Weronika Majewska Karolina Mokrzan

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Znaki informacyjne.
Advertisements

CZY PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? Fakty i mity
Biuro Mleka 1 Dopłata krajowa - Projekt -. Biuro Mleka 2 Założenia Beneficjenci do szkół podstawowych uczniowie uczęszczający do szkół podstawowych Wysokość
Zakupy.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
„Zdrowa żywność w sklepiku szkolnym”
1 Wzorcowe Partnerstwo Lokalne na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Energetycznego Działania podejmowane w ramach projektu: Utworzenie i przetestowanie partnerstwa.
Koniec wakacji – powrót do cywilizacji
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
Ekorozwój naszej okolicy
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Ministerstwo Finansów Biuro Komunikacji Społecznej Podsumowanie I etapu akcji,,Weź paragon.
Przygotował: Michał Woźniak
DRUGIE ŻYCIE ŚMIECI.
O zdrowym odżywianiu i piramidzie żywienia
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
1. Odtworzenie Filmu Startowego. 2. Oficjalne Otwarcie Debaty przez Marszałków. 3. Powitanie zaproszonych gości. 4.Wystąpienie Wójta Gminy Grębów. 5.
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Ekoprojekt Tak jak każda z trzecich klas mieliśmy za zadanie wziąć udział w projekcie edukacyjnym. Za dziedzine obraliśmy sobie ekologię, a naszym tematem.
Debata 2013 XIX edycja Sejmu Dzieci i Młodzieży. Tegoroczna XIX edycja Sejmu Dzieci i Młodzieży odbywa się pod hasłem Lokalnego ekorozwoju. Ekologia to.
Autorki: Karolina Bednarz i Patrycja Zielińska
Centrum Edukacyjno-Ekologiczne „ThinkEko”
Czy gimnazjaliści wiedzą jak właściwie postępować z odpadami?
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Ekologia w gospodarstwie domowym
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
Jak ograniczyć niezdrowe przekąski w naszym sklepiku szkolnym?
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
Żyj zdrowo! Ekologia – nauka o strukturze i funkcjonowaniu przyrody, zajmująca się badaniem oddziaływań pomiędzy organizmami a ich środowiskiem oraz wzajemnie.
Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Prawo malejącej krańcowej stopy zwrotu Prawo DMP
Z ekologią na co dzień.
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
ANKIETY DO RODZICÓW – SKLEPIK 92 rodziców wzięło udział w ankietach.
Ankieta do uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ZPO w Skrzydlnej
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Naszym zadaniem było przeprowadzenie ankiety na temat wiedzy o efekcie cieplarnianym i jego przyczynach. Jej celem było sprawdzenie tego, czy mieszkańcy.
Elementy geometryczne i relacje
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Ekologia Wykonała Maja Bocian.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Prawidłowe żywienie gwarancją zdrowia. 3 Zrównoważona dieta to podstawa naszego zdrowia. Nie bez powodu mówi się, że „jesteś tym, co jesz”. Prawidłowa.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”
Ekologia Prezentacja.
Ekozespoły Podstawowe informacje. Celem programu ekozespołów jest: - zmniejszenie wytwarzania odpadów i marnotrawstwa surowców, - niższe zużycie energii.
Zagospodarowanie odpadów
Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej WSSE Gorzów Wlkp.
Analiza ankiety przeprowadzonej w klasach IV – VI Szkoły Podstawowej na temat zdrowego żywienia -Ankieta przeprowadzona we wrześni 2015r -Badanie miało.
Ekologia wokół nas..
Fizyka a ekologia. Elektrownie Atomowe Dzięki poznaniu budowy atomu i budowaniu elektrowni atomowych możemy ograniczyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery.
Jak zdrowo się odżywiać?
EKOLOGIA.
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Fizyka a ekologia.
Ślad węglowy i ochrona środowiska
Zapis prezentacji:

Weronika Majewska Karolina Mokrzan ANKIETA - - EKOROZWÓJ Weronika Majewska Karolina Mokrzan

Czy wiesz co to jest ekorozwój? Tak. – 65% Nie. – 35% 2. Czy uważasz, że problemy związane z ekologią są istotne? Zdecydowanie tak. – 45% Chyba tak. – 34% Raczej nie. – 8% Zdecydowanie nie. – 2% Nie mam zdania. – 11%

3. Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie: „ekorozwój” 3. Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie: „ekorozwój”? – wybierz trzy odpowiedzi z poniższych propozycji: a)Segregacja odpadów. – 19% b) Recykling. – 18% c) Sadzenie nowych drzew. – 17% d) Szerokie wykorzystanie nowych samochodów z napędem gazowym lub elektrycznym. – 6% e) Budowanie oczyszczalni. – 9% f) Uprawa i rozprowadzanie zdrowej żywności. – 7% g) Wykorzystywanie naturalnych źródeł energii. – 11% h) Ograniczenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery. – 5% i) Zmniejszenie zużycia prądu i wody w gospodarstwach domowych. – 8%

4. Co sądzisz o żywności z importu? Jest lepsza od lokalnej. – 49% Jest gorsza od lokalnej. – 51% 5. Czy chciałbyś/chciałabyś aby w sklepiku szkolnym dostępne były produkty naturalne? Nie. – 51% Tak. – 49%, np. napoje mleczne, owoce, mleko, jogurty, warzywa, sałatki. 6. Czy chciałbyś, aby menu szkolnej stołówki zostało zmienione poprzez wprowadzenie większej ilości produktów lokalnych? Tak. – 63% Nie. – 37%

7. Czy interesujesz się tym, co tak naprawdę jesz? Nie. – 21% Okazyjnie. – 33% 8. Czy idąc na zakupy czytasz etykiety? Tak. – 47% Nie. – 53% 9. Na co zwracasz uwagę kupując określony produkt? a)Cena. – 62% b) Wygląd. – 11% c) Skład. – 21% d) Inne. – 6%, np. data ważności.

Oto kilka osób, które brały udział w ankiecie oraz Ich odpowiedzi.

K. B. 1. Czy wiesz co to jest ekorozwój? -Tak. 2. Czy uważasz, że problemy związane z ekologią są istotne? -Zdecydowanie tak. 3. Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie „ekorozwój”? -Recykling, -Sadzenie nowych drzew, -Uprawa i rozprowadzanie zdrowej żywności. 4. Co sądzisz o żywności z importu? -Jest gorsza od lokalnej. K. B.

5. Czy chciałabyś, aby w sklepiku szkolnym dostępne były produkty naturalne? -Nie. 6. Czy chciałabyś, aby menu szkolnej stołówki zostało zmienione poprzez wprowadzenie do niego większej ilości produktów lokalnych? -Tak. 7. Czy interesujesz się tym, co tak naprawdę jesz? 8. Czy idąc na zakupy czytasz etykiety? 9. Na co zwracasz uwagę kupując określony produkt? -Wygląd.

1. Czy wiesz co to jest ekorozwój. -Tak. 2 1. Czy wiesz co to jest ekorozwój? -Tak. 2. Czy uważasz, że problemy związane z ekologią są istotne? -Zdecydowanie nie. 3. Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie „ekorozwój”? -Sadzenie nowych drzew, -Uprawa i rozprowadzanie zdrowej żywności, -Zmniejszenie zużycia prądu i wody w gospodarstwach domowych. 4. Co sądzisz o żywności z importu? -Jest gorsza od lokalnej. D. N.

5. Czy chciałbyś, aby w sklepiku szkolnym dostępne były produkty naturalne? -Nie. 6. Czy chciałbyś, aby menu szkolnej stołówki zostało zmienione poprzez wprowadzenie do niego większej ilości produktów lokalnych? 7. Czy interesujesz się tym, co tak naprawdę jesz? -Okazyjnie. 8. Czy idąc na zakupy czytasz etykiety? 9. Na co zwracasz uwagę kupując określony produkt? -Cena.

K. K. 1. Czy wiesz co to jest ekorozwój? -Tak. 2. Czy uważasz, że problemy związane z ekologią są istotne? -Zdecydowanie tak. 3.Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie „ekorozwój”? -Sadzenie nowych drzew, -Uprawa i rozprowadzanie zdrowej żywności -Ograniczenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery. 4. Co sądzisz o żywności z importu? -Jest gorsza od lokalnej. K. K.

5. Czy chciałabyś, aby w sklepiku szkolnym Dostępne były produkty naturalne? -Tak, np. sałatki 6. Czy chciałabyś, aby menu szkolnej stołówki zostało zmienione poprzez wprowadzenie do niego większej ilości produktów lokalnych? -Nie. 7. Czy interesujesz się tym, co tak naprawdę jesz? -Okazyjnie. 8. Czy idąc na zakupy czytasz etykiety? -Tak. 9. Na co zwracasz uwagę kupując określony produkt? -Cena.

D. P. 1. Czy wiesz co to jest ekorozwój? -Nie. 2. Czy uważasz, że problemy związane z ekologią są istotne? -Chyba tak. 3. Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie „ekorozwój”? -Budowanie oczyszczalni, -Wykorzystywanie naturalnych źródeł energii, -Zmniejszenie zużycia prądu i wody w gospodarstwach domowych. 4. Co sądzisz o żywności z importu? -Jest gorsza od lokalnej. D. P.

5. Czy chciałbyś, aby w sklepiku szkolnym dostępne były produkty naturalne? -Nie. 6. Czy chciałbyś, aby menu szkolnej stołówki zostało zmienione poprzez wprowadzenie do niego większej ilości produktów naturalnych. -Tak. 7. Czy interesujesz się tym, co tak naprawdę jesz? -Okazyjnie. 8. Czy idąc na zakupy czytasz etykiety? 9. Na co zwracasz uwagę kupując określony produkt? -Cena.

N. H. 1. Czy wiesz co to jest ekorozwój? -Nie. 2. Czy uważasz, że problemy związane z ekologią są istotne? -Nie mam zdania. 3. Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie „ekorozwój”? -Segregacja odpadów, -Recykling, -Sadzenie nowych drzew. 4. Co sądzisz o żywności z importu? -Jest lepsza od lokalnej. N. H.

5. Czy chciałabyś, aby w sklepiku szkolnym dostępne były produkty naturalne? -Nie. 6. Czy chciałabyś, aby menu szkolnej stołówki zostało zmienione poprzez wprowadzenie do niego większej ilości produktów lokalnych? 7. Czy interesujesz się tym, co tak naprawdę jesz? 8. Czy idąc na zakupy czytasz etykiety? 9. Na co zwracasz uwagę kupując określony produkt? -Wygląd.

A. K. 1. Czy wiesz co to jest ekorozwój? -Nie. 2. Czy uważasz, że problemy związane z ekologią są istotne? -Chyba tak. 3. Z jakimi zachowaniami kojarzy Ci się pojęcie „ekorozwój”? -Segregacja odpadów, -Recykling, -Sadzenie nowych drzew. 4. Co sądzisz o żywności z importu? -Jest gorsza od lokalnej. A. K.

5. Czy chciałbyś, aby w sklepiku szkolnym dostępne były produkty naturalne? -Nie. 6. Czy chciałbyś, aby menu szkolnej stołówki zostało zmienione poprzez wprowadzenie do niego większej ilości produktów lokalnych? 7. Czy interesujesz się tym, co tak naprawdę jesz? 8. Czy idąc na zakupy czytasz etykiety? 9. Na co zwracasz uwagę kupując określony produkt? -Cena.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ! ;-)