Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Advertisements

Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Planowanie działań.
Jak bezpiecznie korzystać
Witamy na stronie Autozakup.com Jedynej wielokryterialnej porównywarki samochodów.
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
ZESPÓŁ CECH UMOŻLIWIAJĄCY OSIĄGANIE ZYSKU Nie ryzykujesz zgubieniem pieniędzy Będziesz miał czas przemyśleć zakup Nie będziesz kupował pod wpływem.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
MISJA: UMOŻLIWIĆ JAK NAJSZERSZYM RZESZOM LUDZI CZERPANIE RADOŚCI Z UPRAWIANIA SPORTU, POPRZEZ: PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH SPRZEDAŻ
Nowoczesne metody sprzedaży.
Badanie uczestników Targów Mieszkaniowych Raport z badania przeprowadzonego w dniach Warszawa, styczeń 2011 © 2010 Research International.
Uwaga! Ta prezentacja nie jest częścią oficjalnych stron projektu OpenAurum.com Jest przeznaczona dla ludzi, którzy chcą od życia więcej, niż otrzymują.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
opis projektu jednym zdaniem
Bony w płatnościach za transakcje na internetowych serwisach aukcyjnych. Autor: Mateusz Kirjak Wszelkie prawa zastrzeżone.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Ustalanie Celów Zobacz Siebie Za Udany! 1.Potwierdzają to codziennie! (Niezależnie od tego, co można przeczytać na tablicy wyników) 2.Utworzyć kilka.
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
KARTY BANKOWE.
Szkolenia, Coaching, PR.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
Co o miłości mówią nieletni....
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
O emocjonalnej narracji w sprzedaży…
Instant Results Team ZASADY w Young Living
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Witam na szkoleniu Colway
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Autorzy: Natalia Krzeszewska Natalia Rozlach. Internet jest bardzo przydatny i pomocny w pracy, ale niestety czyhają w nim zagrożenia tj. wirusy. Aby.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
„Infrastruktura zakładu opieki zdrowotnej i aparatura medyczna – jak efektywnie dokonywać pożądanych zakupów” KIELCE 20 WRZEŚNIA 2012 WITOLD PONIKŁO.
Przyjaciel najcenniejszy dar
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Szczególne funkcje strony internetowej i jej przydatność w pracy przychodni i gabinecie technika masażysty Adam Muszner.
Prezentacja biznesplanu
23/06/2018 Nowa odsłona oferty PV innogy Polska S.A.,
Teraz – logo Następny – slajd (dzingiel).
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Akademia Sukcesu Zajęcia 3
Prezentacja biznesplanu
Złota 7 wytyczne obsługi
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż! Hiperbola Sprzedaży Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!

Nie sprzedawaj >> Spraw by kupowali! 2

DLACZEGO? Ludzie - szczególnie w trudnych czasach - nie chcą kupować, nie chcą wydawać pieniędzy? Ludzie chcą osiągać korzyści Wynika to z natury człowieka

Przyszli Klienci podejmują decyzję o rozpoczęciu współpracy: w największym stopniu w efekcie emocjonalnych decyzji (paradoksalna racjonalność) następnie przywiązania do danej marki produktu na trzecim miejscu jest racjonalne myślenie (racjonalizm faktyczny) najmniej decyzji kupieckich jest efektem wyboru zamiennika 4

 Diagram cykliczny 11% 34% 3% 52%

Dlaczego Klienci robią z nami biznes Dlaczego Klienci robią z nami biznes? Wygoda Dobra cena Zaufanie do sprzedawcy Dobry produkt Dobra obsługa – serwis 6

Dlaczego Klienci robią z nami biznes? Wygoda 4% Dobry produkt 45% Dobra obsługa Klienta 29% Zaufanie do sprzedawcy 13% Dobra cena 9%

Hiperboliczne obniżenie wartości HIPERBOLA SPRZEDAŻY

Światowa Organizacja Handlu { WTO } 63% skuteczności

Hiperbolą sprzedaży  Określa się ludzką tendencję do preferowania wcześniejszych zysków nad późniejsze tym silniej, im oba zyski są bliższe obecnej chwili – nawet jeśli te bliższe zyski są dwukrotnie mniejsze od tych późniejszych. Im oba zyski są bardziej oddalone w czasie na powrót powracamy do wyboru większego zysku.

Przykład Mając do wyboru możliwość otrzymania: 500 złotych natychmiast bądź 1000 złotych za rok większość ludzi wybierze 500 złotych natychmiast. Jednak mając do wyboru 500 złotych za 3 lata albo 1000 złotych za 4 lata, większość ludzi wybierze tę drugą opcję.

Case study W promocji Cyfrowego Polsatu wykorzystano hasło “Pierwszych pięć miesięcy gratis”. Wartość tego jest niewątpliwie większa, niż gdyby powiedzieć “po roku pięć miesięcy gratis”; a poza tym duża część Klientów przestaje wtedy zwracać uwagę na to, co będzie się działo po tych pierwszych pięciu miesiącach.

Case study Odroczenie terminu spłaty kredytu wydaje się Klientowi znacznie większym ustępstwem niż rzeczywiście jest ono dla banku. Ale odroczenie spłaty szczególnie w „trudnej chwili” jest korzyścią na „TU i TERAZ” i to przede wszystkim ma dla niego znaczenie. W badaniach realizowanych w USA pytano, który stan jest idealnym miejscem dla Twojego zamieszkania. Wskazywano KALIFORNIĘ, bo – NA JUŻ – jest tam słońce, dostatek i beztroska. Nie dostrzegano tego, co pojawia się z czasem, już po zamieszkaniu – wysoka przestępczość, drożyzna (14%) i trzęsienia ziemi.

Zapamiętaj! Chcąc odnieść sukces musisz sprawić, że Twój Klient otrzyma od Ciebie – korzyść – teraz, już! Opracuj ją, pamiętając, że postrzeganie Twojego Klienta determinują jego potrzeby i jego cele. Twoja hiperboliczna korzyść musi zaspokajać jeden z obszarów realnych korzyści Klienta.

Zapamiętaj! Jeśli decyzja jest podejmowana przez Klienta TERAZ – daj mu korzyść jeszcze bardziej TERAZ! Jeśli decyzja jest odległa, daj mu po prostu WIĘCEJ od konkurencji!

Case study Gdy Klient sieci telekomunikacyjnej zapłaci w jakimś miesiącu wyjątkowo wysoki rachunek, operator może przedstawić mu ofertę pakietową pozwalającą uniknąć takiego rachunku w przyszłości. W rzeczywistości nowa oferta może być dla Klienta niekorzystna (jeśli wysoki rachunek był spowodowany czynnikami losowymi), ale dla uniknięcia potencjalnych przyszłych strat Klient będzie nią zainteresowany – bo jego korzyść determinowana jest przez strach spowodowany wysokim rachunkiem, który jest realnym problemem - TERAZ .

kilka przykładów z sali Symulacja Poszukajmy hiperboli - w Twoim procesie sprzedaży kilka przykładów z sali

METADETERMINANTY ZYSK >> OBAWA >> PRÓŻNOŚĆ

Zrozum naturę procesu kupowania A ----------------------- B My i nasza oferta Klient i jego potrzeba Co możemy? Definiować potrzeby i oczekiwania Klienta Starać się je zrozumieć Zaspokajać je możliwie najbardziej, najpełniej Zawsze jest jednak „margines błędu” Dlaczego?

Klient nie kupuje określonego produktu, dlatego aby go kupić Klient nie kupuje określonego produktu, dlatego aby go kupić. Tym bardziej od nas. ON chce poprzez zakup produktu – być może od nas - zrealizować swoje cele! Klucz: jeśli dzięki nam i naszemu produktowi - Klient zrealizuje swoje CELE – pozyskamy go na wieki wieków :)

Profesjonalny >most< sprzedaży A B C My i nasza oferta Klient i jego potrzeba CEL Klienta

Nie sprzedawaj >> Spraw by kupowali! 22

www.MarekWojciechowski.com 23