Przebudowa ul. Bukowskiej na odcinku od ul. Polskiej do ul. J.Zeylanda Poznań dn. 17 sierpnia 2011 r.
Wariant 0 – Stan obecny Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO
Wariant 0 – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Wariant 0 – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Wariant 1 – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO
Wariant 1 – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 1 a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu
Wariant 1 – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Wariant 1a – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO
Wariant 1a – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 1a a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu
Wariant 1a – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Wariant 2 – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO
Wariant 2 – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 2 a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu
Wariant 2 – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Wariant 2a – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO
Wariant 2a – Natężenie ruchu ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Różnice w natężeniu pomiędzy Wariantem 2a a Wariantem 0 ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda wzrost natężenia ruchuspadek natężenia ruchu
Wariant 2a – rozkład natężenia z odcinka ul. Bukowskiej ul. Bukowska ul. Polska ul. J.Zeylanda
Wariant 2b – Główne założenia Przybyszewskiego ZeylandaKraszewskiegoPolnaSzamotulskaSzpitalnaPolskaPrzybyszewskiego BułgarskaGrochowskaSzylingaPolnaSzamotulska CENTRUM LOTNISKO TAXI
Wariant 0Wariant 1Wariant 2Wariant 2a samochody w stronę lotniska 8 min 17 s8 min 56 s8 min 54 s9 min 40 s samochody w stronę centrum 9 min 44 s13 min 52 s12 min 00 s autobusy w stronę lotniska 9 min 44 s6 min 48 s7 min 36 s7 min 43 s autobusy w stronę centrum 11 min 36 s5 min 48 s15 min 12 s6 min 50 s Czas przejazdu analizowanego odcinka [min i s]
Wariant2a Taxi 0 Wariant2b Taxi 30 (1/cykl) Wariant2b Taxi 60 (2/cykl) Wariant2b Taxi 90 (3/cykl) Wariant2b Taxi 120 (4/cykl) samochody w stronę lotniska 9 min 40 s 10 min 37 s10 min 39 s11 min 32 s samochody w stronę centrum 12 min 00 s12 min 11 s13 min 5 s13 min 13 s14 min 23 s autobusy w stronę lotniska 7 min 43 s8 min 45 s9 min 17 s11 min 12 s13 min 46 s autobusy w stronę centrum 6 min 50 s7 min 04 s7 min 38 s09 min 25 s13 min 15 s Czas przejazdu analizowanego odcinka [min i s]
Działania w celu wdrożenia projektu budowa trzech sygnalizacji świetlnych dla istniejących przejść dla pieszych z azylami instalacja systemu monitorowania buspasa zmiana organizacji ruchu na sześciu skrzyżowaniach wraz ze zmianą w programach sygnalizacji