Możliwości reklamowe portalu Lipiec 2011
Kim są Spryciarze.pl? Pierwszy w polskim Hołdujemy zasadzie „Zrób to sam” Pierwszy w polskim internecie wielotematyczny serwis wideoporadnikowy Użytkownicy dla Użytkowników Społeczność ludzi o oryginalnych pomysłach Kto chce, szuka sposobu, kto nie chce, szuka powodu
Tak, tak Google Analytics Spryciarze w liczbach A my mamy 1 933 376 UU/ miesiąc! Oraz 8 144 020 PV/ miesiąc Że nie wspomnę o 444 809 zarejestrowanych Użytkownikach Tak, tak Google Analytics nie kłamie (Czerwiec 2011) Codziennie przybywa nam średnio 301 zarejestrowanych Użytkowników A te 13 770 (18 nowych dziennie) poradników video na stronie robi wrażenie Hmm..nieźle, tylko co z tego?
Unikalni Użytkownicy Liczba UU w Styczniu 2011: 2 053 142 Dynamika wzrostu Unikalnych Użytkowników: Liczba UU w Styczniu 2011: 2 053 142 Źródło: Google Analytics, Luty 2011
Statystyki za Czerwiec 2011: Struktura UU: 1 933 376* PV: 9 144 020* Poradników: 13 770 Start: Marzec 2010 Statystyki za Czerwiec 2011: UU: 611 097* PV: 1 850 347* Poradników: 6 435 Start: 15 Czerwiec 2010 Statystyki Czerwiec 2011: UU: 99 151* PV: 334 474* Poradników: 601 Statystyki za Maj 2011: UU: 247 883* PV: 757 136* Poradników: 839 Start: Październik 2010 UU: 52 675* PV: 244 382* Poradników: 665 *Źródło: Google Analytics, Lipiec 2011
Profil Użytkowników
Profil Użytkowników 67 % Użytkowników jest w wieku 15-44 Kobiety 46% Mężczyźni 54% 67 % Użytkowników jest w wieku 15-44 Źródło: Gemius Megapanel, Marzec 2011
Profil Użytkowników Źródło: Gemius Megapanel, Grudzień 2010 Wielkość gospodarstwa domowego: Staż w internecie: Częstotliwość korzystania z internetu: Źródło: Gemius Megapanel, Grudzień 2010
Oferta reklamowa Formy standardowe
Formy standardowe Inne formy standardowe Intromercial/Interstitial Scroll Baner/Billboard/Skyscraper Scroller Surround Wallpaper Vstitial ze skinem Videostitial Expand vstitial ze skinem V2doublebillboard V2scroll Pre-roll Overlay Baner Billboard Double Billboard Skyscraper Medium / Large / Vertical Rectangle (BOX) PopUp PopUnder Billboard FX / Video Expand Baner/Billboard/Skyscraper Push Billboard BrandMark TopLayer
A niestandardy macie??? ROS serwisu lub wybrane kategorie
Film Polecany, stała obecność SG serwisu SG wybranej kategorii
Miejsca 1-3 w popularnych poradnikach, SG serwisu Popularne poradniki Miejsca 1-3 w popularnych poradnikach, SG serwisu
Banner pod filmem polecanym dostępność: SG serwisu
Panel Spryciarza Dostępny na ROS serwisu Panel Spryciarza umożliwia Userom szybkie poruszanie się po serwisie Możliwość umieszczenia na panelu gadżetu reklamowego w kształcie produktu Klienta Gadżet może się rozwijać i przekierowywać w dowolne miejsce na serwisie lub na site zewnętrzny/ możliwość zamieszczenia video
Sponsoring kategorii Sponsoring dowolnej istniejącej kategorii Elementy: Wizytówka firmy na SG kategorii Filmy Klienta na 1 miejscach w kategorii Filmy Klienta na 1 miejscu w polecanych w danej kategorii 18 Dostępnych kategorii: Dom i ogród Edukacja Eksperymenty Magia i sztuczki Majsterkowanie Moda męska Motoryzacja Muzyka Zdrowie Różności Sztuka i rzemiosło Telefony komórkowe Survival Wędkarstwo
Wybrana kategoria zostaje oznaczona logo Klienta Sponsoring kategorii c.d. Wybrana kategoria zostaje oznaczona logo Klienta spis kategorii
Welcome Screen Forma dostępna z capp1
Dział Dedykowany kontent w całości dopasowany do wymagań Klienta
Corner
Tab Tab w playerze Tab na stronie 2 możliwości obecności Taba emisja po ROS serwisu lub w wybranej kategorii Tab w playerze Tab na stronie
zobacz co możemy zrobić To jeszcze nie koniec, zobacz co możemy zrobić z widokiem playera! A własnie! A to ci!
Player dedykowany player w kształcie produktu Klienta zmiana przycisku „play” w logo Klienta Możliwość implementacji dla wszystkich filmów lub w wybranej kategorii
Widok filmu Overlay - banner wysuwany podczas filmu 630x50px Link lub banner Obie formy mogą zostać zaimplementowane przy wszystkich filmach lub filmach z wybranej kategorii
Komentarz pod filmem 1-szy lub 2-gi komentarz pod filmem jest przekazem reklamowym Klienta, opcja dla całej kategorii lub ROS serwisu
Tak, tak możemy więcej
Profil sponsorowany banner krótki opis, logo filmy poradnikowe Klienta tapeta filmy poradnikowe Klienta
Strona konkursowa strona konkursowa w całości zawierająca kontent Klienta Mechanizm konkursu jest każdorazowo dedykowany Klientowi Layout strony jest przykładowy i wymaga dalszych ustaleń z Klientem
Mailing 2 możliwości mailingu: skrzynki wewnętrzne Format: txt, 5 kB zewnętrzne adresy mailowe Format: txt, 5 kB, html, 30 kB Ilość dostępnych kont: 381 728 Możliwość targetowania: płeć, wiek, województwo
Newsletter reklama w newsletterze newsletter wysyłany co czwartek dostępne formy: billboard, doublebillboard wysyłany do wszystkich zarejestrowanych Userów (444 809 kont)
Niestandardy to nie wszystko... ...Spryciarze kręcą
Co robimy? Screencasty służą do wizualizacji czynności wykonywanych na stronach www lub innych aplikacjach czas trwania ok. 1-2 minuty Video Poradniki filmy z udziałem aktorów pokazuje jak korzystać z produktów/ usług w codziennym życiu czas trwania 3-5 minut Poradniki produktowe prezentacja funkcjonalności produktów czas trwania 1-3 minuty Wizualizacje i animacje 3D
Co robimy? Odtwórz film na stronie internetowej
Czy czymś jeszcze możemy Was zaskoczyć? Nowe podportale
www.komputery.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 611 097 PV: 1 850 347 Google Analytics, Czerwiec 2011
www.kobieta.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 99 151 PV: 334 474 Google Analytics, Czerwiec 2011
www.kulinaria.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 247 883 PV: 757 136 Google Analytics, Czerwiec 2011
www.sport.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 52 675 PV: 244 382 Google Analytics, Czerwiec 2011
Kilka Faktów o Spryciarze.pl
Spryciarze.pl w mediach Spryciarze.pl gościli w:
Media o spryciarzach „Sieciowy poradnik (...) został uznany za najbardziej obiecujący portal w Polsce. – Pomysł Spryciarze.pl jest przełomowy.” „Spryciarze.pl błyszczą w Internecie. [...]” „Spryciarze.pl stają się ikoną polskiego internetu” „W zalewie pojawiających się (...) serwisów społecznościowych Spryciarze.pl wyróżniają się niebanalnym pomysłem.” „Pomysł wart miliony” „To jest hit! Portal Spryciarze.pl cieszy się z dnia na dzień coraz większą popularnością.” „Do niedawna pracowali w Anglii, dziś Spryciarze.pl królują w sieci. [...]” „Sukces portalu zielonogórzan można porównać do Naszej-Klasy. Treść do słynnego programu Adama Słodowego. [...]”
Nagrody i wyróżnienia I miejsce w konkursie start-upów - Poznań ”Najlepszy Start-up Roku” W konkursie Osobowość - Inicjatywa - Start-up „Złota Strona” Tygodnik Wprost „Witryna dnia” PC World Komputer Webstar Festival 2009 Webstar Internautów Strona Roku w kategorii Rozrywka I miejsce w konkursie start-upów - Poznań „Perła Internetu” Katalogu Ciekawych Stron Najlepszy adres WWW
Zapraszamy do współpracy e-mail. reklama@spryciarze.pl