KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polityki kontroli w Windows Server 2008
Advertisements

Video DR-S Cyfrowy rejestrator wideo
Rozszerzanie Visual Studio.NET 2008 Wrocławska Grupa.NET Paweł Hofman Wrocławska Grupa.NET
SERDECZNIE WITAMY Microsoft Developer Days Visual Studio 2005 Warszawa-Gdańsk-Poznań-Wrocław-Katowice 9-13 maja 2005.
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE INSTALACJA.
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE PODSTAWOWE.
INTERAKTYWNE ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
Eclipse jako IDE III a.
Analiza porównawcza wybranych metod sztucznej inteligencji w komputerowych grach strategicznych Comparative analysis of artificial iteligece methods applied.
Instalacja systemu Windows Vista
ASP.NET i platforma.NET Technologie internetowe ( ) Tomasz Popów
Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI
Microsoft Serwer - wprowadzenie
WPROWADZENIE DO WINDOWS 95
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
System katalogowania i zarządzania sprzętem na uczelni
Company LOGO Zastosowanie silnika do tworzenia gier.
Modelowanie w Visual Studio 2010
2017/3/28 Jak zyskać przewagę konkurencyjną wykorzystując najnowsze technologie Microsoft? Dariusz Grzesiński ISV Lead Central & Eastern Europe Developer.
Licencjonowanie SharePoint 2013
Błażej Miśkiewicz Windows Home Server 2011 Błażej Miśkiewicz MCT MCP MCSA MCTS MCITP.
Drukarki w Windows 7/Windows Server 2008 R2
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
Gdzie się podziały serwery?
Techniki Prezentacji Microsoft Student Consultant
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
Witold Bołt Wprowadzenie do .NET Witold Bołt
P ISZ MNIEJ, RÓB WIĘCEJ - ZASTOSOWANIE J Q UERY Kamil Szumański s4126.
Parallel Extension czyli programowanie równoległe != współbieżne na platformie .NET Framework 4.0 Wojciech Grześkowiak
KINECT – czyli z czym to się je?
KONSTRUKCJA KOMPILATORÓW WYKŁAD WYKŁAD Robert Plebaniak Robert Plebaniak.
Zrozumieć Umbraco w 45 minut.
Telefon przyjazny programistom JAVA – szybkie wprowadzenie
KINECT – czyli z czym to się je?. O czym będziemy mówić? Obecna oferta rynkowa. Co to jest i jak działa Kinect? Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem?
Rodzaje i charakterystyka oprogramowania do monitorowania i diagnostyki pracy komputera osobistego. PUTK.
XNA na Windows Phone Od kodu do pubikacji
Microsoft Expression Studio
Przygotował: Mariusz Witulski
Tablica interaktywna WIT
Tworzenie strony internetowej krok po kroku.
Co to jest Visual Studio Team System?
Zacznij, Twórz, Zarabiaj!
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Witold Bołt. Agenda W czym tkwi problem..? Po co jest oprogramowanie? Kim jest użytkownik? Zbieranie danych Co to jest design Współpraca programista-projektant.
Wykonał: Michał Nikołajuk
Budowa komputera.
KINECT – czyli z czym to się je?. Damian Zawada
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
Oprogramowanie Sanyo VA-SW3050
dla programistów Windows Phone
Michał Gmerek, Krzysztof Słodowicz
Minimalne wymagania systemowe dla Systemu Windows 8
Windows 7 – minimalne wymagania[14] Procesor1 GHz x86 lub x86-64 (32-bit lub 64-bit) Pamięć RAM1 GB (32-bit) / 2 GB (64-bit) Karta graficznaDirectXDirectX.
Windows Phone 7. Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo.
U innych działa ;( Debuggowanie startu aplikacji Arkadiusz Kocjan.
Projektowanie Aplikacji Internetowych Artur Niewiarowski Wydział Fizyki, Matematyki i Informatyki Politechnika Krakowska.
Platforma programistyczna  C#(VB) i XAML  Platforma programistyczna  Visual Studio 2010 Express for Windows Phone (Visual Studio 2010)  Windows Phone.
Technologie internetowe i mobilne
1 Analiza możliwości języka C# w aspekcie oprogramowania dla myszy Łukasz Łysyganicz Nr indeksu Praca napisana pod kierunkiem: Prof. nzw. Dr hab.
Autor: Dawid Nowak. Zalecane wymagania sprzętowe. Procesor: 1 GHz 32 bitowy lub 64 bitowy Pamięć RAM: 1 GB dla systemu32 bitowego, 2 GB dla systemu 63.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
Programowanie Windows (Win32/Win64 API)
Prezentacja słuchacza policealnej szkoły PROFESJA CKK oddz. Wocław.
BUDOWA WEWNĘTRZNA KOMPUTERA
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. Akademicka Biblioteka Cyfrowa Międzyuczelniana biblioteka materiałów dostępnych w wersjach elektronicznych.
.NET Core Łukasz Co to takiego? Nowy, open-sourcowy framework pozwalający na pisanie cross-platformowych aplikacji z użyciem.NET.
Łamanie haseł Aplikacje Internetowe i Rozproszone Wrocław,
Augmented Reality na HoloLens
dla programistów Windows Phone
Zapis prezentacji:

KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner

O czym będziemy mówić? Co to jest Kinect? Jak działa? Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem? Kilka słów o kamerze i mikrofonie Sekcja zwłok – zabawy szkieletem SDK v1.5, co nowego? Demo Q&A

Co to jest i jak działa Kinect?

SENSOR 3D KAMERA MIKROFON WIELOPŁASZCZYZNOWY KONTROLER NACHYLENIA

Jak to działa? – semantyczna segmentacja obrazu w czasie rzeczywistym

Jak to działa? - prawdopodobieństwo

Jak to działa? – drzewa decyzyjne, uczenie maszynowe

Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem?

Wymagania sprzętowe: Komputer z procesorem co najmniej dual-core 2.66-GHz 2 GB RAM (rekomendowane 4 GB) Karta graficzna kompatybilna z Windows 7 i wspierająca DirectX 9.0c Kontroler Kinect wraz z zasilaczem

Pobierz i zainstaluj następujące rzeczy: Microsoft® Visual Studio® 2010 Express lub dowolną inną wersję Visual Studio 2010 .NET Framework 4.0 (zainstalowany z Visual Studio 2010) Gdy chcemy korzystać z funkcji rozpoznawania mowy: Microsoft Speech Platform Software Development Kit (Version 11) Gdy chcemy korzystać z Avateering’u i XNABasics: Microsoft XNA Game Studio 4.0

Pobierz i zainstaluj następujące rzeczy: Kinect for Windows SDK v1.5 Kinect for Windows Developer Toolkit Dostępne na: http://www.kinectforwindows.org

Jak Kinect widoczny jest w systemie?

Kilka słów o kamerze

Jakie informacje otrzymujemy z kamery?

Definicja odległości Zakres: od 80 cm do 4 m Near Mode: 40 cm do 3 m Odległość = 0 oznacza odległość nieznaną Śledzenie do 6 osób – dwie w trybie aktywnym Indeks playera 0 – brak gracza 1 – gracz 0 2 – gracz 1

DEMO

Kinect jako nietypowy mikrofon.

3 słowa o mikrofonach

Audio API

DEMO

Sekcja zwłok – zabawy szkieletem.

Dane o szkielecie

Skeleton API

Kości Każdy gracz ma określone wartości <x, y, z> dla każdej kości W trybie śledzenia dwóch graczy Kinect widzi punkty dla każdego osobno! Każda kość ma przypisany jeden ze stanów: Tracked, Not tracked, Inferred Inferred – kość jest zasłonięta przez inną lub jakiś przedmiot, itp. Not Tracked – raczej nie występuje, ale trzeba to sprawdzać

SDK v1.5, co nowego? Seated mode skeletal tracking – śledzenie górnych części ciała (10 punktów) Ulepszone śledzenie szkieletowe Face tracking! Developer toolkit Kinect Studio Więcej języków, więcej dialektów

DEMO

Bonus – gdzie szukać informacji http://www.kinectforwindows.org Dokumentacja SDK http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh855347 http://channel9.msdn.com/

DEMO

Q&A Jakub Hossa jakub.hossa@studenpartner.com http://facebook.com/jakub.hossa http://kod.prz.edu.pl http://facebook.com/skni.kod