Pogoda w Mławie 09.01.2014r.. Skąd wieje wiatr ? Tego dnia wiał wiatr południowy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Advertisements

Sytuacja synoptyczna: Front okluzji związany z niżem znad północnej Danii przemieszcza się na E. Zachmurzenie: 4-7/8 Cu Sc , miejscami 4-6/8.
Wybierz pytanie
Reportaż fotograficzny
Väder- och Klimatförändringar
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Pogoda – wierny towarzysz podróży? Koło 80 dni dookoła świata PSSP, Basia Dmochowska, 04/11/2011 Zdjęcia oraz informacje do prezentacji zostały częściowo.
PRZYRODNICZEGO „ALTAIR” ZE SZKOŁY PODSTAWIOWEJ
TATRY-krajobraz wysokogórski
CIŚNIENIE ATMOSFERYCZNE
„Zero” tolerancji dla przemocy
„Uczeń z klasą” – Badam świat
Dziewczyny i Chłopaki z naszej "Niepokonanej Paki" V "c"
Propozycje tematów prac magisterskich
Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji.
KLIMAT TATR Meteorologia Nauka zajmująca się badaniem zjawisk fizycznych i procesów zachodzących w atmosferze, szczególnie w jej niższej warstwie – troposferze.
UCIEKAJĄCE CIEPŁO „DETEKTYWI” NA TROPIE
Warstwy atmosfery.
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
Bytomskie przedwiośnie
Pogoda w Bytomiu r. Obserwacje i zapis danych: Daria Kula
Stacja Hydrologiczno Meteorologiczna w Mikołajkach 28 listopad 2009
Pytanie kluczowe: Dlaczego pogoda jest zawsze? ? ?
PROJEKT POGODA JEST ZAWSZE
Badanie termoizolacji szkoły
Szkoła w Łęgu Starościńskim
Kodeks 2.0 „Szkoła z klasą 2.0” ma na celu wprowadzenie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w edukacji.
Sytuacja synoptyczna: Rejon pod wpływem chłodnego frontu atmosferycznego przemieszczającego się na E. Zachmurzenie: 7-4/8 Cu Sc , później
GLEBY I KLIMAT CZERLEJNA
Telefony – Nie? Dlaczego?
Chmury Zbiór drobnych kropelek wody lub kryształków lodu, unoszących się na pewnej wysokości nad powierzchnią ziemi. Są one produktem kondensacji pary.
EPIZODY LATA Uczucie wolności podczas wakacji potęguje spojrzenie w takie właśnie niebo. I nie trzeba wstawać wcześnie, i nie trzeba iść do szkoły...
Projekt w Szkole z Klasą 2.0.
Nasza SZKOŁA w liczbach i procentach.
Szkoła Podstawowa w Głobinie  Patryk Kwidziński – lider, administrator bloga  Piotr Dąbrowa  Magda Stachowicz  Wiktoria Radmacher  Nikola.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
15.Lecące jednakowo względem powietrza dwa gołębie wystartowały naprzeciw siebie z miast A i B odległych o 100km i spotkały się po czasie 3h w mieście.
„PRZYJACIEL LASU” Każdy z nas ma przyjaciela, Który dba, szanuje, wspiera, A las też przyjaciół ma, Każdy z nich o niego dba, Jeden sprząta w nim wytrwale,
I semestr 2014/2015 KlasaŚrednia ocen klasy IV a 4,01 IV b 4,24 V a 4,68 V b 4,08 VI a 4,24 VI b 4,23.
Autor: Zofia Brzezińska, Dane zebrane przez uczniów klasy 4b i 4d.
Przyroda budzi się do życia…
„Bez zaskoczenia czyli jak prognozować pogodę”
KODEKS 2.0 Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Obserwacje oraz modelowanie natężenia promieniowania słonecznego dochodzącego do powierzchni ziemi. dr Krzysztof Markowicz Instytut Geofizyki, Uniwersytet.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Meteorologia doświadczalna Wykład 1
GLOBE dr Krzysztof Markowicz Koordynator badań atmosferycznych w Polsce.
Spotkanie z termometrem
„Mali konstruktorzy i poligloci”
SPORT W SZKOLE 2014/2015.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Prezentacja sprawdzalności pogody w Wejherowie Autor: Natalia Wasilka, Dane zebrane przez uczniów klasy 4b i 4d.
Listopadowa mapa pogody Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kuba Hajdel kl. I „e” METEOROLOG I JEGO PRACA. Meteorolog Osoba, która zajmuje się zbieraniem danych pogodowych i przygotowaniem informacji o nadchodzącej.
Składniki pogody.
TYLE ELEKTROŚMIECI ZEBRALIŚMY  Zbieramy elektrośmieci ponieważ zawierają liczne substancje szkodliwe oraz trujące, które po wydostaniu się z uszkodzonego.
Badania gleby Warsztaty początkowe dla nauczycieli, 24 października 2015 r. w P o l s c e Badania atmosferyczne w programie GLOBE Krajowy Koordynator Programu,
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
PROJEKT EDUKACYJNY KLAS II
25 maja 2011 roku słonecznie temperatura rano: 17oC
POGODA I JEJ SKŁADNIKI.
Pogoda w Mławie r..
im. Mieszka I w Białymstoku
doświadczenia drogą do wiedzy"
E-learning GEOGRAFIA Opracowanie: Arkadiusz Dera
Na jesienną niepogodę mamy prace kolorowe!
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Uroczystość otwarcia Pracowni Promocji Odnawialnych Źródeł Energii
Projekt z ZUS Dlaczego ubezpieczenia są ważne?
im. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
Zapis prezentacji:

Pogoda w Mławie r.

Skąd wieje wiatr ? Tego dnia wiał wiatr południowy.

Nasz termometr wskazywał 8°C

Deszczomierz wskazywał brak opadów

Mierzymy ciśnienie – 1009 hPa

Wilgotność powietrza – 54%

Przebłyski słońca zza wielu chmur, które pokrywały całe niebo.

Stacja pogody w naszej sali przyrodniczej W sali również odczytujemy informacje o pogodzie

Źródła Materiały własne: zdjęcia wykonano przy ZPO nr 3 Szkoła Podstawowa nr 7 w Mławie roku, stacja pogody Eduscience. Autorzy zdjęć to uczniowie klasy IVd: Paulina Gadomska, Maciej Mizerski, Kacper Rózicki, Dawid Tejs. Autorzy prezentacji: P.Gadomska, K.Rózicki, pomagał Jakub Rybicki (Vb)