NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
5 listopada 2009, czwartek SZCZECIN JEST PRZYGOTOWANY.
Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Społeczna Kampania na rzecz budżetu obywatelskiego w Gdańsku
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Ryszard Solski, Sigma International
Muzeum Mediów. W dniu 13. kwietnia 2012 roku w auli szkoły klasa IIe, pod opieką pani profesor Iwony Płóciennik zorganizowała Muzeum Mediów. Była to wystawa.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Działalność Krajowego Punktu Kontaktowego Programu URBACT w Polsce URBACT Infoday, Warszawa, 15 grudnia 2011 r.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Polski system medialny
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Działania Ministerstwa Środowiska w zakresie współpracy z pozarządowymi organizacjami ekologicznymi (POE) Ogólnopolskie Spotkanie Pozarządowych Organizacji.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
Monitoring Online Mediów Internetowych
NAJWIĘKSZE MIASTA POLSKI
WYBRANE DZIAŁANIA SAMORZĄDU MIASTA SIERADZA PROWADZONE W RAMACH KONKURSU Zdrowa Gmina w roku października 2010 r.
Centrum Nauki Kopernik a edukacja nieformalna
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
STRZELCE OPOLSKIE.
Orienteering - orientacja sportowa Przygotowania do startów.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Budżet 2008 – prezentacja projektu Biuro Budżetu Szczecin, listopad 2007.
ŚWIĘTO SPORTU, RADOŚCI I WIĘZI RODZINNYCH
Strategia Promocji.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Bezpieczeństwo w Krakowie na tle dużych miast
Droga Projektu IIP (2009) Podpisanie umowy z Ministerstwem Warszawa, grudzień 2009 Kick Off Warszawa, kwiecień 2010 Droga Projektu IIP (2010) I Spotkanie.
Państwo: B U Ł G A R I Stolica: S O F I A.
Gra na lekcje 3301
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Pedro’s Cup już na pierwszym mityngu padł absolutny rekord Polski w skoku o tyczce – Anna Rogowska (4,73) ; transmisję w TVP obejrzało.
Temat: Mass media i opinia publiczna.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Największe miasta POLSKI.
MoC Centrum Informacji dla Naukowców Katarzyna Rauszer de Bruijn RPK 6PR UE.
DROGOWSKAZY KARIERY STUDIA PRACA KARIERA PRZYSZŁOŚĆ.
Copyright © O nas 2006 początki projektu IX 2008 – powstaje CITY-NAV sp. z o.o. Zespół –Zarząd – dwaj absolwenci Politechniki Poznańskiej,
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
Warszawa, 10 października O PROGRAMIE „MAM KOTA NA PUNKCIE MLEKA”
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE ZA ROK PlanWykonanie% DOCHODY zł zł101 WYDATKI zł zł94 NADWYŻKA-
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
1 Jak zwiększyć zaangażowanie lokalnego biznesu?.
Dług Miasta Gdańska w latach GDAŃSK, 24 WRZEŚNIA 2014r.
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
Scenariusz multimedialny nr 1/II
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Klasyfikacja łączna województw 1.Mazowieckie – ,34 pkt. 2.Wielkopolskie – ,87 pkt. 3.Dolnośląskie – ,83 pkt. 4.Śląskie – ,62 pkt.
Wrocław Rozwój Transline Group 2014 DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013 Ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009 Otwarcie operacji.
INFORMACJA z realizacji obowiązków nadawców publicznych wynikających z rozporządzenia KRRiT z 24 kwietnia 2003 roku I i II kwartał 2016 roku Warszawa,
Wdrożenie rządowej reformy systemu oświaty na terenie Miasta Szczecin – mapa drogowa Szczecin, 14 listopada 2016 r.
Biodiversität von Natur- und Kulturlandschaften
Dokąd jedziemy na wakacje?
Projekt „Piotrkowski Alarm Smogowy - Piotr_AS w akcji – edukacja ekologiczna mieszkańców Piotrkowa Trybunalskiego i powiatu piotrkowskiego”
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY

META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin Warszawa Wrocław

Analiza konkurencji Decathlon GoSport Wydatki konkurencji na poszczególne media gazety 14,7mln kino 0,7mln magazyny 1mln outdoor 2,6mln radio 5mln telewizja 1,5mln Największe wydatki – maj, październik

Charakterystyka grupy docelowej Wiek: 16 – 39 lat Uprawiające sport Mieszkańcy dużych miast Aktywni

Charakterystyka grupy docelowej

Strategie mediów Start: marzec 2009 Koniec: maj 2009 Zwiększona intensywnośc w czasie Wybór mediów: Internet Radio Kino Outdoor Prasa

Taktyka w wybranych mediach - Internet + Radio Konkurs (strona internetowa dedykowana) Kino (logo, piłkarzyki, rzutki) Outdoor (autobusy, przystanki, stojaki na rowery, wypożyczalnie rowerów, skate park, pływalnie, plakaty) Eventy (organizacja i sponsoring imprez)

Do zobaczenia już w maju na MECIE Dziękujemy za uwagę  Infolinia: 070072772 Do zobaczenia już w maju na MECIE