Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PTH Technika sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Wakacyjna oferta promocyjna
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Listonic – Wygodna lista zakupów
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
Twoje miejsce w internecie
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Koncern Bauera.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Elementy geometryczne i relacje
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm Maj 2009

Styl.fm – misja portalu Styl.fm to niezależny portal przeznaczony głównie dla kobiet, inspirowany przez najlepsze światowe lifestylowe serwisy kobiece Pod względem zawartości i reklamy jest internetowym odpowiednikiem luksusowych magazynów kobiecych i czasopism people. Część społecznościowa zawiera nowoczesne rozwiązania Web 2.0 oparte na najlepszych światowych wzorach.

Grupa Styl.fm - opis Oglądalność: 653 278 tysięcy użytkowników, ponad 55 milionów odsłon stron miesięcznie (źródło: Gemius Megapanel, I 2009) Tematyka: lifestyle, metamorfozy, fryzury, galerie mody, makijaże, fora dyskusyjne dla kobiet Serwisy Grupy Styl.fm: Styl.fm, Internetowy Katolog Fryzur i Mody (ikf.com.pl), Forum dyskusyjne kobiet Styl.Forum: Gimbla.pl, Fryzjer.net, Baybus.net

Cele do osiągnięcia Oglądalność : Obecne trendy popularności wskazują iż Grupa Styl.fm osiągnie : 1 milion użytkowników i 100 milionów odsłon stron miesięcznie do 2010 roku. Wyniki finansowe: Planowane wyniki finansowe spółki Styl.Media wydawcy Grupy Styl.fm w 2009 rok to 2,5 miliona zł przychodów i 0,5 miliona zł zysku EBITDA Wejście na giełdę: W 2010 roku Styl.Media planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie/NewConnect.

Otoczenie rynkowe Kategoria „Styl życia” w Megapanel Wśród niezależnych portali tematycznych w kategorii Styl Życia Grupa Styl.fm jest liderem pod względem liczby odsłon (ponad 55 mln) (źrodło: Gemius Megapanel, I 2009) Grupa Styl.fm jest 12-tym największym portalem internetowym w Polsce w kategorii Styl Życia (źródło: Gemius Megapanel, I 2009)

Grupa docelowa Kobiety pragnące doskonalić swój wygląd Mieszkanki średnich i dużych miast Przywiązujące duże znaczenie do własnego rozwoju i wyglądu zewnętrznego Fanki markowych produktów Dobrze poinformowane, aktywne, odważne, podróżujące

Profil użytkownika 67% kobiety, 87% w wieku 15-45 lata, 70% wykształcenie średnie lub wyższe, 74% od conajmnniej 2 lat korzysta z Internetu, 81% codziennie. Użytkowniczki spędzają w serwisie średnio ponad 21 minut miesięcznie (Gemius Megapanel, III’2009)

Serwisy Grupy Styl.fm

Internetowy Katalog Fryzur i Mody www.ikf.com.pl Tematyka serwisu: Serwis przeznaczony głównie dla kobiet o tematyce Fryzury, Uroda, Moda, Makijaże, Akcesoria, Ubrania, Dodatki. Zawiera poradniki, zdjęcia, opinie i galerie. oglądalność: 375 tys. użytkowników, 40 milionów odsłon (Gemius Megapanel, III’2009) profil: 65% kobiety, 89% w wieku 15-45 lata, 65% wykształcenie średnie lub wyższe, 83% codziennie korzysta z Internetu (Gemius Megapanel, III’2009)

Forum dyskusyjne kobiet: Styl.Forum tematyka serwisu: Forum dyskusyjne dla kobiet, Społeczność, wiodące tematy: Moda, Zdrowie, Fitness&Spa, Kultura, Dzieci, Wychowanie, Uroda. oglądalność: 373 tys. użytkowników, 1,3 miliona odsłon, źródło: Gemius Traffic, styczeń 2009 profil: ponad 70% kobiety, 87% w wieku 15-44 lat, 97% z wykształceniem średnim lub wyższym, ok. 80% od 2 lat codziennie korzysta z Internetu (Gemius Megapanel, III’2009)

Portal STYL.FM Tematyka serwisu: Informacje i poradniki na temat: Moda, Lifestyle, Celebrities, Zdrowie, Fitness & Spa, Wellness itp.. Zawiera także zdjęcia i opinie użytkowników. Oglądalność: 38 tys. użytkowników, 150 tys. Odsłon – źródło: Gemius Megapanel III’2009 Profil/grupa docelowa: Kobiety 60%, w wieku 15-45 lat 78%, wykształcenie wyższe lub średnie ponad 50%, od 2 lat (60%) codziennie korzystają z internetu (90%) - źródło: Gemius Megapanel III’2009

Technologia TRY-ON – Virtual Makeover Wirtualny Fryzjer W sekcji Fryzury portalu Styl.fm każda kobieta może sprawdzić jak będzie wyglądać w najlepszych fryzurach, noszonych przez gwiazdy oraz projektowanych przez najlepszych stylistów doskonała grupa docelowa: zainteresowana zmianą wyglądu

Formy reklamowe Przykłady reklam, które możesz umieścić w portalach Grupy Styl.fm są dostępne na stronach naszego partnera - sieci reklamowej Arbonetwork: http://www.arbonetwork.pl/internet_formy_reklamowe.php Jeśli chcesz skontaktować się z działem sprzedaży: Anna Kowalska email: reklama@styl.fm tel. +48 695 488 778

Jak przeprowadzić innowacyjną kampanie reklamową w Styl.fm Jeśli chcesz przeprowadzić akcję specjalną w postaci np. konkursu lub sponsoringu z wykorzystaniem artykułów eksperckich, sampli produktów, co-brandingu docierając do czytelniczek Styl.fm oraz wszystkich internautek to możesz to zrobić w atrakcyjnej cenie, z wysokim rabatem. Wspólnie zaprojektujemy innowacyjną i skuteczną akcję reklamującą Twoje produkty i angażującą (web 2.0) uwagę i pomysły internautek Kiedy zdecydujesz się na akcję specjalną w Styl.fm skontaktuj się z działem sprzedaży: Anna Kowalska, email: reklama@styl.fm, tel. +48 695 488 778