Migacze. PROBLEM Ożywiamy parę identycznych organizmów. Na zmianę wysyłają coraz dłuższe sekwencje impulsów (A zaczyna jednym mignięciem, B mruga dwa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

I część 1.
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
Pomysł Sukces Wstępne rozwiązanie Symulacja Wynik zadowala? Poprawa rozwiązania Nie Tak Podstawowa pętla projektowania.
KĄT ŚRODKOWY I KĄT WPISANY PRZED KLASÓWKĄ. - POWTÓRKA WYKONAŁA:
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
NOWOŚĆ !!! Czujnik FT 50 RLA-70/220.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Rekursja Teoretyczne podstawy informatyki Wykład 5
Laboratoria z „wstęp do programowania”
OPIS SEPARACJI JAKO KLASYFIKACJA
PROCENTY I PROMILE.
Wyjątek: Na raz 60 szt. 35% 1 36,50 zł Cena detaliczna 210 zł Deklaracja członkowska 60 zł 1 26, 00 zł 40% Lider i Senior Dystrybutor.
142 JAVA – sterowanie i wątki public class A20 extends javax.swing.JApplet implements ActionListener { private int licznik = 0; private JTextField t =
Aplikacje sieciowe Obiekty typu Socket. ServerSocket ClientSocket Socket ClientSocket Socket.
Niezbędne przyrządy kreślarskie do rzutowania prostokątnego. Ołówek H3
Wioleta Nowak Gimnazjum nr 20 w Poznaniu
Egzamin próbny 2004/2005 Gimnazjum w Korzeniewie
Łamigłówki matematyczne
Zbiórka żołędzi w naszej szkole jest już zakończona !
ANALIZA BADANIA STATYSTYCZNEGO
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Matematyka wokół nas.
Egzamin poziomowy - A2/B1
REKURENCJA.
Metody matematyczne w inżynierii chemicznej
Cechy podzielności liczb Prezentację przygotował
Theory of Computer Science - Basic information
Pola figur.
NAJLEPSZA OFERTA NA RYNKU
Zadania związane z obliczaniem procentów
Co to jest sukces? Proste wytłumaczenie
strukturalizacja powtarzalnych reguł postępowania
Quiz Liczby na co dzień Rozpocznij Quiz.
Opracowała Lidia Bissinger
Czy procenty pomagają nam w życiu ?
PROCENTY.
UŁAMKI ZWYKŁE.
Zakładając kompostownik chronisz przyrodę i oszczędzasz złotówki, które przeznaczyłbyś na zakup nawozów mineralnych do upraw ogrodowych.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Agata Szäefer Oliwia Sudoł Aleksandra Kasperczak
SKALA.
Rózaniec Mela Sieczkowska.
- powtórzenie wiadomości
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 IM. WOJCIECHA KORFANTEGO W JASTRZĘBIU ZDROJU - SESJA WIOSENNA NA TLE WOJEWÓDZTWA.
środy Przekonaj się, że język polski da się lubić!
Ile to kosztuje? Cz. II.
Skala i plan mgr Janusz Trzepizur.
Tworzenie Aplikacji Internetowych dr Wojciech M. Gańcza 9.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Introduction to Numerical Analysis
A presentation made by Nicole Moulds form class 6B.
Związki między bokami i kątami w trójkątach.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Piotr Czapiewski Wydział Informatyki ZUT.  Extensible Markup Language  Język znaczników  Human-readable and machine-readable  Niezależny od platformy.
Komenda Powiatowa Policji
Oś liczbowa Zaznaczanie liczb naturalnych na osi liczbowej
Cechy podzielności liczb - utrwalenie wiadomości
CECHY PODZIELNOŚCI LICZB NATURALNYCH
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
Zagadnienia AI wykład 6.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Daily production & activity report
Zapis prezentacji:

Migacze

PROBLEM Ożywiamy parę identycznych organizmów. Na zmianę wysyłają coraz dłuższe sekwencje impulsów (A zaczyna jednym mignięciem, B mruga dwa razy, A trzy, B, cztery,...).

1.Neuron sumujący 2.Zmysł widzenia światła 3.Efektor wysyłający światło POTRZEBNE SĄ NAM:

NEURON SUMUJĄCY: class: name:SumB longname:Sumujący description:if (input>=t) then output=hi else output=lo prefinputs:-1 prefoutput:1 icon:~ 24,3,3,25,0,25,100,75,50,25,0,1,75,50,100,50,3,30,75,40,75,40,40,60,40~ code:~ function init() {Neuro.state=0; } function go() { if(Neuro.state<=15){ Neuro.state = Neuro.state+Neuro.weightedInputSum; } else{ Neuro.state=0;} } ~

GENOTYP: (X[SeeLight:1][D,-1:1][Thr, t:0.01, hi:5, lo:0,-1:1][SumB, -1:1][Thr, t:5, hi:1, lo:0, - 1:1][Thr, t:10, hi:1, lo:0,-2:1][Thr, t:15, hi:1, lo:0,-3:1] [D,-3:1][D,-3:1][D,-3:1][Light, - 3:1][Light,-3:1][Light,-3:1])