Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Wygraj Ligę Mistrzów Europejski poziom emocji.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
FORMY REKLAMOWE.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Niestandardowe formy reklamowe
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
To, co w polskiej piłce najciekawsze. Średnio widzów na meczu widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) widzów na meczu.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Top Layer Format: N x N pikseli
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Opis serwisu: Statystyki:
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Michał Brański 1/3 szefa, o2.pl.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Strona internetowa pralni chemicznej
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
specyfikacja techniczna
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Portal dla zarządzających firmą i biurem Warszawa, kwiecień 2015.
To miejsce na tytuł prezentacji Imię i Nazwisko. To miejsce na tytuł prezentacji Imię i Nazwisko.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Najlepszy adres w stolicy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Content Management System
Zapis prezentacji:

Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET

PORTRET – spore pole (do popisu) największy, nieinwazyjny format w Internecie największy, nieinwazyjny format w Internecie minimalna (i tylko czasami) konkurencja w walce o uwagę użytkownika wszystko o twojej marce w jednym miejscu!

PORTRET – spore pole (do popisu) Zwycięzca konkursu IAB USA: Rising Star Display Ad Units – na nowe formaty reklamowe dające największe możliwości kreatywne.Rising Star Display Ad Units Największy nieinwazyjny format w sieci - powierzchnia 300x1050px Dla nielubiących się dzielić - wyłączność reklamowa na wszystkie sloty CPM Wszystko o twojej marce w jednym miejscu, podane w atrakcyjnej formie: animacje flash, video, mapy, ankiety, galerie zdjęć, wtyczki społecznościowe, formularze, mini-gry etc. Przejrzysty, uporządkowany a zarazem elastyczny układ elementów w kreacji reklamowej

PORTRET - szczegóły ROZMIAR: 300x1050px MIEJSCE EMISJI: prawa nawigacja wybranych serwisów WYŁĄCZNOŚĆ* – dwa warianty do wyboru: -wariant I: na wszystkie formaty CPM -wariant II: na formaty layerowe oraz boks środtekstowy (wpadają reklamy emitowane w slocie top) *) wyłączność nie obejmuje reklam emitowanych w modelu Flat- Fee, takich jak np. sponsoring, czy emitowane poniżej Portretu boksy sponsorskie 300x60 px, reklamy Google Adsense i OnetEfekt

PORTRET - wyłączność wariant II wyłączność na formy layerowe oraz boks śródtekstowy wariant II wyłączność na formy layerowe oraz boks śródtekstowy wariant I wyłączność na wszystkie sloty CPM wariant I wyłączność na wszystkie sloty CPM

moduł 1 nagłówek moduł 2 moduł 3 moduł 4 stopka PORTRET - elementy

PORTRET - moduł 1 - nagłówek moduł 1 – nagłówek miejsce na logotyp klienta max rozmiar 270x40px moduł 1 – nagłówek miejsce na logotyp klienta max rozmiar 270x40px

PORTRET - moduł 2 moduł 2 – galeria, html, flash galeria - rozmiar zdjęcia 270x415px, max 16 zdjęć galeria rozwijana z miniaturkami – rozmiar zdjęć: 60x60px, 270x345px, 600x415px (zdjęcie w każdym rozmiarze to osobny plik, co pozwala na umieszczenie dodatkowych informacji na rozwiniętym zdjęciu). Rozwijanie po najechaniu. flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.) moduł 2 – galeria, html, flash galeria - rozmiar zdjęcia 270x415px, max 16 zdjęć galeria rozwijana z miniaturkami – rozmiar zdjęć: 60x60px, 270x345px, 600x415px (zdjęcie w każdym rozmiarze to osobny plik, co pozwala na umieszczenie dodatkowych informacji na rozwiniętym zdjęciu). Rozwijanie po najechaniu. flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.)

PORTRET - moduły 3 i 4 moduły 3 i 4: W modułach 3 i 4 możemy zamieścić następujące elementy: video: rozmiar 270x200, z opcją rozwijania, uruchamiany po akcji użytkownika (opcje playera tożsame z formą videoad) mapa Zumi : 270x200px (opcjonalnie mapa Google, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez klienta na rzecz Google – do oszacowania w zależności od ilości emisji) wtyczki społecznosciowe – Facebook, Twitter, etc flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.) moduły 3 i 4: W modułach 3 i 4 możemy zamieścić następujące elementy: video: rozmiar 270x200, z opcją rozwijania, uruchamiany po akcji użytkownika (opcje playera tożsame z formą videoad) mapa Zumi : 270x200px (opcjonalnie mapa Google, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez klienta na rzecz Google – do oszacowania w zależności od ilości emisji) wtyczki społecznosciowe – Facebook, Twitter, etc flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.)

PORTRET - stopka stopka tekst, grafika, kod html (np. link) max rozmiar grafiki 270x35px stopka tekst, grafika, kod html (np. link) max rozmiar grafiki 270x35px

PORTRET - ceny Portret jest oferowany wyłącznie w modelu CPM CENA z wyłącznością na wszystkie formaty CPM (wariant I) – 170 PLN CENA z wyłącznością tylko na formaty layerowe oraz boks śródtekstowy (wariant II)– 140 PLN Portret nie jest emitowany w modelu ROS zobacz betę I zobacz betę II

Dziękujemy za uwagę