzja Proces tworzenia gry

5. Programowanie, dźwięk, grafika Proces tworzenia gry C#

n. Iteracje, iteracje, iteracje, … Proces tworzenia gry SCRUM

1. GDO / GDD (samemu niekoniecznie) 2. Prototyp 3. Feedback, playtesty 4. Decyzja 5. Programowanie, dźwięk, grafika n. Iteracje, iteracje, iteracje, … Proces tworzenia gry