Search Engine Marketing w promocji eventu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
EBPP - nowy trend na rynku
Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach.
Strony WWW podlaskich bibliotek Grzegorz Zys Białystok, II Regionalna Konferencja Programu Rozwoju Bibliotek.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Ćwiczenia 01 Potrafimy odróżnić nazwę komputera od nazwy witryny w sieci Web. Poznajemy usługi internetowe: INCONFIG, WINIPCFG, PING – niestety nie udaje.
Metody wyszukiwania informacji
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Bezpieczeństwo w sieci
Koło Naukowe Bibliolog Akademii Pedagogicznej im. KEN w Krakowie.
Przedstawić się. Pytania na koniec.
Marketing elektroniczny w turystyce
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Search Engine Optimization
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
PREZENTACJA PLATFORMY
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Z Google za Pan Brat Michał Lenkiewicz.
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Pierwsze kroki Sprzedającego w Allegro
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Oferta sieci AdProfile
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Internetowe surfowanie
Zaufany partner na rynku e-commerce
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
marketing internetowy rozliczany za efekt – synergia CPM i CPA
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Oferta wynajęcia powierzchni reklamowych. Liczne powierzchnie reklamowe Ekspozycję materiałów promocyjnych na terenie stadionu Możliwość posługiwania.
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Ukryty Internet (Web).
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
INTERNET jako „ocean informacji”
POZYCJONOWANIE – SEO (search engine optimization).
Google AdWords.
Jak korzystać z internetu? Porady Młodych Dziennikarzy.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Wady i zalety pracy w chmurze
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Search Engine Marketing w promocji eventu now e-perspektywy Search Engine Marketing w promocji eventu Michał Jabłoński SEM Director

Co to jest Search Engine Marketing ?

Sieć reklamowa Google Reklama graficzna

jazz ponad 27000 zapytań w miesiącu

? O czym należy pamiętać przy tworzeniu strony eventu Tytuł strony zawierający najważniejsze słowa kluczowe Treść na stronie zawierająca istotne słowa kluczowe Dobre linki prowadzące do witryny

Co to są dobre linki? Linki z wartościowych stron Linki z odpowiednim „anchorem”

Lepsze linki Więcej informacji znajdziesz na stronie Konferencji Trendy Event Marketing. Więcej informacji znajdziesz na stronie Konferencji Trendy Event Marketing.

Real Time Search

71,67% odwiedza strony eventu tylko 1 raz Żródło: http://www.eugeneloj.com/2010/06/shocking-event-web-site-stat-most-people-only-visit-one.html

Co to jest remarketing? działanie polegające na kierowaniu reklamy do użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej naszą stronę internetową (retargetowanie, remessaging) nowa usługa w sieci partnerskiej Google

Jak działa remarketing? SuperEvent.pl Super Event Kup Bilety SuperEvent SuperEvent SuperEvent

Jak wykorzystać remarketing do promocji eventu ? Jak wykorzystać remarketing do promocji eventu Wszyscy użytkownicy odwiedzający stronę Po upływie określonego czasu od odwiedzin W zależności od kategorii eventu Użytkownicy, którzy nie dokonali konwersji Użytkownicy, którzy nie dokończyli konwersji Promocja kolejnych, podobnych eventów W połączeniu z innymi rodzajami kierowania

Potencjał remarketingu w sieci Google Zasięg Formaty reklam Kombinacje kierowania Ceny

Jakie możliwości daje nam Search Engine Marketing? Reklama kierowana na słowa kluczowe Reklama kierowana na miejsca docelowe Reklama kierowana na odbiorców

Dlaczego warto wykorzystać Search Engine Marketing do promocji eventu ? Precyzyjne targetowanie Wysoka skuteczność Niskie koszty

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ SEM Director Michał Jabłoński michal.jablonski@they.pl tel. 22 254 42 43