SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matura na 100% i inne rekordy.
Advertisements

MATURA 2013.
Podsumowanie I półrocza
OSIĄGNIĘCIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE KLAS IV - VI:
SZKOLNE RZĄDY.
PODSUMOWANIE PIERWSZEGO PÓŁROCZA ROKU SZKOLNEGO 2011/12
KSIĘGA SUKCESÓW UCZNIÓW KLAS I – III Prowadzący: mgr Teresa Moś.
Uczniowie Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w nauce I semestr rok szkolny 2011/2012.
Podsumowanie I semestru
KLASA IVB wychowawca: p
Rok szkolny
Rok szkolny
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
APEL LAUREATÓW śródrocze 2012/2013.
Rok szkolny
SP 221 NAJLEPSI 1 SEMESTR 2012 / 2013.
Rok szkolny
Rok szkolny
Rok szkolny
Wyniki klasyfikacji śródrocznej 2011/2012 Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego we Frampolu.
Wyniki klasyfikacji śródrocznej 2010/2011
PODSUMOWANIE I SEMESTRU ROK SZKOLNY 2013/2014
Klasyfikacja śródroczna 2013/2014
PODSUMOWANIE OSIĄGNIĘĆ I KONKURSÓW ZA ROK SZKOLNY 2009/2010
SUKCESY SPORTOWCÓW w I semestrze roku szkolnego 2103/14
Wyniki klasyfikacji Klasy rok szkolny2013/2014
im. Kornela Makuszyńskiego
im. Kornela Makuszyńskiego
Dnia r. -,,środa” - Bartek i Mariusz Poszliśmy do szkoły podstawowej przy ul. Szkolnej 11. Zapukaliśmy do sekretariatu, otworzyła nam Pani.
PIERWSZE PÓŁROCZE (podsumowanie)
Nasza SZKOŁA w liczbach i procentach.
Z A K O Ń C E N I ROK SZKOLNY 2013/ 2014.
OSIĄGNIĘCIA DYDAKTYCZNO- WYCHOWAWCZE KLAS I - VI W ROKU SZKOLNYM 2013/14.
Rozdanie Z ł otych Tarczy. Za wzorowe realizowanie obowi ą zku szkolnego.
Podsumowanie I semestru roku szkolnego 2014/2015
Zespołu Szkół w Lubowidzu
Rok szkolny
Podsumowanie pracy szkoły w I półroczu roku szkolnego 2014/2015
Zespół Szkół w Cekowie-Kolonii
GRATULUJEMY NAJLEPSZYM UCZNIOM ICH WYNIKÓW
Klasa IVa 1. Piotr Dziwulski - 4,91 bdb 2. Paulina Ginalska - 4,92 wz 3. Wiktoria Grefkowicz - 5,08 wz 4. Róża Makówka - 5,50 wz 5. Julia Marszałek - 5,17 wz.
Uczniowie wyróżnieni Średnia ocen powyżej 4,75 i wzorowe lub bardzo dobre zachowanie.
Podsumowanie I semestru rok szk. 2015/2016 ZESPÓŁ SZKÓŁ
Najważniejsze osiągnięcia uczniów ZSO w Słupi w roku szkolnym /2015
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku – : ◦ Prezentacja talentów i osiągnięć muzycznych uczennic – śpiewanie kolęd; ◦ Przekazanie.
APEL PODSUMOWUJĄCY WYNIKI KLASYFIKACJI ŚRÓDROCZNEJ W KLASACH IV - VI.
W Gimnazjum w Perlejewie w roku szkolnym 2011/2012.
OSIĄGNIĘCIA DYDAKTYCZNO- WYCHOWAWCZE KLAS I - VI W ROKU SZKOLNYM 2014/15.
Uczniowie Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w nauce i w zachowaniu I semestr rok szkolny 2015/2016.
Osiągnięcia naszych uczniów W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.
Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 1 im.68. Wrzesińskiego Pułku Piechoty WRZEŚNIA SSP 1 Września
Rok szkolny 2015/2016 I semestr.  Daniel Brzozowski  Marek Karczewski  Damian Karluk  Wiktor Kasprzak  Karol Kiszczak  Michał Korzeniowski  Martyna.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W BIELINIE P OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW W I SEMESTRZE 2015/2016r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOWALACH PAŃSKICH
Wyniki klasyfikacji śródrocznej
Podsumowanie klasyfikacji śródrocznej
Uczniowie wyróżniający się pod względem nauki i zachowania w klasach I – III Szkoła Podstawowa:
Podsumowanie pracy szkoły 2016/2017
Klasyfikacja roczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
UCZNIOWIE ZE ŚREDNIĄ 5,0 i POWYŻEJ Taką średnią ocen uzyskało 116 uczniów klas IV-VI na 352 wszystkich uczniów w tych oddziałach.
Społeczne Gimnazjum Językowe I półrocze Rok szkolny 2016 /2017
UCZNIOWIE KLAS III WYRÓŻNIENI W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
Tydzień Przedmiotów Humanistycznych
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOWALACH PAŃSKICH
Wyniki klasyfikacji za I semestr roku szkolnego 2017/2018
Klasyfikacja za I półrocze rok szkolny 2017/18
Podsumowanie pierwszego półrocza rok szkolny 2017/2018
IM. STRAŻAKÓW POLSKICH W KOWALACH PAŃSKICH
Prezentacja podsumowująca pierwszy semestr w roku szkolnym 2017/2018
Zapis prezentacji:

SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH Szkoły Podstawowej nr 88 im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu. SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH

Cele systemu Premiowanie uczniów, którzy osiągnęli znaczący postęp w zachowaniu Wzmacnianie pozytywnych zachowań Tworzenie klimatu odpowiedzialności za osiągnięcia całego zespołu klasowego Kreowanie „mody” na kulturalne zachowanie

Główne założenia

Złote drzewo dobrych wiadomości

NAJ NAJ LEPSI Październik 2011 Klasy 4a 4b 5a 5b 5c 6a 6b 6c Imię i nazwisko ucznia Galla Julia Łastowska Weronika Obacz Paulina Pietruszka Paulina Szarkowska Marta Martuzalski Wojtek Mielcarek Sławomir Ratajczak Mateusz Wielgosz Damian Wittmann Adrian Fabianowska Natalia Mańczak Weronika Najderem Adrianna Sobucka Julia Samol Nicol Rekiel Aleksandra Barczewski Wojtek Błaszkowski Bartosz Der Grzegorz Korcz Mikołaj Drobisz Patryk Jańczak Klaudia Jerszyński Filip Sikorski Jakub Sobociński Cezary Sosnowska Kaja Michałek Natalia Najdora Magdalena Najdora Katarzyna Górzyński Kacper Dziadosz Julia Rozmiarem Angelika Przybylski Hubert Szymanowska Marta Kierońska Kinga Hoffmann Patrycja Łatowska Martyna Kirylczuk Kasia Gorgolewski Paweł Kmieciak Łukasz Bogacki Mikołaj Brózda Aneta De Pace Giovanna Kudlaszyk Bartosz. Łopatka Agnieszka Manowska Alicja Niestępski Marcin Nowak Aleksander Ranicka Patrycja Szubińska Małgorzata Wasiak Monika Zieliński Maciej Adamczyk Bartosz Dudek Mateusz Dzikowska Zuzanna Jańczak Kamil Korzeniowska Marta Kozioł Natalia Kozłowska Wiktoria Ławniczak Eryk Maciejewska Bianka Miedzińska Katarzyna Ratajczak Hubert Sobkowiak Bartek Szymanowski Mateusz Tascher Weronika Wiśniewska Laura

TABELA WYNIKÓW „KLASA NA MEDAL”

I filar główne zasady Jak dokonać wyboru? Za co premiować? Wyboru dokonuje wychowawca sam lub w konsultacji z samorządem klasowym. Szczegółowe zasady wyboru ustala wychowawca wraz z zespołem klasowym Za co premiować? Tytuł można przydzielić absolutnie każdemu uczniowi, który dokonał jakiejkolwiek zmiany na lepsze. Szczególnie premiuje się postawy uczciwości, odwagi osobistej, fair play, dbałości o otoczenie, chęć pomocy, tolerancję. W przypadku uczniów bardzo słabych i sprawiających wiele kłopotów wychowawczych premiować można każdy postęp (np. systematyczne odrabianie zadań domowych, brak jedynek, brak spóźnień, dobre pełnienie dyżuru itp…)

Terminy - wybór najlepszych Ostatni tydzień października Pierwszy tydzień stycznia Pierwszy tydzień marca Pierwszy tydzień maja Ostatni tydzień nauki

II filar główne zasady 4 RAZY W ROKU KAŻDA KLASA OTRZYMA PUNKTY ZA WSZYSTKIE OSIĄGNIĘCIA SZKOLNE UCZNIÓW KLASA OTRZYMUJE PUNKTY : ZA UDZIAŁ W KONKURSACH ZA WYGRANE W KONKURSACH I ROZGRYWKACH SPORTOWYCH ZA UDZIAŁ WE WSZYSTKICH ZBIÓRKACH I AKCJACH CHARYTATYWNYCH ZA UCZESTNICTWO W PRACACH KÓŁ ZAINTERESOWAŃ ZA CZYTELNICTWO ZA FREKWENCJĘ ZA NAJLEPSZĄ ŚREDNIĄ OCEN ZA NAJLEPSZE ŚREDNIE ZACHOWANIE ZA INNE ZNACZĄCE OSIĄGNIĘCIA

Przewidywane nagrody Nagrody regulaminowe: pochwała Wychowawcy Klasy, pochwała Dyrektora Szkoły Dla zdobywców I. II. i III. miejsca w Lidze klas: wycieczka, ognisko z pieczeniem kiełbasek, upominki

Współpraca z rodzicami Rada Rodziców zaakceptowała system i zobowiązała się do finansowej i organizacyjnej pomocy w nagrodzeniu najlepszych w szkole klas