MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wyrażenia algebraiczne
Advertisements

JEJ WŁASNOŚCI ORAZ RODZAJE
Studia Podyplomowe „Informatyka” dla Nauczycieli
WŁASNOŚCI FUNKCJI LINIOWEJ
Funkcje Barbara Stryczniewicz.
Pytanie 1.     Co to za trójkąt, który ma jeden kąt prosty?
KLAS PIERWSZYCH ROK SZKOLNY 2010/2011 FINAŁ. FIANLIŚCI I EDYCJI MISTRZOSTW RACHUNKOWYCH 1. Dawid Zabawa 1a 2. Wojciech Kwaśniewicz 1b 3. Martyna Rodak.
START WYPROWADŹ WYNIK 8 STOP
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH
Rozpoznawanie wielokątów.
MATEMATYKA NA LEKCJI Opracowanie: Kacper Jagodziński Maciej Kędziora.
Więcej zieleni (x5) Odnowić wnętrze naszej szkoły (x1)
WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA Z LICZBY
KWESTIA ENDOGENICZNOŚCI
Algorytm Rochio’a.
WŁASNOŚCI FUNKCJI LINIOWEJ
kret – krem mrówka – krówka waga – waza babka – żabka maska – miska
Klasa I Opracowanie – Joanna Grządka Uwaga! Do poprawnego wyświetlania prezentacji niezbędny jest program Microsoft Office PowerPoint 2007 (lub nowszy)
gdzie A dowolne wyrażenie logiczne ; x negacja x Tablice Karnaugha Minimalizacja A x+ A x=A gdzie A dowolne wyrażenie logiczne ;
Działania na ułamkach zwykłych
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Zadanie 3 Gimnazjum nr 1, klasa 3f.
Opracowała: Joanna Wasiak
POLSKA PREZYDENCJA W RADZIE UNII EUROPEJSKIEJ na matematyce
POTYCZKI MATEMATYCZNE 2010
S C Z DZ UTRWALANIE PRAWIDŁOWEJ WYMOWY GŁOSEK SZEREGU SYCZĄCEGO
Tu proszę wpisać treść pytania A Pierwsza odpowiedź B Drugaodpowiedź C Trzecia odpowiedź – wytłoszczenie = poprawna D Czwarta odpowiedź
Matematyczne wyszywanki
Prezentacja dla klasy III gimnazjum
II Zadanie programowania liniowego PL
Postać kanoniczna i iloczynowa równania funkcji kwadratowej.
ROZWIĄZANY REBUS STANOWI TEMAT LEKCJI
Zakładamy a priori istnienie rozwiązania α układu równań.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur. Temat: Pole trójkąta.
Minimalizacja funkcji boolowskich
- hashowanie Koło Naukowe Studentów Horyzont
Mnożenie i dzielenie liczb naturalnych
im. Łódzkich Olimpijczyków
Ile to kosztuje? Cz. II.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Zadanie 1 Mała puszka farby wystarcza do pomalowania około 4m² powierzchni. Odpowiedz, ile metrów kwadratowych można pomalować, mając do dyspozycji: *
Ważę, mierzę i kupuje, bo przyjęcie urodzinowe organizuję.
Opracowanie – Joanna Grządka
MNOŻENIE DO 50 i zadania tekstowe
KONKURS ZANIM ROZPOCZNIEMY PREZENTACJĘ ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA NAJSZYBSZE ROZWIĄZANIE UKŁADU RÓWNAŃ.
II Zadanie programowania liniowego PL
Visual Basic Scritpts.
siła cz.II W części II prezentacji: o sile ciężkości
Aby przeczytać ”notatki prelegenta”, wyświetlając prezentację kliknij prawym klawiszem w ekran i wybierz je z menu, które się pokaże. Część obrazów wygenerowano.
Funkcje Barbara Stryczniewicz Co z tym zrobisz Ćwiczenia wstępne Opis funkcji,elementy Własności funkcji 4 Sposoby przedstawiania funkcji 5.
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
Bramki logiczne i układy kombinatoryczne
Tworzenie ankiet online
Algorytmy i struktury danych
Temat: O kątach w kole prawie wszystko
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur Temat: Pole rombu.
Rozwiązanie zagadki nr 4
ELA CECUR I WIKTORIA BARAN
Opracowała: Sylwia Wieczór
„Ile lat ma Guś”.
Nr w dzienniku Wzrost w cm Tablica.
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Do czego służą układy równań? Budowanie układów równań.
ROZWIĄZANY REBUS STANOWI TEMAT LEKCJI
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
Ile to kosztuje? Cz. I.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE
Ile to kosztuje? Cz. II.
MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.
Zapis prezentacji:

MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10

1. Wykonaj działania , ponumeruj wyniki od najmniejszego do największego . Odczytaj i zapisz hasło . Na 3x1 desz 2x2 ła 3x2 na. 2x5 wios 3x3 Hasło :.................................................... .

. 2.Uzupełnij i rozwiąż działania . 3 x .... =......

1 x ...... =......

4 x ...... =........

3. Połącz słoneczka z odpowiednimi chmurkami . 5 3x2 4x1 10 2x4 6 4 1x5 8 5x2

4. Pokoloruj płatki koniczynki na zielono , jeżeli wynik mnożenia jest zgodny z liczbą umieszczoną w środku . 8 4x2 8x1 1x8 2x4 10 10x1 1x10 5x2 2x5 6 3x2 6x1 2x3 1x6

5. Oblicz i pokoloruj działanie takim kolorem , jak wynik . 7 9 6 8 6 x 1 1 x 5 3 x 3 7 x 1 9 x 1 2 x 4 4 x 2 5 x 1 3 x 2

6. Rozwiąż zadanie i napisz odpowiedź . W kwiaciarni ustawiono 3 kosze z kwiatami . W każdym koszu znajdowały się 3 róże . Ile róż było razem ? Rozwiązanie :................................................... Odp. ................................................................

7. Ułóż treść do ilustracji . Rozwiąż działanie i napisz odpowiedź . TREŚĆ :........................................................................... ......................................................................................... Rozwiązanie :......................................... Odp. ................................................................................

SPRAWDŹ SWOJE WYNIKI Zadanie 1 Zadanie 2 Zadanie 3 Zadanie 4 Zadanie 5 Hasło : Nadeszła wiosna Zadanie 2 3 x 3 = 9 ; 1 x 10 = 10 ; 4 x 2 = 8 Zadanie 3 4 x 1 = 4 ; 2 x 4 = 8 ; 3 x 2 = 6 ; 1 x 5= 5 ; 1 x 10 = 10 Zadanie 4 3 x 2 = 6 ; 2 x 3 = 6 ; 6 x 1 = 6 ;1 x 6=6 4 x 2 = 8 ; 2 x 4 = 8 ; 1 x 8 = 8; 8 x 1=8 10x 1=10; 1 x10=10 ; 5x2=10 ; 2x5=10 Zadanie 5 3x3=9 ; 6x1=6 ; 1x5x=5 ; 2x4=8 ; 7x1=7 ; 9x1=9 ; 3x2=6 ; 4x2=8 ; 5x1=5 Zadanie 6 3 x3 = 9 ; Odp. Razem było 9 róż . Zadanie 7 Treść zadania dowolna , odpowiedź pasująca do ułożonego pytania Rozwiązanie : 3 x3 = 9

Jeżeli wszystkie zadania rozwiązane są poprawnie - GRATULUJĘ , jesteś wspaniałym matematykiem