Konferencja „W trosce o rodzinę” r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Advertisements

AMERICAN SCHOOL OF WARSAW SKUPIA
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Sto Pociech dla rodzin Konferencja Polska dla rodziny – rodzina dla Polski Warszawa, 9-10 marca 2010.
Oddziaływanie mediów na osobowość człowieka
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Dlaczego opieka pastoralna ?
Wzorce korzystania z Internetu dzieci w wieku 13-15lat
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO - POMORSKIE. ZAREJESTROWANIE ORGANIZACJI 10 ORGANIZACJI ZOSTAŁO ZAREJESTROWANYCH W LATACH 90-YCH 1989 ROK – NAJWCZEŚNIEJ ZAREJESTROWANA.
Konsumpcja informacji
Warszawa, 20 października Korzystanie z mediów mobilnych i stosunek do nich Exposure research Polska.
Internet jako źródło informacji dla pacjenta na temat schorzeń i leków
Subkultury medialne i internetowe
Monitoring Online Mediów Internetowych
Telewizja.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Uzależnienia a rozwój dziecka
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
„Rodzina chrześcijańska jest wezwana
ROLA MEDIÓW W ŻYCIU CZŁOWIEKA I UMIEJĘTNOŚĆ KRYTYCZNEGO ICH ODBIORU
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Postępowanie dowodowe w procesie cywilnym dotyczącym ochrony dóbr osobistych naruszonych w Internecie Dr Monika Rejdak Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej.
WdŻwR Wychowanie do Życia w Rodzinie
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Edukacja medialna.
CZAS WOLNY DZIECKA.
EDI NET - badania.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
Jan Paweł II Orędownik rodzin.
Bezpieczny Internet "Bezpieczeństwo w Internecie
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Dlaczego warto czytać dzieciom?
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
Medialna rzeczywistoŚĆ
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Problemy współczesnej młodzieży
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
ORGANIZACJE POŻYTKU PUBLICZNEGO w mediach publicznych.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE DLA WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
KOMPUTER PRZYJACIEL CZY WRÓG ??.
W ramach projektu edukacyjnego w naszej klasie przeprowadziliśmy ankietę zatytułowaną,, Jaki rodzaj mediów współczesny gimnazjalista lubi najbardziej.
45. Dar na trudne czasy – katolickie media
Podział i funkcje mass mediów
Świat młodzieżowych fascynacji
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Opracowała: Kinga Szymanek nauczyciel ZSS nr 101 w Poznaniu
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
Opracowanie: Hanna Głos, Jolanta Jurkowska.
„ Rodzina , Twój przyjazny świat ”
„Razem zmienimy Internet na lepszy”.
KLUCZEM DO WIEDZY WCIĄŻ JEST CZYTANIE !.
Zapis prezentacji:

Konferencja „W trosce o rodzinę” 16-17.11.2006 r. Media a rodzina Konferencja „W trosce o rodzinę” 16-17.11.2006 r.

Podział mediów Podział wg sposobu dotarcia do odbiorców środki wizualne środki audialne środki audiowizualne

Klasyfikacja wg stosunku do człowieka media ciepłe (radio, prasa) media zimne (telewizja, internet)

Czego widzowie oczekują od mediów? 50% młodych Polaków szuka w telewizji głównie informacji- średnia w Europie 35% 42% Polaków sceptycznie nastawionych do telewizyjnych informacji 52% Europejczyków uważa tv za najbardziej wiarygodne źródło informacji 18% radio najbardziej wiarygodne 15% prasa najbardziej wiarygodna Źródło – badania PENTOR, członek Research Int. na zlecenie UPC marzec 2006, 6 tysięcy widzów z 14 krajów Europy

Treści religijne w TV Tylko 8% młodych Europejczyków ogląda w tv programy religijne, w Polsce 15% 76% Polaków uważa za wskazane nadawanie przez tv programów religijnych, jest to najwyższy współczynnik w Europie

Czas oglądania tv 70% Francuzów ogląda tv przez ponad 2 godziny dziennie 47% Polaków ogląda tv przez ponad 2 godziny dziennie

Jakie zagrożenia dla rodziny niesie współczesna tv? Inny system wartości promuje rodzina, inny media Media – cichy rywal rodziców Coraz mniej naszego doświadczenia, naszych poglądów, tradycji rodzinnych na rzecz wiedzy przekazywanej i lansowanej przez media tv – członek rodziny, lider rodziny?

Polskie seriale 10 mln Polaków ogląda regularnie serial „M jak miłość” 79% kobiet i 60% mężczyzn Na dalszych miejscach „Na Wspólnej”, „Na dobre i na złe”, „Złotopolscy”, „Plebania” Prawda czy fałsz seriali? Prywatne poglądy aktorów i ich wpływ na postawy innych ludzi Seriale familijne

Rodzina a internet Internet: natychmiastowy, bezpośredni, światowy zasięg, zdecentralizowany, interaktywny, egalitarny, przełamujący izolację Internet: anonimowy, fantazjujący, pogłębiający izolację Kontrolowany czy niekontrolowany? Rola moderatorów Dużemu wszystko wolno, a na pewno więcej niż innym

Co w Internecie? Najpopularniejsze słowo w wyszukiwarkach: sex Następne: mp3, gry, tapety Najpopularniejsze Polki w Internecie: Joanna Brodzik, Maria Konopnicka, Anna Przybylska Najpopularniejsi Polacy w Internecie: A. Mickiewicz, Jan Paweł II, J. Kochanowski Badania NetSrint.pl i wp.pl, 2003 r.

Świat reklam Głośniejsze od innych Dziecięce i erotyczne Co możemy zrobić, co warto zrobić?

Jak się bronić? Dzieci w pokoju z zabawkami – Francja Usprawiedliwiona przemoc – czy tolerować? 1000 scen przemocy rocznie ogląda dziecko w tv Banalność cierpienia, wirtualne cierpienie Umiejętne korzystanie z mediów Dobre kanały tematyczne: sieć Discovery, National Geographic, Planete, Animal Planet Kontrola, rozmowa, podpowiedź Szansa na większy rozwój przez media Media – środek do celu, a nie cel sam w sobie

Podsumowanie Prawda was wyzwoli (J 8, 32)