E-mail: reklama@buduj.com.pl Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel. 0 782 644 023 E-mail: reklama@buduj.com.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
FORMY REKLAMOWE.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Oferta reklamowa dla serwisu:
Niestandardowe formy reklamowe
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Support.ebsco.com Lista wyników EBSCOhost Przewodnik.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wakacyjna oferta promocyjna
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Top Layer Format: N x N pikseli
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Kanał tematyczny HOME & GARDEN dociera do użytkowników szukających informacji o urządzaniu wnętrz, meblach, remontach, budowie i nieruchomościach. Siłą
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Opis serwisu: Statystyki:
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Nowe media w promocji start-up
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
PONAD 100 MLN ODSŁON.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
Temat 9: Obrazy i multimedia
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Najlepszy adres w stolicy
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Zapis prezentacji:

E-mail: reklama@buduj.com.pl Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel. 0 782 644 023 E-mail: reklama@buduj.com.pl

Wprowadzenie Buduj.com.pl - wprowadzenie » Serwis www.buduj.com.pl powstał we wrześniu 2006 roku. Od początku swojego istnienia strona służy wszystkim osobom budującym, bądź remontującym dom lub mieszkanie. Poszczególne działy serwisu: - Prawo Budowlane - Budowa - Instalacje Budowlane - Wykończenie Wnętrz - Kuchnia - Łazienki - Oświetlenie - Ogród - Zabezpieczenia domu - Oferty pracy

Liczba unikalnych użytkowników (UU)* Buduj.com.pl - statystyki Statystyki Statystyki Liczba unikalnych użytkowników (UU)* Liczba odsłon (PV)* 10 000 40 000 *miesięcznie

» Billboard/Double Billboard » formy expand » Box sródtekstowy Buduj.com.pl - standardowe miejsca reklamowe » Button » Banner » Billboard/Double Billboard » formy expand » Box sródtekstowy » Pop-up/pop-under » Interstitial » Brandmark » Toplayer » Pasek rozwijany » Scroll » SurroundAd » VideoAd » Artykuł Sponsorowany

Standardowe 750*100 120 X 600 125*125 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Button mały prostokąt w komponowany w serwis, po lewej stronie niedaleko od "pionowej belki nawigacyjnej" 120x120 / 10 kB Banner Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. 468x60 / 15 kB Billboard Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. 750x100 / 20 kB Sky Scraper Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. 120x600 / 20 kB Box śródtekstowy (rectangle) Reklama umieszczana centralnie, wewnątrz treści prezentowanych na stronie. 300x250 / 25 kB 750*100 120 X 600 125*125

Standardowe 750*200 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Double Billboard Pozioma forma reklamy umieszczana centralnie w górnej części witryny. Format: GIF, JPEG, SWF Jednostka rozliczeniowa: 1000 odsłon 750x100 / 20 kB

Standardowe Rozwijane Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Standardowe Rozwijane Billboard rozwijany Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w dół) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 750x100 – do 750x300 / 30 kB Sky Scraper rozwijany Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w lewo) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 120x600 – do 360x600 / 30 kB 750*300 360 X 600

Standardowe Pływające Buduj.com.pl - miejsca reklamowe Standardowe Pływające Banner pływający Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 468x60 / 15 kB Billboard pływający Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. (na załączonym przykładzie) 750x100 / 20 kB Sky Scraper pływający Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu, pływając nie przesłania go. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 120x600 / 20 kB 750*100 120 X 600

Interstitial Z billboarda Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Formy wyskakujące Interstitial Reklama w formie pełnoekranowej animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, całkowicie przykrywająca treść strony. Każda reklama tego typu musi zawierać przycisk zamykania reklamy umieszczony w prawym górnym rogu kompozycji. Minimalny rozmiar przycisku zamykania to 14x14 pikseli z umieszczonym w środku krzyżykiem "X". Szczegółowe warunki techniczne, dokładna forma i sposób prezentacji są każdorazowo uzgadniane z reklamodawcą. Pełny ekran, 30 kB max.capping=1 Interstitial Z billboarda

Formy wyskakujące Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Brandmark (shaped pop-up) Graficzna reklama w formie okna pop-up mogąca jednak przybierać dowolny kształt. Brandmark wyświetlany jest nad treścią strony w przeglądarce, można przesuwać go w obrębie okna przeglądarki, w którym wyświetlana jest strona. Nie może zasłaniać loga ani belki nawigacyjnej. Musi zawierać przycisk zamknięcia "X„ (minimalna wielkość 14x14 pikseli), przycisk minimalizacji do postaci belki oraz przycisk powrotu do pierwotnej postaci. 300x300 / 20 kB max.capping=5 na sesje x

Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Pasek rozwijany Interaktywny pasek graficzny, umieszczany nad główną treścią środkowej kolumny serwisu, który po najechaniu na niego kursorem myszy „rozwija się” do większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. rozmiary: 554x30 w rozwinięciu 554x100 lub 554x300 waga: 15 kB 554*30 Na 554*300

Scroll footer 950x30 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Reklama w postaci przewijającego się paska na samym dole okna przeglądarki. Może zawierać określony tekst, elementy graficzne, animowane, a nawet interaktywne. Mimo ewentualnego przewijania strony pasek reklamowy pozostaje na swoim miejscu. rozmiary: 950x30 waga: 25kB 950x30

SurroundAd 750*100 120 X 600 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Reklama, która pokazuje się jednocześnie użytkownikowi na dwóch dużych formach reklamy. Istnieje możliwość interakcji pomiędzy tymi dwiema formami reklamowymi. 750*100 120 X 600

Buduj.com.pl- miejsca reklamowe VideoAd Reklama wykorzystująca nowe technologie (streaming), które pozwalają na emisję filmu reklamowego z dźwiękiem. Rozmiary: 320x250 Do 15 sekund. Technika streamingu do ustalenia. 320x250

Buduj.com.pl - możliwość emisji reklam Geotargeting Daje możliwość wyświetlania reklam w zależności od rejonu geograficznego, z którego użytkownik łączy się z Internetem. System rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP. Można kierować reklamę według kraju, województwa i miasta. (na przykład emitować reklamę tylko do mieszkańców Warszawy albo do gości z USA). Dopłaty do ceny emisji: Kraj (poza Polską) +10% województwo poza mazowieckim +25% woj. mazowieckie lub miasto +50% poza Warszawą Warszawa i okolice +100% Meteotargeting System jest zasilany informacjami o aktualnej sytuacji meteorologicznej z całej Polski z podziałem na rejony odpowiadające nowym województwom. Dzięki temu można go wykorzystać wspólnie z systemem geolokalizującym. W przypadku nierozpoznanego rejonu kraju podawana jest uśredniona prognoza dla całej Polski. System aktualizuje informacje co godzinę i bierze pod uwagę następujące zmienne: zachmurzenie, temperatura, temperatura odczuwalna, wilgotność, ciśnienie, zjawiska atmosferyczne (opady: deszcz, śnieg, grad, burza). Dopłata do emisji 25%. Targetowanie proste Godziny Dnia (Day Parting) Dla telewizji prime time wypada na wieczór. Prime time dla Internetu przypada w dzień. Dzięki zastosowaniu Godzin Dnia, reklamodawca może zdecydować w której części dnia jego reklama będzie emitowana na serwisie, aby dotrzeć do wybranej grupy osób, w odpowiednim czasie. Godziny Dnia przydadzą się każdemu, kto zechce zsynchronizować swoje działania reklamowe z przekazem radiowym i telewizyjną promocją. Dopłata 10% do ceny emisji. Dni tygodnia W soboty i niedziele spada odwiedzalność i skraca się czas spędzany na witrynie, użytkownicy podczas jednej wizyty odwiedzają średnio mniej bo tylko 5 (w dni powszednie 7) stron www serwisu. Są wtedy bardziej otwarci na reklamę i chętniej w nią klikają. W dni powszednie poszukują przede wszystkim informacji. Capping Capping to ograniczenie emisji reklamy (jednej lub wszystkich form) do jednego użytkownika w wybranym czasie (dzień, tydzień, cała kampania). Dopłata 20% do ceny emisji.

» reklamowe sekcje specjalne » katalog firm » Wizytówki » sponsoring Buduj.com.pl - niestandardowe rozwiązania » reklamowe sekcje specjalne » katalog firm » Wizytówki » sponsoring » branding

Reklamowe sekcje specjalne Buduj.com.pl- niestandardowe rozwiązania Reklamowe sekcje specjalne 750*100 Istotną cechą serwisu Buduj.com.pl są sekcje tematyczne: - Prawo Budowlane - Budowa - Instalacje Budowlane - Wykończenie Wnętrz - Kuchnia Łazienki Oświetlenie Ogród Zabezpieczenie Domu reklama dedykowana w postaci stałej obecności reklam w sekcji BILLBOARD + Tapeta bądź RECTANGLE + Tapeta 500 zł netto za miesiąc

Katalog firm Buduj.com.pl - niestandardowe rozwiązania Dobrym miejscem reklamowym jest też katalog firm, w którym znajdują się adresy firm i instytucji z branży Budowlanej Istnieje możliwość reklamy na głównej stronie katalogu w postaci formy typu: Sky Scraper oraz Billboard, a także w postaci wpisu do katalogu

Layout sponsora Cena: 1 000 zł netto za miesiąc Buduj.com.pl - niestandardowe rozwiązania Layout sponsora Dodatkowym możliwym rozwiązaniem jest czasowe przejęcie layout’u sponsora. W trakcie trwania kampanii serwis przeobraża się tak, aby w pełni korespondować z oryginalnym layout’em sponsora. Cena: 1 000 zł netto za miesiąc

Sponsoring Buduj.com.pl – formy reklamowe Sponsoring całego serwisu lub konkretnych sekcji w serwisie pozwala na dotarcie do silnie sprecyzowanych grup docelowych. Oferta obejmuje kompleksowe kampanie sponsoringowe. Cały serwis może mieć umieszczone loga sponsora w miejscach „nie do zauważenia” oraz w aliansie z logo serwisu.

Branding Buduj.com.pl – formy reklamowe Podobnie jak w przypadku działu dedykowanego i sponsoringu, branding jest elementem oferty handlowej. Dzięki zawężonym wynikom wyszukiwania konkretnej oferty, łatwo określić profil użytkownika. Branding jest formą ściśle dedykowaną i polega na jednoczesnym wyświetlaniu trzech form na odsłonie. Belka otwierająca Śródtekst Belka zamykająca 600 zł netto za miesiąc

Buduj.com.pl - cennik Pakiet

E-mail: reklama@buduj.com.pl ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Marcin Zajączkowski Tel. 0 782 644 023 E-mail: reklama@buduj.com.pl