Oferta Geo
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć, którą użytkownicy wykonali w reklamę Dbamy o jakość ruchu: emitujemy reklamy na serwisach z grupy Gazeta.pl oraz na starannie dobranych serwisach partnerskich Optymalizujemy: dysponujemy systemem, który szuka użytkowników zainteresowanych reklamą i emituje reklamy tam, gdzie grupa ta jest najliczniejsza Duży zasięg: ponad 280 starannie dobranych serwisów, w tym prestiżowe serwisy z grupy Gazeta.pl. Według danych Megapanel PBI/Gemius w styczniu 2013 zasięg sieci PayPer.pl wynosił ponad 1,3 mld odsłon* 14 mln 346 tys. użytkowników (real users)* *źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2013
DNIÓWKI FORMATY NA SERWISACH PARTNERSKICH
Baner 160x600px Specyfikacja: logotyp + krótkie hasło z dopiskiem reklama. Klikalny jest logotyp i hasło reklamowe Model emisji: FF Czas emisji: min.2 tygodnie Cena RC: zł/netto Format: 160x600 PX Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Max waga: 50 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni
Rectangle 300x250px 120 Format: 300x250 PX Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Specyfikacja: Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni
Bilboard 750x100 Doublebilboard 750x Format: 750x100PX/750x200PX Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni
DNIÓWKI FORMATY NA STRONACH ARTYKUŁOWYCH
Baner 620x100px 120 Format: 620x100 PX Miejsce emisji: Serwisy Grupy Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf
Rectangle 300x250px 120 Format: 300x250 PX Miejsce emisji: Serwisy Grupy Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf
Box 125x125 px 120 Format: 125x125 PX Miejsce emisji: Serwisy Grupy Gazeta.pl + Serwisy Partnerskie Max waga: 35 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg
DNIÓWKI FORMATY NA STRONIE GŁÓWNEJ
Banner 620x100px na Stronie Głównej 120 Format: 620x100 PX Miejsce emisji: Strona Główna Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC/FF Typ pliku: jpg
Box 125x125 na Stronie Głównej 120 Format: 125x125 PX Miejsce emisji: Strona Główna Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC/FF Typ pliku: jpg
DNIÓWKI Retargeting w ramach kampanii
Czym jest Retargeting? Retargeting to identyfikacja Internautów, którzy odwiedzili daną stronę internetową, ale nie dokonali zakupu lub innej pożądanej akcji oraz ponowne wyświetlenie form reklamowych (na innych stronach) w celu zachęcenia ich do ponownych odwiedzin tej witryny. Jak wskazują badania* - blisko 90% użytkowników odwiedzających stronę opuszcza ją nie dokonując czynności satysfakcjonującej reklamodawcę. Retargeting jest sposobem na dotarcie właśnie do tych użytkowników. Retargetowanie to w uproszczeniu namierzanie internauty i emitowanie reklamy zachęcającej m. in. do powrotu na docelową stronę internetową. *źródło Dane własne PayPer.pl
Retargeting kampanii CPC Korzyści dla Klienta: doskonałe uzupełnienie regularnej kampanii CPC; brak dodatkowych kosztów związanych z używaniem nowej technologii; raportowanie w czasie rzeczywistym; wzrost konwersji i jakości ruchu o ponad 50%
Narzędzie Reklamowe – ADMETA PayPer jest partnerem firmy AdMeta zajmującej się dostarczaniem zaawansowanych rozwiązań technologicznych pod optymalizację kampanii reklamowych. Korzyści dla klienta: bieżące optymalizowanie kampanii pod kątek kreacji, stron i efektywności działań CPC; kontrola nad fraudami łatwość w monitorowaniu kampanii- panel klienta
Lista serwisów sieci* 120 Zasięg sieci PayPer Zasięg serwisów grupy Gazeta.pl *lista poglądowa – może ulegać aktualizacjom
Zapraszamy do współpracy! Łukasz Kiełbowicz Specjalista ds. reklamy PayPer.pl - Sieć Reklamy Efektywnościowej Agora SA T: (022) F: (022) K: