Edyta Bańczyk Przedszkole w Krzyżanowicach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Znaki informacyjne.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Ludwik Antal - Numeryczna analiza pól elektromagnetycznych –W10
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Ksantypa2: Architektura
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Ministerstwo Gospodarki Polskaa globalny kryzys Waldemar Pawlak Wicepremier, Minister Gospodarki WARSZAWA 06 czerwca 2009r.
W krainie geometrii.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Klasyfikacja systemów
Transformacja Z (13.6).
PLAN EWAKUACJI II piętro lewe skrzydło
Pytania konkursowe.
Miejskie Przedszkole nr 34 im. Jasia i Małgosi w Katowicach
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
KLUCZ DO UCZENIA SIĘ „jedyny w Polsce, kompletny, łatwy do wdrożenia, zmieniający wszystkie dzieci i nauczycieli z Gąsienic w piękne i mądre Motyle...”
Wskazówki konkursowe.
Anna Nowak Przedszkole publiczne im. Kubusia puchatka w zabełkowie
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
„Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Uszczęśliwienie kobiety
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Praktyka w ramach projektu „Klucz do uczenia się- rozwój umiejętności
Praktyka w ramach projektu
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Adriana Otawa Przedszkole Bieńkowice
Przedszkole Miejskie nr 44 w Sosnowcu
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
nauczyciel: mgr Justyna Gorzkowicz Przedszkole Miejskie nr 54
Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków.
Beata Pachoł Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Wskazówki konkursowe.
„Klucz do uczenia się” L.Wygotskiego
Katarzyna Sarota-Cibińska Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Praktyka w ramach projektu
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
1.
Wolfek,Mario, Kamila,Natalia i Zibi in Zachód słońca na Malcie przed imprą
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
- Agnieszka Janiszewska
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
W2 Modelowanie fenomenologiczne I
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
ZOSTAŃ SPORTOWYM KOKSEM SP 11 TYM KTÓRY OCZARUJE KOMISJĘ SĘDZIOWSKĄ.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Zapis prezentacji:

Edyta Bańczyk Przedszkole w Krzyżanowicach Praktyka w ramach projektu „Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej”

Matematyka sensoryczna 1 Matematyka sensoryczna 2 Gąsienice

Sesja 1 Ukryj myszkę

Sesja 2 Złap piłkę

Sesja 3 Królestwo figur- figurkowe herbatniki dla figurkowych ludzików

Sesja 4 Ratowanie piskląt

Sesja 5 Matrioszka

Sesja 6 Królestwo figur – chusteczki dla figurkowych ludzików

Sesja 7 Lalki i misie

Sesja 8 Szary książę i kolorowa księżniczka

Sesja 9 Wieże

Sesja 10 Zabawa w chowanego

Sesja 11 Figurkowe ludziki idą spać

Sesja 12 Tęczowa loteria z obrazkami

Sesja 13 Wieża zwierząt 1

Zajęcia hospitowane

Sesja 14 Dywaniki dla figurkowych ludzików

Sesja 15 Tęczowa loteria ze słowami

Sesja 16 Wieża zwierząt 2

Sesja 17 Rodziny figur- koła i owale

Sesja 18 Papuga zawsze druga

Sesja 19 Choinka

Sesja 20 Ciemnoczerwona woda-jasnoczerwona woda

Sesja 21 Ścielenie łóżka

Sesja 22 Rodziny figur- trójkąty, kwadraty i prostokąty

Sesja 23 Kolorowanie wody- jasna, ciemna i ciemniejsza

Sesja 24 Niegrzeczna Złotowłosa

Sesja 25 Ukryj myszkę- scenki

Sesja 26 Spragnione misie

Sesja 27 Dopasowywanie figur

Sesja 28 Czarodziej odcieni

Sesja 29 Głodne misie

Sesja 30 Domki dla figurkowych ludzików

Sesja 31 Zaczarowany bączek

Sesja 32 Kto jest wyższy?

Sesja 33 Figurkowe pieniążki

Sesja 34 Na schodach

Sesja 35 Malarz i czerwony kwiatek

Sesja 36 Zwijamy tasiemki

Sesja 37 Królowa geometria i królestwo figur

Sesja 38 Trzy niebieskie baloniki

Sesja 39 Lis i króliczek

Sesja 40 Piramida odcieni

Sesja 41 Budowniczy i architekci

Sesja 42 Geometryczny witraż

Sesja 43 Gdzie jest, gdzie jest, gdzie jest moja piłka?

Sesja 44 Tak zielony jak… Zajęcia otwarte dla Rodziców

Sesja 45 Potłuczone talerze

Sesja 46 Tęczowa aplikacja

Sesja 47 Przez most

Sesja 48 Wzorzysty witraż

Opinie rodziców na temat „Klucza do uczenia się” „Dzięki zajęciom „Klucz do uczenia się” moja córka świetnie opanowała pojęcia dotyczące wielkości i rozmiaru. Zajęcia uczą kreatywnego podejścia do problemów matematycznych. Nauka przez wyobraźnię i doświadczenie pomaga jej wysuwać samodzielne wnioski. Taki typ zajęć warto polecić do nauki każdego obszaru wiedzy.”

„Moim zdaniem zajęcia z „Klucza” są fajne i potrafią nauczyć dzieci myślenia. Jest to zabawa, a zarazem nauka. Dzięki tym zajęciom dzieci szybciej nauczą się rozróżniać kształty i kolory. Z moich obserwacji wynika, że nie wszystkie dzieci są odważne, ale ten program rwie dzieci do współpracy ze sobą i każde dziecko jest traktowane na równi.”

„Program „Klucz do uczenia się” jest programem edukacyjnym poprzez zabawę. Uczy dzieci pojęć, wyrażeń, które dziecko przyswaja właśnie dzięki zabawie. Naukę tę moja córka naśladuje również w domu. Szkoda, że materiały na których dzieci pracują nie są przeznaczone dla całej grupy. Program „Klucz do uczenia się” jest potrzebny we wszystkich przedszkolach.”

Relacje dzieci po realizacji „Klucza do uczenia się” „Mi się najbardziej podobało w tym sklepiku, jak kupowaliśmy rzeczy okrągłe, owalne, prostokątne no i też mi się podobała „papuga zawsze druga” – jak te klocki układaliśmy tak samo jak pani”. „Mi się podobało jak byli rodzice, jak mieszaliśmy kolory i te tasiemki mi się podobały, a Zuzia odkryła tajemnicę- wiedziała czemu pani jest zawsze szybsza, bo pani miała krótszą, a my dłuższą tasiemkę”.

„ A mnie się podobał szary książę i kolorowa księżniczka „ A mnie się podobał szary książę i kolorowa księżniczka. Ta księżniczka dawała do jego pokoju kolorowe rzeczy, wszystkie zabawki tego samego koloru i jeszcze kotek i piesek mi się podobał i tam robiliśmy takie dywaniki”. „ Mnie się podobało jak robiliśmy tęczę i jak mieszaliśmy kolory i jeszcze były tam takie kotki, które goniły się w kuchni i stłukły talerze i my musieliśmy je posklejać”.

„ Mnie się podobały ptaszki, musieliśmy zakryć gniazda, żeby wąż się nie dostał do środka, nie mogło być żadnej szczeliny, żeby się nie wślizgnął. I jeszcze fajne były, te co się kręcą- no bączki”. „Fajnie było jak rzucaliśmy piłką i mierzyliśmy lale, a potem siebie; porównywaliśmy, która jest wyższa, a która niższa, a jak pani zmierzyła się z Madzią, to pani była zawsze wyższa”.

Dziękuję za uwagę.