Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa, 2006-02-21.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Advertisements

źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Stare media w nowych czasach
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
Comenius - komponent programu Socrates Wspiera inicjatywy mające na celu podniesienie jakości edukacji szkolnej i promowanie wymiaru europejskiego w procesach.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
PREZENTACJA ZASOBÓW INFORMACYJNYCH BAZY GŁÓWNEGO URZĘDU STATYSTYCZNEGO URZĄD STATYSTYCZNY W ŁODZI Łódź, 10 grudnia 2010 r.
opracowała Justyna Tokarz
Konsumpcja informacji
X GLIWICKIE FORUM OŚWIATOWE Wojna postu z karnawałem, co finansować: oświatę czy sport, zdrowie czy kulturę? 25 lutego 2011 roku.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Serwisy edukacyjne IDMnet. Szkolnictwo.pl serwis jest największym w Polsce internetowym informatorem o szkołach i uczelniach. Znajduje się w pierwszej.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Polski rynek energii elektrycznej po 1 lipca 2007 roku
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
Internauci w grupach wiekowych
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Egzamin maturalny z informatyki od 2005 roku1 Struktura i forma egzaminu maturalnego z informatyki od 2005 roku oraz procedury jego organizowania i przeprowadzania.
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
1 Zainteresowania polskich internautów czerwiec 2006.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Badanie Megapanel PBI/Gemius w 2005 roku - podsumowanie Marcin Pery, Warszawa,
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EDI NET - badania.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
22 marca 2005 roku1 [ Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi MUW w Krakowie ] Sprawozdawczość w ramach Priorytetu III ZPORR.
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
O próbnym egzaminie maturalnym z matematyki listopad/grudzień 2010 Piotr Ludwikowski.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
serwis rozrywkowy z bazą video
Platforma komunikacyjna IDM.net
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Zapis prezentacji:

Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa, 2006-02-21

2006 - plany pomiar aplikacji dane aplikacja w wersji online dzienne tygodniowe miesięczne aplikacja w wersji online kategorie tematyczne serwisów Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

Pomiar aplikacji netPanel 2006 netPanel 2005 Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

Pomiar aplikacji Dane: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2005, * Skype - Konsumpcja mediów, Gemius S.A., listopad 2005 Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

Dane dzienne/tygodniowe 1/3 = 2/3 !!! Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

Dane dzienne/tygodniowe 1 dzień = 25% miesięcznego zasięgu 7 dni = 60 % miesięcznego zasięgu krótszy okres = mniejsza duplikacja Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

gemiusExplorer online Obliczenia na serwerze Dowolny: zakres czasu wybór witryn grup celowych Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

kategorie tematyczne Biznes, finanse, prawo Budownictwo i nieruchomości Edukacja Informacje, publicystyka, media Kultura i rozrywka Motoryzacja Nowe technologie Praca Sport Społeczności Styl życia Turystyka Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

kategorie tematyczne dziewczyna.interia.pl (domain/positive) facet.interia.pl (domain/positive) elle.interia.pl (domain/positive) samozdrowie.interia.pl (domain/positive) samozdrowie.pl (domain/positive) naszedzieci.interia.pl (domain/positive) kobieta (domain/positive) elledeco.interia.pl (domain/positive) ed.interia.pl (domain/positive) kobieta.interia.pl (domain/positive) slub.interia.pl (domain/positive) recepta.interia.pl (domain/positive) marieclaire.interia.pl (domain/positive) Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

kategorie tematyczne Edukacja Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

kategorie tematyczne Nowe Technologie Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

kategorie tematyczne Praca Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

kategorie tematyczne Społeczności Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

kategorie tematyczne Biznes, finanse, prawo Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku

Dziękuję za uwagę Piotr Ejdys Gemius SA piotr.ejdys@gemius.pl Piotr Ejdys / Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku