Erwin Wilczyński ul. Altowa 2

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Monitoring Online Mediów Internetowych
Marketing elektroniczny w turystyce
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Nowe media w promocji start-up
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Oferta sieci AdProfile
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Erwin Wilczyński ul. Altowa 2 Promocja eventu poprzez media internetowe, cross media oraz event jako część kampanii Erwin Wilczyński ul. Altowa 2 02 -386 Warszawa

Case study: Międzynarodowy dzień zbliżenia - event jako część kampani

Międzynarodowu Dzień Zbliżenia Event: 05.06.2008 Kampania: 3 miesiące marzec-czerwiec Klient: Wrigley ATL (Polska) - /tv, radio, gg/ BTL (6 wybranych miast) - /ooh, internet,www,guerilla,event, wom, press pr, bc/ Wydatki ATL i BTL = 50/50

MDZ – wykorzystane media Magazine Sticker People Bench Banner Website Poster Events TV AD BEAR TV AD SAW Radio Jingle Radio Billboard

Wykorzystane formy

Wykorzystane formy

Wykorzystane formy

Wykorzystane formy

Przebieg eventów Eventy miały formę happeningów miejskich Gry i zabawy Zbieranie podpisów pod inicjatywą Międzynarodowego Dnia Zbliżenia Wykorzystanie ławek i AirWall

Przebieg eventów

Przebieg eventów

Rola eventów i podsumowaniekampani Eventy były jednym z elementów kampani wizerunkowej Elementy kampanii BTL kierowały na lokalne edycje eventów Podsumowanie: 184 000 osób identyfikujących się z marką 62 notatki PR Eventy: Lider media awareness – (43% w porównaniu do 42% i 40% dla reklam TV) Event jako jeden z 4 mediów o największym zasięgu (tv, radio, www)

Case study: Adidas – Bieganie zmienia na lepsze

BZNL – kampania zintegrowana social & event marketing BIEGANIE ZMIENIA NA LEPSZE ZAŁOŻENIA: Marka powinna wpisać się w portfolio marek profesjonalnych - dostępnych jednak szeroko i powszechnie Największy nacisk na “profesjonalizm” i “technologię” Adidas potrzebuje mieć “swoje miejsce” w sieci, tak by stworzyć społeczność i równolegle tworzyć cykliczne spotkania/eventy - związane z testami produktów, poradami i organizować je w grupie zaangażowanych dla marki profesjonalistów na ich warunkach i w ich własnym otoczeniu /miejsce i ludzie/

PLATFORMA KOMUNIKACJI Schemat Kampanii PLATFORMA KOMUNIKACJI 52 AKTWYNYCH AMBASADORÓW MARKI Patron platformy Co-branding serwisu Profile Drużyn/Ambasadorów Organizacja/relacja imprez biegowych Katalog produktów ProductP + ePR PROMOCJA ONLINE IMPREZY BIEGOWE PR & ePR & WOM DZIAŁANIA NA FACEBOOK

Kampania niestandardowa (działania krótkoterminowe) Portal pełni funkcję centrum zarządzania i informacji dla całej kampanii. Konkursy, Artykuły, Katalog produktów. Prowadzenie drużyn, Organizacja spotkań i imprez biegowych, Przekazywanie wiedzy na temat produktów. PLATFORMA KOMUNIKACJI Zaangażowaliśmy środowisko biegowe z 5 największych miast i wyposażyliśmy ich w sprzęt adidas. Główne funkcje: prowadzenie drużyny online i offline, promowanie i testy produktu, rekomendacja, organizacja spotkań biegowych, wywiady z dziennikarzami i tworzenie kontentu, uczestnictwo w imprezach. 52 AKTWYNYCH AMBASADORÓW MARKI Imprezy to przewodni motyw kampanii, który ma na celu połączenia komunikacji online z offline. Główne funkcje: wiarygodność, budowanie społeczności ambasadorów marki, edukacja = testy produktów i dobór obuwia przez footsacan, pretekst do lokalnych działań PF, tworzenie kontentu IMPREZY BIEGOWE Działania klasyczne /TV, Radio, Prasa/ i ePR /Publikacja, dziennikarstwo obywatelskie, fora i społeczności/ mają 3 cele: informacyjny /prezentacja produktów i ambasadorów marki, wydarzeń związanych z marka/ i angażujący /promocja imprez biegowych adidas w 5 miastach Polski/ PR & ePR & WOM Wykorzystanie profilu Aktywni.pl pozwoliło na przekierowanie wybranej grupy użytkowników na sekcję bieganie na aktwyni.pl. Najważniejsze funkcje: bieżąca informacja o kampanii, zaproszenia na eventy, promocja w formie kampanii i publikacji DZIAŁANIA NA FACEBOOK DISPLAY targetowany behawioralnie, YouTube, SEO i SEM oraz reklamy INTEXTowej. Główny i nadrzędny cel działań to zbudowanie zasięgu kampanii i kierowanie ruchu na aktywni.pl. Inne ważne funkcje: wizerunek, angażowanie użytkowników w konkursy, PROMOCJA ONLINE

„Marchewka” – konkurs na zachętę

Ambasadorzy Marki i wspólne treningi

Lokalne Zawody

FootScaner = added value

Case study: FacebookNOW - jak zareklamować konferecję i pozyskać uczestników w 7 dni

FacebookNOW [KAMPANIA] FacebookNOW [NARZĘDZIA] ARBObrandy [MIEJSCE KAMPANII] powierzchnia ARBO

Kampania zasięgowa (działania krótkoterminowe) Bizon media - pakiet Marketing/PR [DoubleBillboard] Wirtualnemedia.pl + MediaRun.pl [rectangle, DB, śródtext] Smart Context [dymek niestandardowy] LogicSearch [linki sponsorowane] Kreacje Wspólna technologia

Kampania niestandardowa (działania krótkoterminowe) MOBILE kampania targetowana na iPhone’y. TG: głównie mężczyźni35 +, wysokie dochody Miejsce: zasięg RON, ROB Forma reklamowa: Triple billboard FF Rozmiar: 750x300 Waga: do 50kB Format: jpg, gif [bez flash’a!]

Social Media (działania krótkoterminowe) Cel: << bezpośredni dialog >> Narzędzia: FAN PAGE

Wyszukiwarki (działania długoterminoweterminowe) AKTYWNE POZYCJONOWANIE STRONY Wyniki Organiczne (Pozycjonowanie / SEO)

Zbieranie kodów, analiza, targetowanie K.O.D.Y M.I.E.R.Z.Ą.C.E RETARGETOWANIE Nugg.Ad INDEX RETARGETOWANIE Cookies ZAWĘŻENIE ODBIORCÓW REKLAMY

Zbieranie kodów Nugg.Ad (działania długoterminowe)

Zbieranie kodów cookies (działania długoterminowe)

Użycie kodów, powrót do zainteresowanych Wykorzystana forma reklamowa: Billboard Rectangle

Kampania niestandardowa (działania krótkoterminowe) Kampania CPL – zebranie kontaktów z formularza

Działania SEM („sprzedaż”) KAMPANIA w WYSZUKIWARKACH PRECYZYJNE ZAPYTANIA Linki Sponsorowane Linki Sponsorowane

Efekt Efekt 12.01.2010 Konferencja z ponad 1000 zapisanych uczestników

Przed kongresem Dotarcie do grupy celowej wieloma kanałami Pozyskanie informacji o potencjalnych klientach przez BBelements Zawężenie grupy celowej i ponowna emisja przekazu reklamowego, ustalając najodpowiedniejszy kanał, z wykorzystaniem informacji zebranych przez BBelements Możliwość szybkiej reakcji w każdym stadium kampanii, zarówno z udziałem AdKinga do zmiany kreacji jak i intensyfikacji działań na poszczególne brandy Oszczędność – każdy następny etap kampanii jest kierowany do targetu zawężonego przez pozyskane i zarejestrowane w BBelements informacje

Dziękuję za uwagę! Erwin Wilczyński erwin.wilczynski@tribeguru.pl 607-600-026 Erwin Wilczyński ul. Altowa 2 02 -386 Warszawa