Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Niestandardowe formy reklamowe
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Województwo pomorskie –
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
EGospodarka.pl.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
SPORTS_GOL Piłkarska oferta specjalna. SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna EURO 2012 – mega wydarzenie 422 tys. kibiców z zagranicy przyjedzie do Polski.
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
E-drapacz to unikalny produkt zasięgowy, którego podstawą jest wspólna oferta reklamowa czołowych sieci reklamy internetowej tj. ARBOnetwork i Evolution.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Zapis prezentacji:

Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET beauty network Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET

Kobiety w internecie Rodzina Praca Zdrowie Wykształcenie Duży budżet Zakupy Promocje Katalogi wysyłkowe Rodzina Zdrowie Praca Promocje Zakupy Marka Jakość Rozrywka Kultura Rozrywka Źródło: http://www.sprzedac.pl/nowosc/kobiety-w-internecie-badanie-gemius

Słaba płeć? Wśród użytkowników internetu dominują kobiety – stanowią 53% całkowitej liczby internautów! Źródło: http://manager.money.pl/styl/media/artykul/kobiety;dominuja;w;internecie,178,0,237746.html

Jak kobiety używają Internetu korzysta z internetu codziennie zarządza swoimi finansami w sieci robi zakupy w internecie Źródło: http://manager.money.pl/news/artykul/rosnie;aktywnosc;kobiet;w;internecie,194,0,430274.html

Kto tak naprawdę podejmuje decyzje zakupowe? Czyli kobiety decydują nie tylko o zakupie produktów dla kobiet? Źródło: http://interaktywnie.com/biznes/newsy/raporty-i-badania/czego-kobiety-szukaja-latem-w-sieci-15444

Jakich informacji kobiety szukają w Internecie? Ponad 50% internautek spodziewa się znaleźć w sieci informacje o trendach, modzie, urodzie i zdrowiu Źródło: http://marketing.bligoo.com/content/view/594450/La-Mujer-La-Internet-y-el-Marketing.html

Co jeszcze wiemy o kobietach w sieci? 64% zamierza poszukiwać okazji cenowych kobiety chętnie korzystają z promocji i biorą udział w konkursach 46%  z nich zwraca uwagę na reklamy akcji oferujących promocje i obniżki cen! 59% chce korzystać z internetu w celach rozrywkowych Źródło: http://interaktywnie.com/biznes/newsy/raporty-i-badania/czego-kobiety-szukaja-latem-w-sieci-15444

Wiemy czego szukają kobiety w Internecie i wychodzimy naprzeciw ich potrzebom

Co warto wiedzieć o beauty network beauty network to przede wszystkim: Sieć tematyczna docierająca do kobiet kampanie w internecie Zasięg: ponad 9 mln użytkowników Markowe serwisy internetowe Kampanie szyte na miarę Niestandardowe rozwiązania Kampanie crossmediowe - łączące internet i ambient Elastyczność Zrozumienie potrzeb użytkowniczek i oczekiwań Klientów

Nasi wydawcy Wydawców, z którymi współpracujemy charakteryzuje: Duża rozpoznawalność wśród użytkowniczek Prestiż Wysoka jakość treści na stronie Profesjonalny zespół redaktorów do dyspozycji Klienta Gotowość do pomocy w kampaniach niestandardowych Wsparcie redakcyjne

Co oferujemy? Artykuł sponsorowany Pakiety tematyczne Targetowanie behawioralne Reklama intekstowa Reklama crossmediowa Pakiety tematyczne Stała obecność Branding serwisu lub sekcji Akcje niestandardowe Mailing/ newsletter Artykuł sponsorowany

Pakiety tematyczne Ofertujemy pakiety tematyczne umożliwiające naszym reklamodawcom dotarcie do różnych grup kobiet, nawet tych trudniejszych do uchwycenia o mocno sprecyzowanych zainteresowaniach ZALETY: Dotarcie do różnych grup kobiet Indywidualne działania w obrębie wybranej tematyki Nadanie selektywnego charakteru marki

OFERTA – pakiety tematyczne Moda Młode kobiety zainteresowane trendami w modzie, szukające porad i inspiracji Uroda użytkowniczki zainteresowane poradami jak dbać o urodę i dobrze wyglądać. Lifestyle aktywne użytkowniczki poszukujące własnego stylu, zainteresowane unikalnymi, ekskluzywnymi produktami, ceniących wygodę i luksus. Dziecko obecne i przyszłe mamy, kobiety szukające wszelkich informacji związanych z ciążą, porodem, zdrowiem, pielęgnacją siebie i dziecka Kulinaria użytkowniczki gotujące profesjonalnie lub amatorsko, dzielące się swoimi przepisami i doświadczeniami, szukające porad i inspiracji.

OFERTA – pakiety tematyczne Zakupy aktywne kobiety które uwielbiają zakupy, chcą być na bieżąco z informacjami o sklepach, ofertach i promocjach. Zdrowie kobiety, którym zależy na dbaniu o zdrowie swoje i swoich rodzin, zainteresowane produktami pielęgnacyjnymi, dietami, ćwiczeniami, etc. Business Woman bardzo aktywne kobiety żyjące i odnoszące sukcesy w świecie businessu. Tę grupę charakteryzuje stały brak czasu i wysokie lub bardzo wysokie zarobki. Nastolatka młode, energiczne dziewczyny, zainteresowane wszystkim tym, co jest modne i atrakcyjne, lubiące rozrywkę.

Stała obecność W tym modelu emisyjnym oferujemy kampanie na określoną ilość czasu (tydzień, dwa tygodnie, miesiąc) na wybranej witrynie lub w określonej sekcji witryny. ZALETY: Efekt wizerunkowy Dotarcie do 100% użytkowników Obecność na 100% odsłon wybranego serwisu

Branding serwisu lub sekcji Reklama wizerunkowa integrująca ze sobą co najmniej dwie formy reklamowe. Dzięki dużej widoczności i dopasowaniu do charakteru serwisu, przykuwa uwagę użytkownika i buduję świadomość reklamowanej marki. ZALETY: Efekt wizerunkowy Wzmocnienie świadomości marki Otoczenie treścią wysokiej jakości kontentem

Akcja niestandardowa Jesteśmy w stanie zaplanować, przygotować i zrealizować dla naszych Klientów ciekawe akcje niestandardowe, m.in. konkursy czy testy konsumenckie. Oferujemy również kampanie crossmediowe, łączące internet i outdoor. ZALETY: Zaangażowanie użytkowników Wzrost świadomości marki Zwiększenie lojalności wobec marki

Mailing/ newsletter Witryny z którymi współpracujemy posiadają swoje bazy użytkowników. Użytkownicy zapisując się do takiej bazy chcą otrzymywać informacje wysyłane przez witrynę. Wysyłka mailingu lub newslettera zapewnia dotarcie bezpośrednio do użytkownika, na jego skrzynkę mailową. ZALETY: Dotarcie bezpośrednio do użytkownika Użytkownik ma możliwość powrotu do treści reklamowej w dowolnym momencie Możliwość targetowania wg wielu kryteriów

Targetowanie behawioralne Dzięki predykcyjnemu targetowaniu behawioralnemu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom dotarcie do użytkowniczek o określonych zainteresowaniach, na podstawie ich zachowania w sieci. ZALETY: Kampanie emitowane są jedynie internautom spełniającym ściśle określone kryteria Użytkownicy otrzymują reklamę dopasowaną do ich oczekiwań i zainteresowań.

Reklama intekstowa Ten rodzaj reklamy działa na zasadzie podkreślenia słów kluczowych w artykule. W momencie gdy kursor myszki najeżdża na dane słowo następuje wyświetlenie dymka reklamowego. Oferujemy reklamę intekstową na witrynach o tematyce kobiecej należących do sieci ARBOnetwork. ZALETY: Idealne uzupełnienie kampanii Wykorzystanie słów kluczowych Nieintruzywna forma przekazu

Artykuł sponsorowany Na większości naszych serwisów jest możliwość zamieszczenia artykułów sponsorowanych, promowanych na Stronie Głównej, ROSie serwisu lub w wybranych sekcjach tematycznych. Część serwisów jest w stanie również zapewnić wsparcie redakcyjne dla Klientów. ZALETY: Duża wartość edukacyjna Wzbudza lojalność użytkowników Pozytywne skojarzenia z marką

Zapraszamy do współpracy beauty network Duży zasięg Premiowe witryny Kampanie szyte na miarę Profesjonalna obsługa Zróżnicowana oferta Zapraszamy do współpracy

Maria Wnuk maria.wnuk@arbointeractive.pl