Z nami dotrzesz do milionów 1 Wspólna akcja edukacyjno-promocyjna prowadzona przez: Śląskie Centrum Chorób Serca Wojewódzkiego Konsultanta w dziedzinie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Tak było kiedyś.... ŚLĄSKA PODRÓŻ W CZASIE Szlakiem Zabytków Techniki spod Silesia City Center.
Advertisements

PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
PODJĘŁYŚMY SIĘ ZADANIA PRZEPROWADZENIA DEBATY NA TEMAT:
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Prezentacja Gazety Wyborczej
PARAMETRYZACJA RYNKU ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
CHOROBY UKŁADU KRWIONOŚNEGO CZŁOWIEKA
Internauci w grupach wiekowych
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Zespołowa opieka nad chorym na serce poddawanym operacjom niekardiochirurgicznym Tomasz Pasierski Oddział Kardiologii Międzyleski Szpital Specjalistyczny.
Cele szczegółowe dla Grupy Roboczej ds. Monitorowania do Pomorskiego Programu Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego i Chorób Nowotworowych.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
prezentacja multimedialna Autor: Bożena Wierzbińska
Program profilaktyki i promocji zdrowia dla miasta Krosna na 2010 r.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Twoje miejsce w internecie
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
EDI NET - badania.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Pacjenci z zawałem serca STEMI przekazywani do Pracowni Hemodynamiki Szpitala Uniwersyteckiego w okresie marzec-maj % 46% 22% 81 pacjentów ze STEMI.
Bezrobocie w moim regionie i województwie. Sposoby poszukiwania pracy.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Śląski Urząd Wojewódzki 2014 r.. Czas wystąpienia awarii 7/8 do 11 kwietnia Brak dostaw energii elektrycznej - obszar województwa zachodniopomorskiego:
Lech Poloński ZABRZE 1.
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
czerwiec 2015 Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Konsultant krajowy w dziedzinie chirurgii dziecięcej
Wpływ zanieczyszczeń powietrza na stan zdrowia
PROF. DR HAB. MED. JAN KULIG PROBLEM REFERECYJNOŚCI ODDZIAŁÓW CHIRURGICZNYCH KRAJOWY KONSULTANT W DZIEDZINIE CHIRURGII OGÓLNEJ REFERENCYJNOŚĆ ODDZIAŁÓW.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
Choroby serca Miażdżyca Przewlekła choroba, polegająca na zmianach zwyrodnieniowo- wytwórczych w błonie wewnętrznej i środkowej tętnic, głównie w aorcie,
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
Pomorskie Centrum Teleopieki (PCT). Pomorskie Centrum Teleopieki to lokalna inicjatywa z zakresu teleopieki i usług Tele-EKG oraz kompleksowej opieki.
Samorządowa Jednostka Organizacyjna Województwa Dolnośląskiego INSTYTUT ROZWOJU TERYTORIALNEGO Analiza przyczyn umieralności mieszkańców Dolnego Śląska.
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Kluczborku Szpital Vital Medic dr n. med. Ewa Trejnowska Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpital.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
akcja- STOP dopalaczom
ŚWIATOWY DZIEŃ ZDROWIA W SŁONECZNEJ ŚWIETLICY z Samorządem Uczniowskim
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Projekt „Piotrkowski Alarm Smogowy - Piotr_AS w akcji – edukacja ekologiczna mieszkańców Piotrkowa Trybunalskiego i powiatu piotrkowskiego”
PIERWSZA POMOC Przygotował: Marcin Mokrowiecki 1 Ratownik Medyczny
Program polityki zdrowotnej dotyczący prewencji cukrzycy typu 2
Zapis prezentacji:

z nami dotrzesz do milionów 1 Wspólna akcja edukacyjno-promocyjna prowadzona przez: Śląskie Centrum Chorób Serca Wojewódzkiego Konsultanta w dziedzinie kardiologii Śląski Urząd Wojewódzki Katowicką Redakcję Gazety Wyborczej

z nami dotrzesz do milionów 2 Zawał serca – wygraj z czasem Jednym z najsilniejszych czynników wpływających na śmiertelność chorych z zawałem serca jest czas od początku bólu zawałowego do otwarcia zatkanej przez zawał tętnicy. Wykazały to liczne badania i rejestry chorych z zawałem serca. Im szybciej wezwiemy pomoc, tym większe są szanse na przeżycie nawet ciężkiego zawału i uchronienie się od martwicy mięśnia sercowego. Młodzi nie wierzą, że mogą mieć zawał, starsi boją się często niepotrzebnie wzywać pomoc, często decyduje lęk przed szpitalem, brak świadomości zagrożenia chorobą, naiwna wiara, że ból przejdzie albo pomogą domowe sposoby. EDUKACJA

z nami dotrzesz do milionów 3 Zawał serca – wygraj z czasem Prof. Lech Poloński, śląski konsultant wojewódzki w dziedzinie kardiologii, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu oraz katowicka redakcja Gazety Wyborczej zrealizowały akcję edukacyjną Zawał serca - wygraj z czasem. Był to cykl artykułów ukazujących się dzień po dniu na wydzielonej kolumnie w lokalnym dodatku Gazety Wyborczej. Średni czas od momentu wystąpienia bólu do pojawienia się pacjenta w szpitalu to w województwie śląskim 3,5 godziny. Celem akcji było uświadomienie jak najszerszych rzesz czytelników i odbiorców innych mediów, że to za dużo, by uniknąć skutków zawału. W artykułach opisaliśmy jak rozpoznać zawał i dlaczego w takim wypadku ważne jest szybkie wezwanie pomocy, a także dlaczego warto żądać od zespołu karetki pogotowia przewiezienia chorego natychmiast do specjalistycznego ośrodka kardiologicznego.

z nami dotrzesz do milionów 4 Tematy artykułów : Tematy artykułów :Poniedziałek: historie konkretnych chorych, którzy dzięki temu, że szybko dotarli do szpitala wyszli z zawału bez uszczerbku historie konkretnych chorych, którzy dzięki temu, że szybko dotarli do szpitala wyszli z zawału bez uszczerbku rozmowa o tym jak pacjenci sami sobie mogą pomóc rozmowa o tym jak pacjenci sami sobie mogą pomócWtorek: mapa ilustrująca w jakim czasie od wystąpienia bólu chorzy trafiają do szpitali w poszczególnych miastach i powiatach województwa śląskiego mapa ilustrująca w jakim czasie od wystąpienia bólu chorzy trafiają do szpitali w poszczególnych miastach i powiatach województwa śląskiegoŚroda: profil przeciętnego chorego z zawałem serca w województwie śląskim, informacja o tym, kto jest w grupie ryzyka (na podstawie z rejestru zawałów prowadzonego przez ŚCCS) profil przeciętnego chorego z zawałem serca w województwie śląskim, informacja o tym, kto jest w grupie ryzyka (na podstawie z rejestru zawałów prowadzonego przez ŚCCS)

z nami dotrzesz do milionów 5 Harmonogram tematyczny: Czwartek: dlaczego jak najszybciej trzeba dzwonić po pogotowie dlaczego jak najszybciej trzeba dzwonić po pogotowie dlaczego warto domagać się od pogotowia by od razu przewieziono nas do specjalistycznego ośrodka dlaczego warto domagać się od pogotowia by od razu przewieziono nas do specjalistycznego ośrodkaPiątek: podsumowanie akcji w nim przykazań dla pacjentów z miażdżycą i nadciśnieniem oraz ich rodzin podsumowanie akcji w nim przykazań dla pacjentów z miażdżycą i nadciśnieniem oraz ich rodzin rozmowa z kardiologiem z ŚCCS o szczególnej trosce jaką powinniśmy objąć starsze osoby, które mimo, że mają schorowane serce i układ krążenia nie chcą wzywać do siebie niepotrzebnie lekarza rozmowa z kardiologiem z ŚCCS o szczególnej trosce jaką powinniśmy objąć starsze osoby, które mimo, że mają schorowane serce i układ krążenia nie chcą wzywać do siebie niepotrzebnie lekarza

z nami dotrzesz do milionów 6 Zawał serca – wygraj z czasem PROMOCJA PROJEKTU O prowadzonej akcji mieszkańcy Śląska wiedzieli z: - Gazety Wyborczej - TVP Katowice - Telewizji Silesia - internetu - Metra – gazety bezpłatnej - lokalnych rozgłośni radiowych PROMOCJA

z nami dotrzesz do milionów 7 Akcjia trwała: od poniedziałku 15 lutego do piątku 19 lutego. Akcja została skierowana do bardzo szerokiej grupy odbiorców dzięki promocji w następujących mediach: Gazeta Wyborcza po którą w woj. śląskim sięga tygodniowo ponad 593 tys. osób* Filmy informacyjne w telewizji Silesia Materiały związane z akcją były równocześnie publikowane w internecie na lokalnej stronie portalu Gazeta.pl, który codziennie jest odwiedzany przez ok. 500 tysięcy realnych użytkowników*** * Źródło danych: Polskie Badania Czytelnictwa, MillwardBrown SMG/KRC, I - XII 2009, wskaźnik CCS, woj. śląskie, N = 5 936, opracowanie Agora S.A. ** Źródło danych: TVP Katowice, średnia oglądalność od poniedziałku do niedzieli w grupie wiekowej >4 lat w grudniu 2009 *** Megapanel PBI/Gemius *Źródło:, styczeń średnia z ostatnich 16 tygodni i ostatnich 12 miesięcy PROMOCJA - szczegóły

z nami dotrzesz do milionów 8 Projekt był promowany na tydzień przed startem akcji: Metro - gazeta bezpłatna reklamy zapowiadające cykl reklamy zapowiadające cykl TVP Katowice spoty reklamujące projekt spoty reklamujące projekt Lokalne rozgłośnie radiowe spoty reklamujące projekt spoty reklamujące projektInternet pełne treści redakcyjne na portalach oraz pełne treści redakcyjne na portalach oraz PROMOCJA - szczegóły

z nami dotrzesz do milionów 9 Mamy nadzieję, że nasza akcja przyczyni się do wzrostu w społeczeństwie świadomości o zagrożeniu jakim jest dla zdrowia zawał serca i znaczeniu jakie ma w wypadku zawału szybkie wezwanie pomocy Dziękujemy za uwagę