Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Advertisements

Specyfikacja techniczna
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
FORMY REKLAMOWE.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel
Niestandardowe formy reklamowe
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wakacyjna oferta promocyjna
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Top Layer Format: N x N pikseli
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Kanał tematyczny HOME & GARDEN dociera do użytkowników szukających informacji o urządzaniu wnętrz, meblach, remontach, budowie i nieruchomościach. Siłą
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Opis serwisu: Statystyki:
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Nowe media w promocji start-up
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Temat 9: Obrazy i multimedia
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
Najlepszy adres w stolicy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Zapis prezentacji:

Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/54 01-015 Warszawa NIP 527-23-22-105 www.reklama.dom.pl reklama@dom.pl tel. (0-22) 398-12-61 tel. (0-22) 398-12-64 Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferDOM.PL SP. Z O.O SKWER WYSZYŃSKIEGO 5/54 01-015 WARSZAWA TEL. (0-22) 398-12-61 FAX. (0-22) 398-12-64 BIURO@DOM.PL WWW.DOM.PL Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl www.Dom.pl, www.Galeriaprojektów.pl, www.SolidnyDom.pl 1

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Standardowe reklamy: Button mały prostokąt w komponowany w serwis, po prawej stronie. 150x150 / 10 kB Banner Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. 468x60 / 15 kB Billboard Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. 750x100 / 20 kB Box śródtekstowy (rectangle)‏ Reklama umieszczana centralnie, wewnątrz treści prezentowanych na stronie. 300x250 / 25 kB Sky Scraper Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. 120x600 / 20 kB Billboard 750X100 Banner 468X60 Sky Scraper 120x600 Rectangle Medium 300x250 Button 150X150 2

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Double Billboard 750X200 Standardowe reklamy: Double Billboard Pozioma forma reklamy umieszczana centralnie w górnej części witryny. Format: GIF, JPEG, SWF Jednostka rozliczeniowa: 1000 odsłon 750x100 / 20 kB

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Standardowe reklamy: Cross Banner Pozioma forma reklamy umieszczana jako box śródtekstowy. Format: GIF, JPEG, SWF Jednostka rozliczeniowa: 1000 odsłon 780x120 / 20 kB Cross Banner 780X120

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Standardowe Rozwijane reklamy: Billboard rozwijany Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w dół) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 750x100 – do 750x300 / 30 kB Sky Scraper rozwijany Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w lewo) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 120x600 – do 360x600 / 30 kB Billboard 750X100 Banner 468X60 Sky Scraper expand 360x600 Sky Scraper 120x600 Billboard expand 750x300

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Reklamy wyskakujące: Brandmark (shaped pop-up)‏ Graficzna reklama w formie okna pop-up mogąca jednak przybierać dowolny kształt. Brandmark wyświetlany jest nad treścią strony w przeglądarce, można przesuwać go w obrębie okna przeglądarki, w którym wyświetlana jest strona. Nie może zasłaniać loga ani belki nawigacyjnej. Musi zawierać przycisk zamknięcia "X„ (minimalna wielkość 14x14 pikseli), przycisk minimalizacji do postaci belki oraz przycisk powrotu do pierwotnej postaci. 300x300 / 20 kB max.capping=5 na sesje

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Formy wyskakujące Toplayer Reklama w formie animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, wyświetlana nad treścią strony w zakresie okna przewijania, które nie zasłania stale logo ani belki nawigacyjnej. Każda reklama tego typu musi zawierać przycisk zamykania reklamy umieszczony w prawym górnym rogu głównego elementu kompozycji. Minimalny rozmiar przycisku zamykania to 14x14 pikseli z umieszczonym w środku krzyżykiem "X". Rozmiary i dokładne miejsce wyświetlania są ustalane indywidualnie – w zależności od serwisu. rozmiar: Dowolny waga: 30 kB max.capping=3, z wyjątkiem strony głównej, gdzie capping =1

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Pasek rozwijany Interaktywny pasek graficzny, umieszczany nad główną treścią środkowej kolumny serwisu, który po najechaniu na niego kursorem myszy „rozwija się” do większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. rozmiary: 610x30 w rozwinięciu 610x100 lub 610x300 waga: 15 kB Pasek reklamowy 610x20 rozwinięcie 610X300

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Standardowe Pływające reklamy: Banner pływający Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 468x60 / 15 kB Billboard pływający Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscuw oknie przeglądarki, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 750x100 / 20 kB Sky Scraper pływający Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu, pływając nie przesłania go. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 120x600 / 20 kB Billboard 750X100 Banner 468X60 Sky Scraper 120x600

interstital z billboarda pełny ekran www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl interstital z billboarda pełny ekran Formy wyskakujące Interstitial Reklama w formie pełnoekranowej animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, całkowicie przykrywająca treść strony. Każda reklama tego typu musi zawierać przycisk zamykania reklamy umieszczony w prawym górnym rogu kompozycji. Minimalny rozmiar przycisku to 14x14 pikseli z umieszczonym w środku krzyżykiem "X". Szczegółowe warunki techniczne, dokładna forma i sposób prezentacji są każdorazowo uzgadniane z reklamodawcą. Pełny ekran, 30 kB max.capping=1

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Scroll footer Reklama w postaci przewijającego się paska na samym dole okna przeglądarki. Może zawierać określony tekst, elementy graficzne, animowane, a nawet interaktywne. Mimo ewentualnego przewijania strony pasek reklamowy pozostaje na swoim miejscu. rozmiary: 1100x30 waga: 25kB Scroll footer 1100x30

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Billboard 750X100 Banner 468X60 Sky Scraper 120x600 SurroundAd Reklama, która pokazuje się użytkownikowi jednocześnie na dwóch dużych formach reklamy. Istnieje możliwość interakcji pomiędzy tymi dwiema formami reklamowymi.

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl VideoAd Reklama wykorzystująca nowe technologie (streaming), które pozwalają na emisję filmu reklamowego z dźwiękiem. Rozmiary: 300x250 Do 15 sekund. Technika streamingu do ustalenia. VideoAd 300x250

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Tapeta Reklama wyświetlana na całej stronie serwisu jako tło. Wyceniana na tydzień. Format gif lub jpg.

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Sponsoring serwisu lub tematu tygodnia/miesiąca Sponsoring całego serwisu lub konkretnych sekcji w serwisiepozwala na dotarcie do silnie sprecyzowanych grup docelowych. Oferta obejmuje kompleksowe kampanie sponsoringowe. Cały serwis może mieć umieszczone loga sponsora w miejscach „nie do pominięcia wzrokiem” oraz w aliansie z logo serwisu. (np. “sponsoruje Beckers”)‏

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Branding Belka otwierająca 1100x30 Podobnie jak w przypadku działu dedykowanego i sponsoringu, branding jest elementem oferty handlowej. Dzięki zawężonym wynikom wyszukiwania konkretnej oferty, łatwo określić profil użytkownika. Branding jest formą ściśle dedykowaną i polega na jednoczesnym wyświetlaniu trzech form na odsłonie. Belka otwierająca Śródtekst Belka zamykająca Śródtekst 870X100 Belka zamykająca 1100x30

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Billboard 700X100 Forum Formy reklamy: - Stała obecność w sekcji - Sponsoring - Obrendowanie serwisu w logo - Billboard - Banner - Rectangle - Zajawki na stronie głównej. Rectangle Medium 300x250

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Tapeta cały ekran BLOGI Formy reklamy: - reklama w postaci stałej obecności reklam w sekcji - tapeta

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl zajawka Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany może być na wybrany temat, który jest związany z produktami lub usługami klienta. Zajawki najnowszych artykułów pokazują się na stronie głównej w postaci zdjęcia i tekstu do 300 znaków. czas emisji: nieograniczony Strona z artykułem może zawierać elementy graficzne (logo, produkt, wykres, itp.) Klient/agencja dostarcza tekst artykułu oraz materiały do wykonania strony (grafiki: np. logo, zdjęcia, wykresy, itp.)‏ Specyfikacja techniczna: Zajawka: grafika 220x140 pikseli plus tekst: max. 300 Znaków, 15 kB Artykuł: nie więcej niż 10.000 znaków (ze spacjami)‏, linki tekstowe - nie więcej niż 5, informacja, które fragmenty tekstu lub grafiki mają być hiperłączami do stron Klienta i pod jakie adresy mają kierować. Tekst jest opatrzony komentarzem „artykuł sponsorowany”. Czas przygotowania strony od momentu otrzymania kompletu materiałów wynosi 3 dni robocze. zajawka

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Mailing Serwis dom.pl posiada w swojej ofercie mailling o całkowitej liczbie kont równej 13 000 kont. Istnieje możliwość zamieszczania reklam w mailingu w postaci tekstów sponsorowanych, jak również banerów klienta. Cena za wysyłkę do całej bazy: 13 000 PLN Baner firmowy

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Geotargeting Daje możliwość wyświetlania reklam w zależności od rejonu geograficznego, z którego użytkownik łączy się z Internetem. System rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP.Można kierować reklamę według kraju, województwa i miasta (na przykład emitować reklamę tylko do mieszkańców Warszawy albo do gości z USA). Dopłaty do ceny emisji: Kraj (poza Polską) +10% województwo poza mazowieckim +25% woj. mazowieckie lub miasto +50% poza Warszawą Warszawa i okolice +100% Meteotargeting System jest zasilany informacjami o aktualnej sytuacji meteorologicznej z całej Polski z podziałem na rejony odpowiadające nowym województwom. Dzięki temu można go wykorzystać wspólnie z systemem geolokalizującym. W przypadku nierozpoznanego rejonu kraju podawana jest uśredniona prognoza dla całej Polski. System aktualizuje informacje co godzinę i bierze pod uwagę następujące zmienne: zachmurzenie, temperatura, temperatura odczuwalna, wilgotność, ciśnienie, zjawiska atmosferyczne (opady: deszcz, śnieg, grad, burza). Dopłata do emisji 25% Targetowanie proste Godziny Dnia (Day Parting)‏ Dla telewizji prime time wypada na wieczór. Prime time dla Internetu przypada w dzień. Dzięki zastosowaniu Godzin Dnia, reklamodawca może zdecydować, w której części dnia jego reklama będzie emitowana na serwisie, aby dotrzeć do wybranej grupy osób, w odpowiednim czasie. Godziny Dnia przydadzą się każdemu, kto zechce zsynchronizować swoje działania reklamowe z przekazem radiowym i telewizyjną promocją. Dopłata 10% do ceny emisji. Dni tygodnia W soboty i niedziele spada odwiedzalność i skraca się czas spędzany na witrynie, użytkownicy podczas jednej wizyty odwiedzają średnio mniej bo tylko 5 (w dni powszednie 7) stron www serwisu.Są wtedy bardziej otwarci na reklamę i chętniej w nią klikają. W dni powszednie poszukują przede wszystkim informacji. Capping Capping to ograniczenie emisji reklamy (jednej lub wszystkich form) do jednego użytkownika w wybranym czasie (dzień, tydzień, cała kampania). Dopłata 20% do ceny emisji.

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Cennik ROS

www.Dom.pl, www.GaleriaProjektów.pl, www.SolidnyDom.pl Cennik ROS c.d. c.d.