XNA na Windows Phone Od kodu do pubikacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Systemy operacyjne.
Advertisements

20041 Projektowanie dynamicznych witryn internetowych Paweł Górczyński ASP 3.0.
Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny
Support.ebsco.com Wyszukiwanie zaawansowane w ekranie EBSCOhost z pojedynczym polem wyszukiwania Przewodnik.
ASP.NET 2.0 AJAX Extensions 1.0
Platforma .Net i Vs.Net.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Systemy operacyjne.
Systemy operacyjne Bibliografia:
Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Systemy zarządzania treścią CMS
1 Podstawy informatyki H. P. Janecki- 2006_ Systemy Operacyjne W6.
Systemy operacyjne. Co to jest system operacyjny? OS (ang. Operating System) to program, który kontroluje pracę uruchomionych przez użytkownika aplikacji,
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
trójwymiarowy labirynt z fizyką i przeszkodami
Modelowanie w Visual Studio 2010
2017/3/28 Jak zyskać przewagę konkurencyjną wykorzystując najnowsze technologie Microsoft? Dariusz Grzesiński ISV Lead Central & Eastern Europe Developer.
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Drukarki w Windows 7/Windows Server 2008 R2
Łukasz Sobczak. 1)Co to jest Office 2010 Web Apps 2)SharePoint 2010 a narzędzia pakietu office 3)Integracja Office Web Apps z SharePoint )Problemy.
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
... CZYLI 100% HYBRID Tomasz Onyszko IAM Kung-Fu Evangelist.
* HTML5 i CSS3 w nowoczesnych serwisach internetowych
Windows Phone 7 - wstęp Andrzej Chybicki.
… iSCSI … Windows Server 2012 Łukasz Dylewski.
KINECT – czyli z czym to się je?
KINECT – czyli z czym to się je?. O czym będziemy mówić? Obecna oferta rynkowa. Co to jest i jak działa Kinect? Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem?
Opracował : Przemysław Drzymała
Prezentacja I Objaśnienie
Windows Phone 7 XNA Game development
Król Excel 2013 Dynastii ciąg dalszy Grzegorz Stolecki
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Przystawka Zarządzanie dyskami
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Przygotował: Paweł Ziaja
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Wykonał: Michał Nikołajuk
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner.
Windows Live Mesh 2011 Błażej Miśkiewicz MCTMCP MCSA MCTS MCITP.
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
Systemy zarządzania treścią Wykład 5
Etapy uruchamiania systemu Pliki konfiguracyjne
dla programistów Windows Phone
Zajęcia I Organizacja zajęć Rejestracja i uruchamianie makr
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
Windows Phone 7. Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo.
Prezentacja systemu. System elektronicznej dystrybucji biletów komunikacji miejskiej, dalekobieżnej oraz opłat w strefach płatnego parkowania. Sprawdzone.
U innych działa ;( Debuggowanie startu aplikacji Arkadiusz Kocjan.
Przewodnik Tworzenie wyszukiwania podstawowego w EBSCOhost
Visual Basic w Excelu - podstawy
Platforma programistyczna  C#(VB) i XAML  Platforma programistyczna  Visual Studio 2010 Express for Windows Phone (Visual Studio 2010)  Windows Phone.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Platforma .Net.
Aplikacja mobilna EBSCO eBooks Przegląd Przewodnik
DynaMed Plus Przewodnik
Klasy, pola, obiekty, metody. Modyfikatory dostępu, hermetyzacja
C# może więcej! Budowanie aplikacji mobilnych na platformy iOS/Android/Windows Phone przy użyciu narzędzi Xamarin Platform
dla programistów Windows Phone
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zapis prezentacji:

XNA na Windows Phone Od kodu do pubikacji Rafał Madycki b-ramady@microsoft.com Microsoft

Co potrzebujemy?

Środowisko Visual Studio 2010 Windows Phone SDK 7.1 Windows Phone SDK Update 7.1.1 Na Windows 8 – Games for Windows Marketplace XNA Game Studio Nie działa na VS2012

Windows Phone jako Platforma XNA Windows Phone jest wspaniałą platformą do gier Jego wydajność jest imponująca, szczególnie w 3D - Używana akceleracja sprzętowa graficzna Są w nim bardzo interesujące opcje wejścia W swoich grach dla Windows Phone możesz używać całego dostepnego sprzętu i sensorów Posiada duży potencjał do integracji z usługa Xbox Live - Wsparcie dla Avatarów i Osiągnięć

Szybki przegląd XNA Framework XNA zapewnia wszystko co potrzebujesz aby zacząć pisać gry Pełne zarządzanie treścią (integracja z Visual Studio) Wsparcie dla gier 2D Wsparcie dla gier 3D Wspólne zachowanie dla Windows PC, Xbox 360 i Windows Phone - Jeden silnik graficzny działa na wszystkich platformach Uwzględniony model obiektowy

Jak działają gry Każda gra, która została napisana posiada poniżej wymienione fundamentalne zachowania: Na początku inicjuje wszystkie zasoby - dopasowanie wszystkich tekstur , modeli, skryptów, itd. Uruchamia pętle gry Uaktualnia świat gry - czyta kontrolery, uaktualnia stan i pozycje gry Rysuje świat gry - renderuje elementy gry na docelowym urządzeniu

Metody w klasach gry XNA Klasa XNA Game zawiera metody, które zapewniają poniższe zachowania: A początku inicjalizują wszystkie zasoby - Metody Initialize oraz LoadContent są używane do uruchomienia gry Uruchomienie pętli gry - Metoda Update uaktualnia świat gry - Metoda Draw rysuje świat gry

XNA - zaczynamy Na początek dostajesz gotowe metody, przygotowane do wypełnienia kodem Wystarczy wypełnić metody kodem by stworzyć odpowiednie zachowania w grze Stwórzmy razem pierwszy projekt!

Tworzenie świata Podstawowe zmienne i metody definiujące stany gry Update – aktualizuje wartości zmiennych gry Draw – tworzy widok gry wykorzystując te zmienne W naszej grze będziemy wyświetlać obiekt na powierzchni ekranu oraz przetwarzać jego ruch

Orientacja ekranu Domyślnie – w trybie poziomym, góra ekranu po lewej stronie Chcemy to zmienić – element ma spadać w dół Orientacja jest zmieniana po rozpoczęciu gry

Windows Phone Marketplace

Podstawowe informacje Rejestracja: 99USD/rok 70% zysku z ceny aplikacji Wypłata po uzyskaniu 200USD Możliwość publikacji 100 bezpłatnych aplikacji na rok Brak ograniczenia w publikacji aplikacji płatnych

Marketplace promuje najciekawsze aplikacje

100 000 aplikacji! maj 2012

Aplikacje Trial Jedna aplikacja – dwa tryby Łatwo rozpoznać w kodzie tryb działania

In-App Purchase - kupowanie Hand’s On A test of dexterity Coffee Cup Custom hot beverages Global Reach A strategy exercise Sprzedaż zasobów cyfrowych Kup raz i korzystaj zawsze: nowe poziomy, mapy itp. Kupuj jeśli potrzebujesz więcej: waluta w grze, wypożyczanie filmów, dostęp do czasopism

In-App Purchase - sprzedaż Zdefiniuj, co sprzedajesz Skorzystaj z panelu w AppHub Zintegruj z aplikacją Wykorzystaj SDK Large Bag of Coins Use the golden coins to buy food and clothing for your game pet, and help it grow faster!. Price $1.99 Wybierz kraje i ceny Skorzystaj z panelu w AppHub Zarządzaj, monitoruj i dostosowuj Masz dostęp do statystyk i łatwej możliwości wykonywania zmian

Proces publikacji Napisz Debuguj Testuj Wyślij do publikacji, zwaliduj Certyfikacja i podpisanie Windows Phone Application Deployment Service Marketplace

Certyfikacja aplikacji Application Certification Requirements for Windows Phone http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/apps/hh694081.aspx Marketplace Test Kit Performance Test Resource Test (artwork) Etc.

Marketplace Test Kit Wykonuje wstępne testy, podobne do tych wykonywanych w procesie publikacji Przejście testu znacznie zwiększa szanse aplikacji na publikację w Marketplace

Opcje dystrybucji “Beta” Private Public Liczba użytkowników 100 Bez limitu Cena aplikacji Musi być bezpłatna Może być płatna Ograniczenie czasowe 90 dni Brak Możliwość aktualizacji Nie Tak Wymagana certyfikacja Widoczna w Marketplace Nie (dostęp z deep linkiem) Kontrola dostępu Tak – ograniczona do listy LiveID Grupa docelowa Beta testerzy Wybrana grupa Wszyscy użytkownicy

7.5 vs 8 KOMPATYBILNOŚĆ WYDAJNOŚĆ WERSJE Wszystkie aplikacje Windows Phone 7 będą działały na Windows Phone 8 WYDAJNOŚĆ Wspólny Windows Core, natywny kod, nowe API WERSJE Możliwość tworzenia wersji aplikacji w zależności od sprzętu i oprogramowania

Rafał Madycki b-ramady@microsoft.com