Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Możliwości reklamowe portalu
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
EGospodarka.pl.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
PREZENTACJA PLATFORMY
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Goal.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
© 2012 Goldbach Audience.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Weszlo.com Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Zapis prezentacji:

Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu

O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów zna Pracuj.pl (Badanie Omnibus ) – odsłon i użytkowników miesięcznie (Badanie Megapanel, ) –Tylko 8% bezrobotnych (Badanie Megapanel, ) Pracuj.pl to serwis nakierowany na specjalistów i managerów. Użytkownicy Pracuj.pl: Badanie Megapanel,

Profil użytkownika pracuj.pl © 2012 Goldbach Audience3 Badanie Megapanel,

O serwisie © 2012 Goldbach Audience4 Portal społecznościowy dla profesjonalistów –Ponad 950 tys. odsłon i 250 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie na Profeo.pl (Google Analytics, ) Użytkownicy Profeo: Badanie Megapanel,

Profil użytkownika profeo.pl © 2012 Goldbach Audience5 Co drugi użytkownik ma wykształcenie wyższe Większość użytkowników ma ponad 25 lat Użytkownicy to głównie menedżerowie, przedsiębiorcy, specjaliści i pracownicy umysłowi Badanie Megapanel,

Podstawowe formy reklamowe © 2012 Goldbach Audience6 Unikalne targetowanie display według: Kategorii zawodowej np.: Kadra Zarządzająca, IT, MSP Region

Mailingi © 2012 Goldbach Audience7 Baza grupy pracuj.pl to: 400 tys. kont /Profeo 1,3 mln kont /Pracuj Ponad 1,7 mln kont Ponad Dbałość o konwersję: 1 wysyłka reklamowa w miesiącu do użytkownika Pierwszy mailing po 3 miesiącach od rejestracji (tyle czasu wg badań użytkownik średnio szuka pracy na Pracuj.pl) Precyzyjne targetowanie (użytkownik podaje wiarygodne dane, zw. z branżą i pozycją zawodową)

Niestandardowe formy reklamowe © 2012 Goldbach Audience8 Reklama w godzinach 9-17 Większość użytkowników Pracuj.pl to osoby pracujące oglądające serwis w godzinach pracy (szczyt oglądalności serwisu przypada na godziny 9-17). To idealny moment na promocję produktów najczęściej spożywanych w pracy, jak: słodycze, napoje, przekąski, farmaceutyki itp. Narzędzia kampanii: Wyłączność dzienna placementów billboard oraz skyscraper w godzinach Estymowane wyniki w godzinach 9-17 o PV o UU

Niestandardowe formy reklamowe © 2012 Goldbach Audience9 Praca Marzeń - wyjątkowo skuteczna i efektowna reklama w formie oferty pracy Oferty są poszukiwane przez użytkowników Pracuj.pl Reklama traktowana, jako naturalny element serwisu a nie forma nachalnej promocji. Praca Marzeń to reklama w formie oferty pracy, która wspiera kreowanie wizerunku i zainteresowanie wokół marki. Przykładowe kampanie: Ambasador Przyjemności Tester Deali Ambasador Podróży Tester Destynacji

Przykładowe kampanie: Kadra Zarządzająca, IT, MSP © 2012 Goldbach Audience10

GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa Julita Jechowicz Direct Mobile