Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City” Projekt grupowy Katedry Systemów Geoinformatycznych 2010/2011 Pod opieką mgr inż. Łukasza Kamińskiego Krzysztof Karwowski Kamil Blamowski Rafał Ambros Emil Chludziński Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”
Założenia fabularne
Założenia fabularne Bohater ucieka przez miasto Podążają za nim głodne krwi potwory Kluczem do ucieczki jest wykorzystanie budynków, znajdowanie sobie najkrótszych tras, zmuszanie przeciwnika do nadłożenia drogi
Realizacja Gracz biega po mieście trzymając w ręku komórkę Zmiana pozycji w przestrzeni rzeczywistej przekłada się na zmianę pozycji w świecie gry Gra jest wieloosobowa – serwer synchronizuje ruchy graczy i wysyła przeciwko nim nowych przeciwników
Technologia
Technologia .NET Compact Framework, C# Dwa adaptery do urządzeń GPS: Intermediate Device i port COM dla Omnii Komunikacja z serwerem przy pomocy Windows Communication Foundation Grafika: GDI
Praca grupowa Wykorzystanie serwera SVN/trackera Assembla Projekt realizowany niezależnie przez 4 developerów, wersjonowanie kodu Wspólna baza wiedzy, tickety, milestone’y
Funkcjonalność Tworzenie „pokojów” gier – lobby Prowadzenie rozgrywki z telefonu z systemem Windows Mobile 6 lub Windows Mobile 5 Portal społecznościowy – umożliwienie komunikacji między graczami Nagrywanie rozgrywki – replay Serwer – przechowywanie danych, koordynacja rozgrywki
Interfejs mobilny
Interfejs mobilny Uproszczony, dostosowany do możliwości systemu Windows Mobile 6 oraz możliwości technicznych telefonów Obsługa menu przy pomocy klawiatury (wirtualnej) Wewnątrz gry rezygnacja z klawiatury, dane z GPSu + interfejs dotykowy
Interfejs sieciowy
Intefejs sieciowy Podstawa – forum bazujące na phpBB Podłączone strony komunikujące się z serwerem WCF oraz funkcjonalność odtwarzania poprzednich rozgrywek Szata graficzna dopasowana kolorystyką do klimatu gry Google Maps API v2 dla Java Script
Tworzenie konta
Komentowanie gier
Odtwarzanie rozgrywki
Rozgrywka
Dane z GPSu (1)
Dane z GPSu (2)
Krótkie nagranie
Dziękujemy za uwagę