NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin Warszawa Wrocław
Analiza konkurencji Decathlon GoSport Wydatki konkurencji na poszczególne media gazety 14,7mln kino 0,7mln magazyny 1mln outdoor 2,6mln radio 5mln telewizja 1,5mln Największe wydatki – maj, październik
Charakterystyka grupy docelowej Wiek: 16 – 39 lat Uprawiające sport Mieszkańcy dużych miast Aktywni
Charakterystyka grupy docelowej
Strategie mediów Start: marzec 2009 Koniec: maj 2009 Zwiększona intensywnośc w czasie Wybór mediów: Internet Radio Kino Outdoor Prasa
Taktyka w wybranych mediach - Internet + Radio Konkurs (strona internetowa dedykowana) Kino (logo, piłkarzyki, rzutki) Outdoor (autobusy, przystanki, stojaki na rowery, wypożyczalnie rowerów, skate park, pływalnie, plakaty) Eventy (organizacja i sponsoring imprez)
Do zobaczenia już w maju na MECIE Dziękujemy za uwagę Infolinia: 070072772 Do zobaczenia już w maju na MECIE