Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca dyplomowa inżynierska
Advertisements

One Framework to rule them all
Procedura instalacji systemu Linux
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Łukasz Kamiński i Spółka:
Architektura SAP R/3 Wybrane zagadnienia.
Projekt modułu Gra strategiczna „Strusia jama” Wyrzutnie
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Inżynieria Oprogramowania II
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Kamil Anikiej Piotr Dittwald Karol Kurach Krzysztof Pawłowski
.NET - możliwości Jarosław Balcer & Jan Góralski.
Systemy mobilne i komunikacja bezprzewodowa Ćwiczenie 2 Jarosław Kurek WZIM SGGW 1.
PING: Program używany do diagnozowania połączeń sieciowych.
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
Profil dyplomowania: Systemy Geoinformatyczne
Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI
P I OTR SKOŁYSZ. POCHODZENIE I CELE CZYM JEST.NET ? CO IMPLEMENTUJE MONO ? ŚRODOWISKO PRACY [MONODEVELOP] SYTEMY OPERACYJNE CO PROGRAMOWAĆ ? JĘZYKI PRZYKŁADOWY.
Paweł Fałat Katedra Informatyki Stosowanej
Autor: Michał GAWRYLUK
Interaktywny serwer WWW zrealizowany na platformie mikrokontrolera
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
WebSphere Everyplace Micro Environment IBM Workplace Client Technology, Micro Edition Monika Nawrot, Tomasz Jadczyk, Tomasz Sadura KI, EAIiE, AGH.
Technologie komponentowe COM, COM+, DCOM
Informatyczne narzędzia wspomagające pracę na odległość
Budowa platformy do rejestracji i odtwarzania wykładów akademickich
Budowa platformy do rejestracji i odtwarzania wykładów akademickich
Promotor: dr.inż. Aleksandra Werner
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
IT Asset Management Service
Cecylia Szymanska - Ban | Education Lead Microsoft.
Witold Bołt Wprowadzenie do .NET Witold Bołt
System webowy do tworzenia kolektywnych prototypów aplikacji sieciowych i mobilnych Łukasz Przywarty
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
Architektura Systemu Źródło:
MMH Mobile Projekt programistyczny 2013
Opracował : Przemysław Drzymała
EMS Enterprise Management Suite
Rafał Szydłowski Kierunek Mechatronika
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH
SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY
SYSTEMY OPERACYJNE Adresowanie IP cz3.
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Promotor: dr inż. Leszek Koszałka Autor: Markuszewski Kamil
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
Sterowanie aplikacjami Windows za pomocą bluetooth
Elektroniczny listonosz.
Telefony Świata.
Architektura współczesnych gier video Adam Sawicki asawicki.infoasawicki.info
Seminarium Dyplomowe Jacek Fohs.
Technologie internetowe i mobilne
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Edukacja w oparciu o poszerzoną rzeczywistość Michał BARTOSIK, Andrzej FILIP, Przemysław.
Interaktywny Portal Informacyjny Uniwersytetu Warszawskiego Konferencja promująca projekt: Platforma usług elektronicznych Uniwersytetu Warszawskiego dla.
Mobilny Geoportal AGH Mateusz Prusaczyk Wydział Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska Opiekun projektu: dr inż. Krystian Kozioł.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Wykorzystanie sieci społecznościowych w ochronie środowiska Prof. Dariusz CZERWIŃSKI Dr. Marek MIŁOSZ Instytut Informatyki Politechnika Lubelska.
System lokalizacji GPS
System lokalizacji urządzeń mobilnych
Prezentacja Projektowa – wersja okienkowa
Zapis prezentacji:

Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City” Projekt grupowy Katedry Systemów Geoinformatycznych 2010/2011 Pod opieką mgr inż. Łukasza Kamińskiego Krzysztof Karwowski Kamil Blamowski Rafał Ambros Emil Chludziński Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”

Założenia fabularne

Założenia fabularne Bohater ucieka przez miasto Podążają za nim głodne krwi potwory Kluczem do ucieczki jest wykorzystanie budynków, znajdowanie sobie najkrótszych tras, zmuszanie przeciwnika do nadłożenia drogi

Realizacja Gracz biega po mieście trzymając w ręku komórkę Zmiana pozycji w przestrzeni rzeczywistej przekłada się na zmianę pozycji w świecie gry Gra jest wieloosobowa – serwer synchronizuje ruchy graczy i wysyła przeciwko nim nowych przeciwników

Technologia

Technologia .NET Compact Framework, C# Dwa adaptery do urządzeń GPS: Intermediate Device i port COM dla Omnii Komunikacja z serwerem przy pomocy Windows Communication Foundation Grafika: GDI

Praca grupowa Wykorzystanie serwera SVN/trackera Assembla Projekt realizowany niezależnie przez 4 developerów, wersjonowanie kodu Wspólna baza wiedzy, tickety, milestone’y

Funkcjonalność Tworzenie „pokojów” gier – lobby Prowadzenie rozgrywki z telefonu z systemem Windows Mobile 6 lub Windows Mobile 5 Portal społecznościowy – umożliwienie komunikacji między graczami Nagrywanie rozgrywki – replay Serwer – przechowywanie danych, koordynacja rozgrywki

Interfejs mobilny

Interfejs mobilny Uproszczony, dostosowany do możliwości systemu Windows Mobile 6 oraz możliwości technicznych telefonów Obsługa menu przy pomocy klawiatury (wirtualnej) Wewnątrz gry rezygnacja z klawiatury, dane z GPSu + interfejs dotykowy

Interfejs sieciowy

Intefejs sieciowy Podstawa – forum bazujące na phpBB Podłączone strony komunikujące się z serwerem WCF oraz funkcjonalność odtwarzania poprzednich rozgrywek Szata graficzna dopasowana kolorystyką do klimatu gry Google Maps API v2 dla Java Script

Tworzenie konta

Komentowanie gier

Odtwarzanie rozgrywki

Rozgrywka

Dane z GPSu (1)

Dane z GPSu (2)

Krótkie nagranie

Dziękujemy za uwagę