System IPC100.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Video DR-S Cyfrowy rejestrator wideo
Advertisements

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Internetowe bramki telefoniczne VoIP standardu H.323/SIP
Produkty ISDN firmy ASMAX Terminal Abonencki TA-128 zewnętrzny Terminal Abonencki TA-128 wewnętrzny.
CAv4 Nowe funkcje CAv4 Nowe funkcje. 1 CA Client Outlook Integration- Nowe funkcje, Instalacja i Przegląd. 1-1 CA Client v4 Wymagania systemu 1-2 CA Client.
KX-NS1000 Witamy !.
Kiedy liczy się każda sekunda
Przykłady zastosowań. OneNet – Przykład zastosowania Siedziba główna TDE600 Biuro handlowe TDE200 NCP500X Biuro regionalne NCP500 Biuro handlowe TDE100.
SG-VIP-480_880V1 Page 1 / 21 Internetowe bramki telefoniczne VoIP standardu H.323/SIP Seria VIP-480 / VIP-880.
PLANET ADE-3410, ADE-3400v2, ADE-4400v2 Modem Router A DSL 2/2+
Telefon Wi-Fi w standardzie b/g SIP
Print serwer 10/100Mbps bezpośrednio podłączany do drukarki FPS-1101.
PLANET WLS-1280 Bezprzewodowy przełącznik sieci LAN
Internetowe bramki telefoniczne VoIP standardu H.323/SIP
1/11 Rozwiązania dla Skype. 2/11 Spis treści Trendy rynkowe dla komunikatora Skype Rozwiązania dla Skype Cechy i przeznaczenie produktów.
IPX-600 Centralka PBX telefonii internetowej IP Copyright © PLANET Technology Corporation. All rights reserved.
1 Adaptery telefonu analogowego (ATA). 2 Spis treści Adaptery ATA Prognozy rynkowe Funkcje produktów Przeznaczenie.
Czym jest ISA 2004 Microsoft Internet Security and Acceleration Server 2004 jest zaawansowaną zapora filtrującą ruch w warstwie aplikacji. Razem z zaporą.
Obsługa routera Wykład: Zaawansowane sieci komputerowe
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Systemiq platforma komunikacyjna VoIP efektywna komunikacja ze światem.
Hybrydowy Kontroler NetAXS™
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego
Duży serwer - duże możliwości
Bosch – the strong brand for Security, Safety and Communications
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
Centrale telefoniczne
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
Alnet System CCTV.
PARTNER HANDLOWY.
ALCAD LINEA 201 LINEA 201 PODSTAWOWE INFORMACJE CYFROWY DOMOFON
Tematy Wstęp SPA1001 SPA3000. Wstęp Sieć EuroTELEFON sprzedaje niezbędne urządzenia VoIP poprzez sklep należący do firmy TKSoftware. Sklep nazywa się
1 1.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Instalacja i uruchomienie systemu
Bezprzewodowego system OMNIA
Temat 4: Rodzaje, budowa i funkcje urządzeń sieciowych.
Z CHMURĄ NAM DO TWARZY ITSA CLOUD. Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Connect Better. Do More. 24 M-C36 M-C48 M-C 25 zł/m-c21 zł/m-c19 zł/m-c.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Oprogramowanie Sanyo VA-SW3050
DxR 700 & Bosch Video Client
96 Volt A. Mucha & M. Płonka Spółka Jawna Misją naszego przedsiębiorstwa jest przyczynianie się do rozwoju firm i zaspokajanie ich potrzeb po przez dostarczanie.
Sieci komputerowe.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Programowanie aplikacji telefonicznych z wykorzystaniem
Print serwer GDI z interfejsem USB 2.0 FPS Spis treści Prezentacja produktu Cechy produktu Przeznaczenie Oprogramowanie konfiguracyjne Sieciowy.
Konfiguracja VPN Klienta – Windows 7
Zintegrowany sterownik przycisków. Informacje podstawowe Każdy przycisk jest podłączony do sterownika za pośrednictwem dwóch przewodów, oraz dwóch linii.
Smartfon Klient Aplikacja Agenta.
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
Nowa superhybrydowa centrala IP KX-TDA15 Panasonic Polska “
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Routery zdalnego dostępu eWON Przegląd produktów Zaawansowane funkcje.
Digia™ II Digital Video Recorder
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Etykietowanie pod kontrolą
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Urządzenia typu Rooftop.
Ethernet interface Agregaty wody lodowej 1.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Zapis prezentacji:

System IPC100

SOPHO IPC 100 Profesjonalny, łatwy w instalacji i zarządzaniu, prosty w użyciu system zaprojektowany dla potrzeb małych i średnich organizacji. 85.000 systems: NEC 2000 IVS and NEC 2000 IPS; since 1994

“niska cena i bogactwo funkcji” SOPHO IPC 100 Koncepcja IPC 100 Łatwość instalacji i zarządzania Skalowalność Modularny Możliwości rozbudowy od małego systemu do średniego (72 TDM +24 IP) Ochrona inwestycji Proste programowanie Port IP lub szeregowy Alarmowanie Duża ilość funkcji VoIP Przyjazny dla użytkownika Łatwy w użyciu Tani Aplikacje SIP – Aparaty IP SIP – Łącza zew. IP Wybór aplikacji Poczta głosowa Aplikacja CTI View Call System taryfikacyjny 5-50 użytkowników “niska cena i bogactwo funkcji”

Skalowalność Nr wew. Linie zew. IPC 100 24 porty TDM 16 portów IP 48 portów TDM 24 porty IP 72 porty TDM 24 porty IP IPC 100 Linie zew. 9 Analogowych 16 ISDN BRA lub 16 VoIP 18 Analogowych 32 ISDN BRA lub 24 VoIP 27 Analogowych 40 ISDN BRA lub 24 VoIP

Voice over IP Połączenia za pośrednictwem sieci IP System IPC 100 wykorzystuje technologię VoIP w trzech różnych dziedzinach: W celu dołączenia aparatów IP innych producentów. Dołączenia do operatora publicznego za pośrednictwem protokołu SIP. Połączenia wielu lokalizacji w celu uproszczenia połączeń oraz wyeliminowania ich kosztów. TDM Router Aparat IP WAN ISP SIP LAN Aparat IP SIP Router LAN

Voice Over IP Aparaty Następujące aparat IP przetestowano we współpracy z centralą IPC100: Grandstream BT 102 (SIP) Grandstream GXP-2000 (SIP) Art Dio IPF-2002L (SIP) Hitachi IP5000 (SIP (WLAN)) Xten (CounterPath) Xlite (SIP) SJ phone (SIP soft phone) Art Dio IPF-2002L (H.323 phone) Openphone (H.323 soft phone)

Aplikacje Poczta głosowa / Automatyczna Recepcjonistka Nakładka rozszerzenia procesora DSPDB z pamięcią Compact Flash zapewnia następujące funkcje: Poczta głosowa „Voice Mail” Automatyczna recepcjonistka „Auto Attendant” Funkcje poczty głosowej: 8 kanałów 300 skrzynek Standardowy czas zapisu 1 godzina (Opcjonalnie 15 godzin) Pojemność skrzynki - 100 wiadomości. 3 wiadomości powitalne do wyboru Wiele języków: Polski, Angielski,Niemiecki, Francuski, Włoski, Hiszpański, Portugalski, Grecki, Szwedzki, Norweski, Duński,Chiński, Japoński. Nagrywanie połączeń: Ręczne po wciśnięciu zaprogramowanego przycisku lub automatycznie po odebraniu rozmowy. Zapis w skrzynce osobistej lub specjalnej.

Aplikacje Automatyczna recepcjonistka Funkcje automatycznej recepcjonistki: 16 kanałów 48 zapowiedzi Automatyczna Recepcjonistka „Automated Attendant” Odbiera połączenie przychodzące, odtwarza zapowiedź i pozwala użytkownikowi na wybranie numeru wewnętrznego lub grupy numerów. Automatyczne odbieranie Standardowe zapowiedzi dla dzwoniących Zapowiedzi osobiste Pozwala na nagranie przez użytkownika zapowiedzi i przekierowanie rozmów. Osoby dzwoniące przed przekazaniem połączenia usłyszą nagraną zapowiedź. Funkcja Park and Page Funkcja pozwala na zawieszenie połączenia oraz automatycznym powiadomieniu osoby wywoływanej o oczekującym połączeniu poprzez system rozgłaszania. Zapowiedzi dla osób oczekujących w kolejce do grupy abonentów. Park and Page When an extension user is away from their phone, Park and Page can let them know when they have a call waiting to be answered. To enable Park and Page, the user records a Personal Greeting along with an additional Paging announcement. Park and Page will then answer an incoming call and play the Personal Greeting to the caller. The caller then listens to Music on Hold (if available) while the system broadcasts the pre-recorded Paging announcement. When the extension user hears the Page, they can go to any telephone and use Directed Call Pickup to intercept the call.

Aplikacje Voice Mail/Auto Attendant Systemy porównywane Integracja Ilość portów Funkcje Auto-attendant Ilość skrzynek IPC 100 Tak 8 300 Panasonic TVM Nie 2 64 Mitel 250 LG LDK 4 Siemens 50 Samsung Panasonic TVP50 32 Ericsson W zależności od pamięci CF

Aplikacje View Call View Call jest aplikacją typu CTI (ang. Computer-Telephone Integration), która wyświetla informacje o osobie dzwoniącej na ekranie komputera. Pozwala to użytkownikom systemu na profesjonalne i efektywne obsługiwanie połączeń przychodzących Łatwość integracji z bazami danych: MS Outlook, MS CRM, ACT! oraz Goldmine Trzy konfigurowalne style okna popup: Mini Task Window Standard Database XML Based

Aplikacje View Call – Główne zalety Wyświetlanie informacji o kliencie na ekranie PC. Użytkownik może obejrzeć szczegóły dotyczące osoby dzwoniącej przed lub po jej odebraniu. Wyświetlanie informacji o kliencie podczas zestawiania połączenia wychodzącego. Otwieranie rekordu bazy danych z paska zadań systemu WINDOWS. Wyświetlanie pustego rekordu gdy osoba dzwoniąca jest niezdefiniowana w bazie danych. Aplikacja SOPHO View Call przegląda zarówno foldery osobiste jak i publiczne w systemie MS Outlook. Opcja Quick Dial umożliwia wybranie numeru z dowolnej aplikacji np. z programu MS Word. W celu zapewnienia integracji z innymi aplikacjami, SOPHO View Call obsługuje format XML.

Aplikacje View Call – Diagram operacyjny MS Windows 2000 server MS Windows Server 2003 TSP MS-TAPI Server IIS .NET Framework View Call Drive Library View Call License Manager MS Windows 2000 Professional MS Windows XP Professional MS-TAPI Client .NET Framework View Call

IPC 100 Lista funkcji Kody Rozliczeniowe/Osobiste (2000) Kody Rozliczeniowe – wymuszone (1000) Automatyczny Operator Wybór najtańszego połączenia (ARS) Tryb pracy Dzien/Noc (8 poziomów) Zasilanie awaryjne - baterie Funkcje Oczekiwania/Oddzwonienia Taryfikacja Funkcje Call Center Przekierowanie – Zajęty/Nie odpowiada. Przekierowanie na numer zewnętrzny Przekierowanie - Follow Me Przekierowanie z domofonu Parkowanie rozmów – 64 pozycji Kolejkowanie – Numer/Operator Połączenia konferencyjne (16) Nagrywanie rozmów Integracja Komputer-Telefon (CTI) DDI Step On DDI Call Routing DISA (16 kanałowa) Domofon – dzwonek/telefon/zamek Dwukolorowe diody LED w telefonach Raportowanie o błędach na pocztę e-mail Port Ethernet/LAN Grupy huntingowe Hybrydowe porty wewnętrzne Interkom Trakty i nr wewnętrzne IP Wejście „na trzeciego” Sygnalizacja nieodebranych połączeń Muzyka przy oczekiwaniu Powiadamianie – wew./zewn. Parkowanie rozmów Wiadomosci indywidualne Blokada telefonu (Access Code) Kolejkowanie wiadomosci Redial Monitorowanie pomieszczenia ISDN (S Bus/S0) Funkcje sekretarki Silent Monitor Książka telefoniczna – 2000 wpisów Przekazanie połaczenia z traktu na trakt Numery wirtualne - 50 Poczta głosowa – zintegrowana lub zewn.

Funkcje IPC 100 Numery wybierania skróconego Kody rozliczeniowe Ogólne (900) i grupowe (1100) Max 38 cyfr Dodatkowo każdy aparat posiada osobistą pamięć 20 numerów Kody rozliczeniowe Używane do restrykcji lub kategoryzacji połączeń wychodzących. Do 16 cyfr Powiadamianie o niewłaściwym wykorzystaniu. Używane w raportach taryfikacyjnych. Połączenia po najniższym koszcie (ARS) ARS wykorzystywany jest w celu realizacji połączeń poprzez najtańsze łącza zewnętrzne. Zapewnia kierowanie połączeń oraz translację numeru wybieranego przez użytkownika. System obsługuje tzw. Tablice routingu pozwalające na wybór odpowiedniej tablicy translacji numerów wybieranych. Routing połączeń w zależności od pory dnia i dnia tygodnia.

Funkcje IPC 100 Wtrącenie do rozmowy Przekierowania Dwa tryby – Cichy monitoring lub tryb rozmowy Sygnalizacja akustyczna wtrącenia Przekierowania Dostępne z poziomu aparatu. W przypadku zajętości/nie odpowiadania/natychmiastowe. Kolejkowanie połączeń (Na pozycji operatora) Max. 32 rozmowy mogą być ustawione w kolejce przed wysłaniem sygnału zajętości Przekazanie połączenia Przekazanie/Transfer połączenia przed odebraniem („odbicie”) Bardziej elastyczne niż przekierowanie Pozwala na selekcję odbieranych połączeń Caller ID Prezentacja numerów dzwoniących zarówno na aparatach systemowych jak i analogowych (DTMF, FSK)

Funkcje IPC 100 Połączenia konferencyjne DISA Użytkownik może dołączyć do konferencji abonentów wewnętrznych lub zewnętrznych, co umożliwia zestawienie konferencji wieloosobowej. Abonent wewnętrzny może połączyć do 31 wewnętrznych lub zewnętrznych rozmówców. Przełączanie pomiędzy konferencją i innym rozmówcą. Dodawanie kolejnych uczestników konferencji. DISA Funkcja umożliwia uprawnionym osobom połączenie z systemem IPC100 oraz dostęp do funkcji wewnętrznych: Zestawianie połączeń wychodzących Funkcje rozgłaszania Połączenia z numerami wewnętrznymi lub grupami Wtrącenie do rozmowy Ustawianie przekierowań Funkcja użyteczna dla handlowców, stałych dostawców lub ważnych klientów. Opcjonalnie ochrona hasłem (6 cyfr) w celu restrykcji niektórych funkcji Bez dodatkowego wyposażenia Może być połączona z funkcjonalnością Automatycznej Recepcjonistki.

Funkcje IPC 100 Rejestracja połączeń (SMDR) ang. Station Message Detail Recording (SMDR) Zapewnia rejestrację połączeń, umożliwia monitorowanie stopnia wykorzystania numeru wewnętrznego lub linii miejskiej. Zapewnia efektywne zarządzanie kosztami połączeń oraz efektywniejsze kierowanie ruchem telefonicznym.

Funkcje IPC 100 Funkcje grupowe Departamenty Groupa abonentów – sprzedaż/serwis itp. Połączonych w grupę typu ‘Departament’ W celu połączenia z grupą typu ‘Departament’ wybierany jest jeden numer (Pilot Number) Wywołanie przychodzące kierowane jest na pierwszy wolny numer w grupie, zgodnie z sekwencją przeszukiwania Dwa typy kierowania połączeń (sekwencji przeszukiwania) Priorytetowe – wywołania kierowane są do abonenta o najwyższym priorytecie. Abonenci o niższych priorytetach otrzymują wywołania tylko w przypadku zajętości abonentów o wyższym priorytecie. Cykliczne – wywołania kierowane są do następnego wolnego abonenta. Logowanie/wylogowanie agenta Kierowanie połączeń realizowane jest jedynie do abonentów, którzy mogą obsłużyć połączenie. Pracownik loguje się do grupy gdy może odbierać wywołania W czasie nieobecności lub przerwy agent wylogowuje się z grupy (opuszcza grupę). Przycisk funkcyjny na aparacie systemowym może być oprogramowany do realizacji funkcji Kolejkowanie (ISDN) W przypadku gdy wszyscy abonenci w grupie są zajęci, kolejna rozmowa może być ustawiona w kolejce z odtworzeniem predefiniowanej zapowiedzi słownej.

Funkcje IPC 100 Tryb nocny Paging – przywoływanie/rozgłaszanie IPC 100 obsługuje wiele konfiguracji aktywowanych poprzez zmianę trybu pracy (do 8 trybów) Paging – przywoływanie/rozgłaszanie Max 6 zewnętrznych stref rozgłaszania – 2 na kartę PGDU Max 8 wewnętrznych stref Parkowanie połączeń Parkowanie połączeń jest jedną z metod obsługi wywołań przychodzących przez operatora. Połączenie przychodzące jest parkowane (tzw. Orbita Parkingowa). Abonent do którego kierowane jest połączenie może przejąć rozmowę z orbity parkingowej. Po zaparkowaniu połączenia operator może przywołać osobę do której kierowane jest połączenie i odłożyć słuchawkę. Osoba przywołana wybiera odpowiedni kod lub naciska przycisk Parkingu w celu odebrania połączenia. Rozmowa oczekująca na połączenie zbyt długo, wraca do abonenta, który aktywował funkcję parkowania. Dostępne są 64 orbity parkingowe. 

Instalacja i zarządzanie Łatwy w użyciu system zarządzania i konfiguracji systemu Aplikacja typu ‘Quick Install’ – umożliwia podstawową konfigurację systemu podczas instalacji Aplikacja typu ‘EasyEdit’ – umożliwia łatwe zarządzanie konfiguracją systemu za pomocą tematycznie pogrupowanych ekranów. System Alarmów Konfigurowalne poziomy alarmowania z powiadamianiem za pomocą połączeń telefonicznych lub poczty email Zakładka konfiguracji ‘Easy Edit’

Karty i aparaty

Aparaty systemowe 4 modele aparatów 24 przyciskowy moduł rozszerzenia 4 przewodowe połączenie hybrydowe RJ11 (3i4 głos, 2i5 dane) 6 lub 12 przycisków programowalnych z diodami dwukolorowymi (z wyświetlaczem lub bez) 10 przycisków szybkiego wybierania Tryb „Hands free” Montaż naścienny Wielojęzykowość. Angielski, Niemiecki, Francuski, Włoski, Hiszpański, Holenderski, Portugalski, Norweski, Duński, Szwedzki Język polski – marzec 2007 r. 24 przyciskowy moduł rozszerzenia 24 dodatkowe przyciski programowalne do aparatów z wyświetlaczem 64 przyciskowa konsola rozszerzenia Uproszczenie obsługi połączeń dla Operatora

Przegląd sprzętu Szafka podstawowa: 8 portów wewnętrznych hybrydowych 3 linie miejskie analogowe 1 przełącznik zanikowy linii miejskiej Wejście zew. źródła muzyki podczas oczekiwania (MOH) Wyjście pagingowe. Możliwość rozbudowy o: 2 dodatkowe karty 3/8 lub 0/8 Kartę interfejsów systemowych System poczty głosowej/zapowiedzi Kartę Pagingu / Domofonów Moduł rozszerzenia dla kart ISDN BRA oraz VoIP

Przegląd sprzętu Szafka rozszerzenia: 8 portów wewnętrznych hybrydowych 3 linie miejskie analogowe 1 przełącznik zanikowy linii miejskiej Możliwość rozbudowy o: 2 dodatkowe karty 3/8 lub 0/8 Kartę Pagingu / Domofonów Moduł rozszerzenia dla kart ISDN BRA oraz VoIP

Przegląd sprzętu Karta rozszerzenia 308: 8 portów wew. hybrydowych 3 linie miejskie analogowe 1 przekaźnik zanikowy Karta rozszerzenia 008:

Przegląd sprzętu Karta interfejsów systemowych (EXIFU): EXIFU-A: Port Ethernet Porty do podłączenia szafek rozszerzenia Port szeregowy RS232 Gniazdo pamięci Compact Flash EXIFU-B: Port RS232 Porty szafek rozszerzenia (RJ45) LAN (10/100 Base-T Ethernet) Gniazdo pamięci Compact Flash

Przegląd sprzętu Poczta głosowa (DSPDB): 8 portowa poczta głosowa 1 godzina zapisu 300 skrzynek głosowych 16 portowy system zapowiedzi 48 definiowalnych zapowiedzi Opcje Automatycznej Recepcjonistki Zapowiedzi kolejkowe Zapowiedzi systemowe – przewodnik głosowy Możliwość rozszerzenia do 15 godzin zapisu

Przegląd sprzętu Karta domofonów i pagingu (PDGU) 2 porty domofonu 2 przekaźniki domofonu 24VDC 0.5A / 120VAC 0.25A 2 porty Audio Mogą być wykorzystane jako wejście MOH/BGM lub wyjście Pagingowe. 2 porty Audio (JACK 3.5 mm) 2 porty domofonu (RJ11) 2 przekaźniki domofonu (RJ11)

Przegląd sprzętu Karta ISDN 2B+D Pracuje w trybie T lub S Point-to-point lub point-to-multipoint Zasilanie na porcie Wersja 2 lub 4 portowa Wymaga modułu rozszerzenia OPBOX

Przegląd sprzętu Karta Voice over IP Zapewnia 4 kanały DSP/VoIP SIP / H.323 protocol Dostępne kodeki: G.711, G.729a, G.723.1 Opcjonalnie nakładka 4 kanałowa Wymaga modułu rozszerzenia OPBOX oraz karty EXIFU-A w szafce głównej

IPC100 - Podsumowanie System w pełni hybrydowy 3 linie analogowe, 8 linii wewnętrznych Możliwość rozbudowy do 51 linii miejskich/96 linii wewnętrznych ISDN BRA (styk T lub S) H.323/SIP Różnorodność funkcji Poczta głosowa oraz aplikacja CTI Łatwość programowania (PC, aparat z wyświetlaczem, LAN) Dostęp zdalny za pośrednictwem linii analogowej, ISDN lub LAN.