Copyright by Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o. 2008

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
„Konkurencyjność polskich producentów żywności po wejściu do UE” Iwona Szczepaniak grudzień 2005, Warszawa.
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Dun and Bradstreet Poland Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94, Warszawa Warszawa 2011 Wszystkie informacje zawarte w prezentacji mogą być wykorzystywane.
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
KRAJOWA SIEĆ OBSZARÓW WIEJSKICH – PLAN DZIAŁANIA
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Targi NOWE ROZWIĄZANIA DLA NAJWIĘKSZYCH TARGÓW BRANŻY MEBLARSKIEJ.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Prezentacja projektu Enterprise Europe Network Wrocław, 14 maja 2009r.
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
Strona tytułowa.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
VIII Targi i Wystawa Zoologiczno - Botaniczna ZOO-BOTANICA 2009
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
Prezentacja Agencji.
Dom Dziennikarza Centrum Prasowe Foksal
Konkurs dla studentów, Automaticon 2009
DE SOTO AMBASADOREM W POLSCE TARGÓW BOLOGNA AUTOPROMOTEC 2011 Zapraszamy na Targi.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Współpraca Przemysł spożywczy – RCIiTT:
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Program. Poprawa jakości życia: rodzin wielodzietnych rodzin zastępczych podopiecznych ośrodka usług opiekuńczo-wychowawczych zwiększenie uczestnictwa.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Aleksandra Wasilewska
Witamy w Inkubatorze Przedsiębiorczości
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Numer jeden w Polsce! Targi WIATR i WODA są największą i najstarszą imprezą wystawienniczą branży sportów wodnych i rekreacji w Polsce, która odbywa się
Tu mieści się Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku oraz firma symulacyjna NaTURa Podlasia sp. z o. o.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
VIII Ogólnopolskie Mistrzostwa Makijażu
Technik Organizacji Reklamy
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
Sprawozdanie z działań Zespołu ds. Promocji w roku akademickim 2008/2009.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Spływ należności w Branży Elektrycznej
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
Wspieramy budowanie marki
Ul. 1 Maja Częstochowa tel./fax fax
Kompleksowa informacja podstawą do ekspansji zagranicznej Poznań, 26 maja 2015.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
Podzamcze, 2016 r.. RCNT - idealne miejsce na Twoje inwestycje!!! Co nas wyróżnia? dynamizm i profesjonalizm dogodna przestrzeń, pozwalająca skorzystać.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny
Misja do KAZACHSTANU XIX Międzynarodowa Wystawa Przemysłu Spożywczego „InterFood Astana 2017” 29maja-1czerwca 2017.
NARODOWA WYSTAWA ROLNICZA
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Copyright by Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o. 2008 Organizator: Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o. o. ul. Wólczańska 199, 90-531 Łódź tel. 042 638 64 68, fax. 042 637 29 35 petfair@mtl.lodz.pl www.mtl.lodz.pl/petfair Copyright by Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o. 2008

Agenda Cel targów PET FAIR 2009 Firmy, które zaufały nam w 2007 roku Zalety targów PET FAIR Zakres tematyczny targów Międzynarodowy charakter imprezy Kampania reklamowa Imprezy towarzyszące Ceny i rabaty Kontakt

Cel targów tworzenie najdogodniejszych warunków do prezentacji oferty handlowej naszych klientów stworzenie okazji do promocji nowych marek, wyrobów i kreowania wizerunku firm organizowanie spotkań w gronie profesjonalistów umożliwianie bezpośrednich kontaktów z indywidualnymi klientami

Firmy, które zaufały nam w 2007 r. A. ZIARKO AGMER AKIPOL AKVA STABIL AMIS ANIMAL SOCIETY AQUA MEDIC POLAND AQUA SZUT AQUAEL AQUAPET.PL AS WSZYSTKO DLA ZWIERZĄT AZAN BEAPHAR POLSKA BULLDOG-OCEANUS CONTINENTALE NUTRITION DAKO-ART DAPHNIA DELFIN DIAMOND LITE DOG MAT EKOL EWENEMENT FLAMINGO FLEXI-BOGDAHN FOKUS GADOR GAWTECH GENUS CONSULTING GROT HERBAL PETS HOBBY INTERZOO – ADAM IPH GROUP POLSKA

Firmy, które zaufały nam w 2007 r. JCG KANIA LESSIE LAND MEGAN MHK2 MINI MARKET MIRO PLUS MISPOL NERO NESTOR NILU AQUARIUM OLINO PABEMIA PAS PETFOOD BRANDS PETS 22 PLANIDIS PRIMA PET FOOD QIAN HU REPTILICA RESTER ROCAM INTERNATIONAL ROKUS ROLVET SEDLECKY KAOLIN T-AQUA TATRAPET POLSKA TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI TROPICAL VERSELE-LAGE VET-GROOM VITAKRAFT WD-IMPEX WROMAK ZOOGLOBE ZOOLEK ZOOLOG

Zalety targów PET FAIR międzynarodowa impreza z wieloletnią tradycją spotkanie w centrum Polski i Europy największe targi branżowe w Polsce dobre warunki ekspozycyjne atrakcyjne ceny silna kampania promocyjna

Zakres tematyczny targów: sprzęt i akcesoria do hodowli i pielęgnacji zwierząt domowych  pożywienie dla zwierząt  zabawki dla zwierząt  odżywki, lekarstwa i preparaty farmaceutyczne dla zwierząt  sprzęt i artykuły weterynaryjne  artykuły rymarskie dla psów, kotów i koni  ryby akwariowe, gady, płazy, ptaki, drobne gryzonie akwaria, terraria, klatki wraz z wyposażeniem  rośliny akwariowe i tropikalne  okazy kolekcjonerskie  wydawnictwa związane z hodowlą zwierząt domowych (poradniki, albumy, czasopisma) inne

Międzynarodowy charakter imprezy Podczas targów prezentowano produkty firm z: Belgi, Czech, Francji, Holandii, Niemiec, USA, Włoch, Singapuru, Danii Współpracujemy z mediami zagranicznymi: PETS International (patron medialny) PET in EUROPE PET AQUARISTIK ZOOBIZNES (Rosja)

Kampania reklamowa Targom PET FAIR 2009 towarzyszy silna kampania reklamowa w polskiej prasie zoologicznej: Pet Market Rynek Zoologiczny Magazyn Akwarium Nasze Akwarium Fauna i Flora KOT Kocie Sprawy DRACO Magazyn Tradycyjnie, odwiedziliśmy także targi INTERZOO w Norymberdze, aby promować na nich targi PET FAIR 2009.

Imprezy towarzyszące Jak co roku targom PET FAIR 2009 będą towarzyszyły ciekawe imprezy towarzyszące, m. in.: obchody 100–lecia akwarystyki w Polsce Wystawa Myszy Rasowych Wystawa Świnek Morskich Międzynarodowa Wystawa Kotów Rasowych konkurs o medal targów PET FAIR sesja zdjęciowa zwierząt seminaria i wykłady i wiele innych

Ceny i rabaty ATRAKCYJNE CENY Powierzchnia niezabudowana: w hali nr 1 - 170 PLN/ 1 m2 w hali nr 2 - 150 PLN/ 1 m2 Stoisko modułowe (6 m2) z wyposażeniem - 1 350 PLN Powierzchnia otwarta - 80 PLN/ 1 m2 RABATY 5% za 3-krotny udział w targach 10% za 5-krotny udział w targach 5% za wynajem powierzchni powyżej 30 m2 10% za wynajem powierzchni powyżej 60 m2

Kontakt www.mtl.lodz.pl/petfair Dział Marketingu Dominika Bury tel.: 0 42 637 29 34 0 691 96 87 08 d.bury@mtl.lodz.pl Dział Promocji Iwona Chlewińska tel.: 042 638 62 85 0 605 09 38 16 i.chlewinska@mtl.lodz.pl www.mtl.lodz.pl/petfair