Search Engine Marketing w promocji eventu now e-perspektywy Search Engine Marketing w promocji eventu Michał Jabłoński SEM Director
Co to jest Search Engine Marketing ?
Sieć reklamowa Google Reklama graficzna
jazz ponad 27000 zapytań w miesiącu
? O czym należy pamiętać przy tworzeniu strony eventu Tytuł strony zawierający najważniejsze słowa kluczowe Treść na stronie zawierająca istotne słowa kluczowe Dobre linki prowadzące do witryny
Co to są dobre linki? Linki z wartościowych stron Linki z odpowiednim „anchorem”
Lepsze linki Więcej informacji znajdziesz na stronie Konferencji Trendy Event Marketing. Więcej informacji znajdziesz na stronie Konferencji Trendy Event Marketing.
Real Time Search
71,67% odwiedza strony eventu tylko 1 raz Żródło: http://www.eugeneloj.com/2010/06/shocking-event-web-site-stat-most-people-only-visit-one.html
Co to jest remarketing? działanie polegające na kierowaniu reklamy do użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej naszą stronę internetową (retargetowanie, remessaging) nowa usługa w sieci partnerskiej Google
Jak działa remarketing? SuperEvent.pl Super Event Kup Bilety SuperEvent SuperEvent SuperEvent
Jak wykorzystać remarketing do promocji eventu ? Jak wykorzystać remarketing do promocji eventu Wszyscy użytkownicy odwiedzający stronę Po upływie określonego czasu od odwiedzin W zależności od kategorii eventu Użytkownicy, którzy nie dokonali konwersji Użytkownicy, którzy nie dokończyli konwersji Promocja kolejnych, podobnych eventów W połączeniu z innymi rodzajami kierowania
Potencjał remarketingu w sieci Google Zasięg Formaty reklam Kombinacje kierowania Ceny
Jakie możliwości daje nam Search Engine Marketing? Reklama kierowana na słowa kluczowe Reklama kierowana na miejsca docelowe Reklama kierowana na odbiorców
Dlaczego warto wykorzystać Search Engine Marketing do promocji eventu ? Precyzyjne targetowanie Wysoka skuteczność Niskie koszty
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ SEM Director Michał Jabłoński michal.jablonski@they.pl tel. 22 254 42 43