Przebudowa ul. Bukowskiej na odcinku od ul. Polskiej do ul. J.Zeylanda Poznań dn. 17 sierpnia 2011 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Znaki informacyjne.
Advertisements

2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
ZAŁOŻENIA DO ROCZNEGO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW 2009/2010
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
Wprowadzenie do informatyki Wykład 6
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
1 OUTDOOR INDOOR powierzchnie reklamowe na terenach MTP.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
EGZAMIN DOJRZAŁOŚCI Ogólny wynik szkoły Liczba osób które, zdały maturę: Liczba osób które, nie zdały matury: Razem zdających:
ODPŁATNE PRZEJĘCIE PRZEZ GMINĘ KARPACZ OBOWIĄZKÓW W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH.
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Ministerstwo Gospodarki Poland'sexperience Waldemar Pawlak Deputy Prime Minister, Minister of Economy March 2010.
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
1 Kto utożsamia się z Wielkopolską, a kto nie?. 2 Mieszkańcy Wielkopolski próba reprezentatywna, N=800.
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Łamigłówki matematyczne
Klasyfikacja systemów
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
OFERTA POWIERZCHNI REKLAMOWEJ
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
Spotkanie informacyjne w dn Praktyki śródroczne w szkole
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Certyfikat Akredytacyjny 9122.ZESP ISO 9001:2000
Witamy w systemie viaTOLL
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
P ROWADZĄCY : Usługa optymalizacji kosztów prowadzenia działalności gospodarczej PODSUMOWANIE WYNIKÓW PRAC MAREK ZIELIŃSKI.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
- powtórzenie wiadomości
Wolfek,Mario, Kamila,Natalia i Zibi in Zachód słońca na Malcie przed imprą
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Podstawy statystyki, cz. II
Spływ należności w Branży Elektrycznej
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Znaki drogowe!.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 25 godzin ćwiczeń.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Zapis prezentacji:

Przebudowa ul. Bukowskiej na odcinku od ul. Polskiej do ul. J.Zeylanda Poznań dn. 17 sierpnia 2011 r.

Wariant 0 – Stan obecny Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO

Wariant 0 – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Wariant 0 – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Wariant 1 – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO

Wariant 1 – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 1 a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu

Wariant 1 – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Wariant 1a – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO

Wariant 1a – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 1a a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu

Wariant 1a – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Wariant 2 – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO

Wariant 2 – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 2 a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu

Wariant 2 – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Wariant 2a – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO

Wariant 2a – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 2a a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu

Wariant 2a – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda

Wariant 2b – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO TAXI

Wariant 0Wariant 1Wariant 2Wariant 2a samochody w stronę lotniska 8 min 17 s8 min 56 s8 min 54 s9 min 40 s samochody w stronę centrum 9 min 44 s13 min 52 s12 min 00 s autobusy w stronę lotniska 9 min 44 s6 min 48 s7 min 36 s7 min 43 s autobusy w stronę centrum 11 min 36 s5 min 48 s15 min 12 s6 min 50 s Czas przejazdu analizowanego odcinka [min i s]

Wariant2a Taxi 0 Wariant2b Taxi 30 (1/cykl) Wariant2b Taxi 60 (2/cykl) Wariant2b Taxi 90 (3/cykl) Wariant2b Taxi 120 (4/cykl) samochody w stronę lotniska 9 min 40 s 10 min 37 s10 min 39 s11 min 32 s samochody w stronę centrum 12 min 00 s12 min 11 s13 min 5 s13 min 13 s14 min 23 s autobusy w stronę lotniska 7 min 43 s8 min 45 s9 min 17 s11 min 12 s13 min 46 s autobusy w stronę centrum 6 min 50 s7 min 04 s7 min 38 s09 min 25 s13 min 15 s Czas przejazdu analizowanego odcinka [min i s]

Działania w celu wdrożenia projektu budowa trzech sygnalizacji świetlnych dla istniejących przejść dla pieszych z azylami instalacja systemu monitorowania buspasa zmiana organizacji ruchu na sześciu skrzyżowaniach wraz ze zmianą w programach sygnalizacji