Tworzenie aplikacji mobilnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wstęp do strumieni danych
Advertisements

Klasy abstrakcyjne i interfejsy
Mgr inż.Marcin Borkowski Podstawy Java Część II
Mgr inż.Marcin Borkowski Podstawy Java Krótkie wprowadzenie dla studentów Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania
Static, const, volatile.
Generics w .NET 2.0 Łukasz Rzeszot.
Sposoby implementacji asocjacji
Implementacja ekstensji klasy
Programowanie Obiektowe w Javie (c.d.)
Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski
Programowanie obiektowe w Javie
Podstawy języka Java Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski.
Wybrane elementy języka Java
Visual Studio Codename „Orcas”, LINQ
RMI I RMI-IIOP Wprowadzenie Co to jest RMI?
Model – View - Controler
WPROWADZENIE DO JĘZYKA JAVA
C++ wykład 5 ( ) Dziedziczenie.
Gniazda komunikacji sieciowej w języku Java
Plan Prezentacji Wczytywanie grafiki Wyświetlanie obrazów
Czytanie, pisanie i rysowanie (czyli klasa I szkoły podstawowej)
Język Java Wielowątkowość.
Pakiety w Javie Łukasz Smyczyński (132834). Czym są pakiety? Klasy w Javie są grupowane w pewne zbiory zwane pakietami. Pakiety są więc pewnym podzbiorem.
Programowanie obiektowe III rok EiT
Programowanie urządzeń mobilnych – wykład IV
Java 3 MPDI Programowanie obiektowe W7. import java.io.*; public class X { // kontrukcja throws – określenie jakie wyjątki może dana metoda // sygnalizować
Tadeusz Ziębakowski Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
Tworzenie aplikacji mobilnych
PIO 3_2, Zofia Kruczkiewicz1 Wykład 3 – część druga Iteracyjno-rozwojowy cykl oprogramowania 3.
Programowanie obiektowe III rok EiT
Tworzenie aplikacji mobilnych
Tworzenie aplikacji mobilnych
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
JAVA c.d.. Instrukcji wyboru SWITCH używamy, jeśli chcemy w zależności od wartości pewnego wyrażenia wykonać jeden z kilku fragmentów kodu. Jest to w.
Andrzej Repak Nr albumu
Java – coś na temat Klas Piotr Rosik
Seminarium problemowe
INTERFEJSY I KLASY WEWNĘTRZNE
Programowanie obiektowe Wykład 7 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/20 Dariusz Wardowski.
Programowanie obiektowe Wykład 6 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/14 Dariusz Wardowski.
Tworzenie Aplikacji Internetowych dr Wojciech M. Gańcza 8.
Java 3 MPDI Programowanie obiektowe W5. Java - obiektowy język programowania stworzony przez firmę Sun Microsystems. Java jest językiem tworzenia programów.
Programowanie sieciowe w Javie
Kurs języka C++ – wykład 3 ( )
OCPJP Inner classes.
Kurs języka C++ – wykład 5 ( )
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
K URS JĘZYKA C++ – WYKŁAD 1 ( ) Łagodne wprowadzenie do języka C++
Prom Pisanie pluginów Maciej Sobkowiak & Tomek Ciesielczyk.
Programowanie sieciowe w Javie Michał Kuciapski
Android - cykl życia aplikacji, przykład prostej aplikacji
Dziedziczenie Wykład 7 Dziedziczenie sekwencyjne
Typy i metody sparametryzowane (generics) (c) Krzysztof Barteczko 2014.
Implementacja asocjacji (z atrybutami i bez) przy użyciu: referencji (kolekcji referencji) tablic asocjacyjnych przygotował: Kamil Kowalczyk.
K URS JĘZYKA C++ – WYKŁAD 3 ( ) Przenoszenie Składowe statyczne Funkcje wbudowane Argumenty domyślne.
Język Java Paweł Rajba
Programowanie Obiektowe – Wykład 6
Wątki, programowanie współbieżne
(według:
(c) Krzysztof Barteczko 2014
Programowanie Obiektowe – Wykład 2
Klasy wewnętrzne. Praktyka użycia interfejsów i klas wewnętrznych
Dynamics 365 CE i język TypeScript
SMB – Pierwszy projekt Michail Mokkas.
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
PGO Interfejsy Michail Mokkas.
PGO Dziedziczenie Michail Mokkas.
Programowanie w Javie 1 Dr Robert Kowalczyk
Tworzenie wątków w Javie
Zapis prezentacji:

Tworzenie aplikacji mobilnych Android Wprowadzenie do języka Java

program Klasy i obiekty Pola i Metody (main itd.) Importowanie Dziedziczenie Interfejsy Obsługa zdarzeń Wyjątki Wątki Kolekcje Generics File I/O Reflection

Program w Javie package pf.nazwapakietu; import system.io.*; import pf.nazwapakietu.nazwa_klasy; public class Program { public static void main(String[] argv) {… } public double pole; }

klasy Publiczne Wewnętrzne Statyczne Anonimowe public class C1 { } class WewC2{…} public class WewC2B {…} public static class WewC2B {…}

Dzidziczenie class C1 {} class C2: extends C1 { }

Interfejsy interface I1 { int Fun1(int a); int Fun2(); } class C implements I1 { public int Fun1(int a){ …} public int Fun2() { …}

Obsługa zdarzeń public class Now extends Activity implements View.OnClickListener { Button btn; @Override public void onCreate(Bundle icicle) { super.onCreate(icicle); btn=new Button(this); btn.setOnClickListener( new KlasaDoObslugiZdarzenia() ); … } public class KlasaDoObslugiZdarzenia implements View.OnClickListener { public void onClick(View view) { …….. }

Kompilacja i uruchomienie javac *.java Każda klasa -> nazwa_klasy.class Uruchomienie: java glowna_klasa_z_funkcja_main

Kompilacja dla systemu Android Wirtualna Maszyna Dalvik Kompilacja i pakowanie do pakietu *.apk