ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej
OFERTA | życie w dobrym stylu.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Serwisy edukacyjne IDMnet. Szkolnictwo.pl serwis jest największym w Polsce internetowym informatorem o szkołach i uczelniach. Znajduje się w pierwszej.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Internauci w grupach wiekowych
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Cena Państwa Warszawa, Ile płacimy podatków (1) Zarabiający średnią Krajową Polak zapłaci w 2012 roku łącznie złotych podatków czyli.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
Kanał tematyczny HOME & GARDEN dociera do użytkowników szukających informacji o urządzaniu wnętrz, meblach, remontach, budowie i nieruchomościach. Siłą
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Z naszego portfolio wybraliśmy tylko te witryny które są idealnie dopasowane do grupy docelowej pożądanej dla Big City Life. Szukaliśmy użytkowników internetu.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Informacje Witryny w PIŁKA.2012 Witryna Użytkownicy (RU) rozklad-pkp.pl meczyki.pl drhtv.vom.pl busportal.pl 176.
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EDI NET - badania.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Muratordom.pl FORUM. Forum MuratorDom.pl – charakterystyka Forum Muratora to wyjątkowa społeczność – osób wykształconych, młodych, przebojowych; to także.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Największe osobiste korzyści z uczestnictwa w projekcie – opinie dyrektorów lub wicedyrektorów szkół projektowych Opracowanie: Mariola Jarmołowicz.
Zapis prezentacji:

ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW

KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

INTERNAUTKI - AKTYWNE ZAWODOWO, ZAMOŻNE, MIESZKAJĄCE W MIASTACH Udział wybranej kategorii

PAKIETY REKLAMOWE

*Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009 RU PV AI kobieta 116,35 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji do własnego stylu życia i podążające za trendami. Witryny: wysokieobcasy.pl, bioderka.pl, egoisci.pl, female.pl, fotka.pl, gazeta.pl-kobieta, groszki.pl, kaprysy.pl, kotek.pl, lansik.pl, lula.pl, luxlux.pl, plotek.pl, pudelek.pl, samosia.pl, snobka.pl, styl.fm, papilot.pl, plotkara.pl, zeberka.pl, kozaczek.pl, nakanapie.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009 RU PV AI kobieta 138,97 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie matki i kobiety, które dopiero nimi będą. Witryny: czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, parenting.pl, mamanazakupach.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, smyki.pl, osesek.pl, niania.pl, edziecko.pl, ebrzuszek.pl, baby-shower.pl, forumpediatryczne.pl, benc.pl, wolnasobota.pl,

*Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009 RU PV AI kobieta 137,21 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: aktywne kobiety, które pragnąc znaleźć własny styl podążają za modą. Witryny: Gazeta.pl-avanti, bioderka.pl, cogdziezaile.pl. Gazeta.pl-moda, lula.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl, papilot.pl, szafiarki.pl, stylistka.pl, zeberka.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009 RU PV AI kobieta 126,16 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: kobiety poszukujące nowych smaków. Witryny: ugotuj.to, gwiazdywkuchni.pl, o2.pl-kuchnia, magazyndomowy.pl, nawielkanoc.com, dietydiety.pl, fabrykadiet.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Witryny wchodzące w skład pakietu "Kobieta i Zdrowie" zawierają cenne informacje o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu, dietach. Witryny: biomedical.pl, vitalia.pl, gazeta.pl-zdrowie, forumpediatryczne.pl, forumginekologiczne.pl, papilot.pl, forumdermatologiczne.pl, fitnessonline.pl, magazyndomowy.pl RU PV AI kobieta 135,86

Każda kobieta chce być piękna i wskazówki jak to osiągnąć znajdzie na naszych witrynach. Witryny: cogdziezaile.pl, female.pl, gazeta.pl- kobieta, gazeta.pl-zdrowie, kafeteria.pl, snobka.pl, styl.fm, papilot.pl, stylistka.pl, kosmetykopedia.pl, fryzury.info, zeberka.pl *Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009 RU PV AI kobieta 127,53 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*:

*Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009 RU PV AI kobieta 102,01 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie zakupoholiczki, czyli kobiety kochające spędzać godziny w centrach handlowych, jak również te, które poszukują czegoś dla siebie w sieci, a przed zakupem porównują ceny w sklepach. Witryny: cogdziezaile.pl, groszki.pl, alejka.pl kupujemy.pl, nokaut.pl, okazje.info.pl, skapiec.pl, promoceny.pl

Grupa docelowa: wszystkie kobiety, które aktywnie spędzają wolny czas. Witryny: kafeteria.pl, cafe.pl, cjg.pl, domosfera.pl, nakanapie.pl, photoblog.pl, wolnasobota.pl, e-podroznik.pl, magazyndomowy.pl, motocaina.pl, cafe.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU PV AI kobieta 122,39 *Megapanel PBI/Gemius – dane za sierpień 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie nastolatki i młode kobiety. Witryny: e-nastolatki.pl, kotek.pl, sciaga.pl, fotka.pl, papilot.pl, maximus.pl, ciacha.net, nakanapie.pl RU PV AI kobieta 110,02

KOBIETA ŁĄCZY!

Zapraszamy do współpracy Account Manager Patrycja Kościołowska Tel Kom Mail: