Podstawowe informacje Roczniki objęte ankietą2005 – 2007 (3 lata) Liczba rekordów z bazy HMS7315 Liczba adresów mailowych1109 (15%) Liczba wysłanych listów5923.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Wolność oddechu 1 Badanie skuteczności programu edukacyjnego p.t. Wolność Oddechu.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
klasa3a3b3c3d ang 3d fr.3e3f3k3m3s Zad 13,462,752,623,573,822,762,722,623,322,76 Zad 22,611,51,550,851,761,51,091,062,251,33.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Klasyfikacja systemów
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
ANKIETA DLA WSZYSTKICH STUDENTÓW I SEMESTRU (I STOPIEŃ STUDIÓW) W E-HMS Biuro Karier i MLA, marzec 2013.
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
- powtórzenie wiadomości
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Ankieta Czy jesteś zadowolony z pracy TAK 45 % Samorządu Uczniowskiego Nie 55%
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
w wyborach do parlamentu RP
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Odzyskać obywatelstwo perspektywa makroekonomiczna Anna Zachorowska-Mazurkiewicz Feministyczny Think Tank.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Podstawowe informacje Roczniki objęte ankietą2005 – 2007 (3 lata) Liczba rekordów z bazy HMS7315 Liczba adresów mailowych1109 (15%) Liczba wysłanych listów5923 Zwroty (przeprowadzka, niepoprawny adres, zgon) 164 (dn ,8 %) Liczba wypełnionych ankiet akcja mailowa 280 (25%) Liczba wypełnionych ankieta akcja pocztowa 471 (8%) wypełnionych ankiet751 (10%) Ankieta pilotażowa W MLZA Absolwentów SGGW Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Jaki jest aktualny Pani/Pana status zawodowy: pracuję, ale moja praca nie jest związana z kierunkiem studiów247 pracuję zgodnie z ukończonym kierunkiem studiów i specjalizacją245 pracuję zgodnie z ukończonym kierunkiem studiów, ale niezgodnie ze specjalizacją 172 jestem na urlopie macierzyńskim/wychowawczym30 jestem aktualnie bezrobotna/y17 nie pracuję z wyboru3 Suma końcowa714 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Czy Pani/Pana wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie studiów są wykorzystywane w życiu zawodowym: raczej tak281 zdecydowanie tak183 raczej nie185 zdecydowanie nie65 Suma końcowa714 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Proszę ocenić ogólny stopień satysfakcji z ukończonych w SGGW studiów: 1 – niski; 5 – wysoki Średnia ważona – 3,75 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Jakiej wiedzy i umiejętności (wyniesionych ze studiów) najbardziej brakowało lub brakuje Pani/Panu w pracy zawodowej: Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Czy podczas studiów w SGGW i po ich ukończeniu dokształcał/a się Pani/Pan realizując dodatkowe kursy, studia podyplomowe, szkolenia itp. Liczba osób, którzy nie dokształcali się – 190 studia podyplomowekursy lub szkolenia zawodowekursy językowe Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Podstawowe informacje Ankieta satysfakcji absolwenta wypełniana przed obroną pracy lic., inż., mgr Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Oceń w jakim stopniu Twoje studia były satysfakcjonujące ze względu na: Zrealizowany program studiów Średnia arytmetyczna ogólna SGGW3,58 NoŻLESWNZZIMZCZBISWNSROLOGREKRWIPWETTDR 3,853,833,633,623,613,58 3,51 3,493,453,393,14 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Oceń w jakim stopniu Twoje studia były satysfakcjonujące ze względu na: Wiedzę zdobyta z przedmiotów zawodowych – specjalizacyjnych Średnia arytmetyczna ogólna SGGW3,61 NoŻLESZIMROLWNSZCZOGRWNZBISWIPEKRTDRWET 3,993,923,793,753,713,603,593,56 3,423,383,143,07 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Oceń w jakim stopniu Twoje studia były satysfakcjonujące ze względu na: Umiejętność pracy zespołowej Średnia arytmetyczna ogólna SGGW3,79 ZCZNoŻWIPLESWNSBISROLWNZOGREKRZIMTDRWET 4,084,043,913,883,833,793,76 3,713,673,623,403,15 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Oceń w jakim stopniu Twoje studia były satysfakcjonujące ze względu na: Znajomość języków obcych Średnia arytmetyczna ogólna SGGW2,73 ZIMWNSWIPWNZROLBISEKRZCZNoŻLESWETOGRTDR 3,323,062,952,822,792,722,692,662,632,62 2,522,16 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że SGGW jest uczelnią przyjazną studentom? Średnia arytmetyczna ogólna SGGW3,57 ZIMWIPWNSLESNoŻWNZEKRROLBISZCZTDROGRWET 4,05 4,043,933,713,63 3,583,483,473,093,072,72 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Oceń swój ogólny stopień satysfakcji z ukończonych w SGGW studiów Średnia arytmetyczna ogólna SGGW3,59 LESNoŻWIPZIMWNSWNZBISROLZCZEKROGRWETTDR 3,843,803,783,75 3,603,593,573,553,473,373,223,14 Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Podstawowe informacje Rocznik objęty ankietą2012 Liczba ankiet odebranych4787 Liczba niewypełnionych ankiet430 (9.0 %) wypełnionych ankiet4357 Ankieta dla wszystkich studentów I semestru (I stopień studiów) w e-HMS Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Jak oceniasz przebieg rekrutacji na I rok studiów w SGGW. Negatywnie Nie wszystko było dla mnie do końca zrozumiałe Pozytywnie Zdecydowanie pozytywnie Liczba odpowiedzi Studia inżynierskie1,2%13,9%62,1%22,8%2683 BIS0,9%12,6%61,6%24,9%461 LES1,4%16,4%62,8%19,4%366 NoŻ0,9%13,9%63,8%21,4%345 OGR1,8%14,5%61,1%22,5%275 ROL0,4%11,7%60,4%27,5%240 TDR3,3%16,3%55,3%25,2%123 WIP1,4%11,6%63,7%23,3%292 WNZ1,6%13,0%64,2%21,2%193 ZCZ0,4%13,8%62,1%23,7%224 ZIM0,6%18,3%62,8%18,3%164 Studia jednolite magisterskie (WET)1,6%12,6%64,7%21,1%190 Studia licencjackie2,0%15,3%60,4%22,3%1484 EKR1,7%15,5%61,1%21,7%907 ROL (Biologia)3,3%8,7%68,5%19,6%92 WNS1,8%16,5%57,7%23,9%272 ZCZ (Dietetyka)1,7%6,7%60,0%31,7%60 ZIM (Informatyka i Ekonometria)3,3%19,0%56,9%20,9%153 Suma końcowa1,4%14,3%61,7%22,5%4357 czerwony – najwyższa wartość zielony – najniższa wartość

Czy kierunek studiów w SGGW, na którym jesteś to Twój pierwszy wybór. Nie - chciałem studiować na innym kierunku w SGGW Nie - jestem tu 'z przypadku', myślałem o zupełnie innych studiach Raczej tak Zdecydowanie tak Liczba odpowiedzi Studia inżynierskie11,7%9,1%35,3%43,8%2683 BIS11,9%7,4%36,2%44,5%461 LES2,7%8,2%36,9%52,2%366 NoŻ10,7%11,3%43,8%34,2%345 OGR13,1%12,0%27,3%47,6%275 ROL18,8%12,9%32,9%35,4%240 TDR17,9%8,1%22,8%51,2%123 WIP14,0%11,6%37,0%37,3%292 WNZ18,7%3,6%29,5%48,2%193 ZCZ8,0%8,5%36,2%47,3%224 ZIM9,1%4,9%40,2%45,7%164 Studia jednolite magisterskie (WET)2,6%6,8%20,5%70,0%190 Studia licencjackie12,7%9,5%38,6%39,2%1484 EKR10,4%7,2%41,1%41,3%907 ROL (Biologia)37,0%17,4%19,6%26,1%92 WNS15,4%15,1%33,8%35,7%272 ZCZ (Dietetyka)3,3%11,7%38,3%46,7%60 ZIM (Informatyka i Ekonometria)11,1%7,8%43,8%37,3%153 Suma końcowa11,7%9,2%35,8%43,4%4357 czerwony – najwyższa wartość zielony – najniższa wartość

Wskaż kryteria, którymi kierowałeś się rozpoczynając studia w SGGW (możesz zakreślić maksymalnie trzy najbardziej istotne). Biuro Karier i MLA, marzec 2013

Wskaż kryteria, którymi kierowałeś się rozpoczynając studia w SGGW (możesz zakreślić maksymalnie trzy najbardziej istotne) c.d. to mój przemyślany od dawna wybór opinia, że SGGW to dobra państwowa uczelnia mam przekonanie, że po studiach w SGGW znajdę dobrą pracę namówili mnie koledzy namówili mnie rodzice / rodzina mam blisko na uczelnię Liczba odpowiedzi Studia inżynierskie 36,557,937,77,912,98,92683 BIS 29,756,243,26,311,78,2461 LES 38,557,136,36,015,67,7366 NoŻ 27,062,643,58,113,39,3345 OGR 51,357,133,15,513,85,8275 ROL 35,060,437,511,317,59,2240 TDR 39,851,249,610,613,84,9123 WIP 27,462,339,410,311,311,0292 WNZ 58,560,124,45,76,79,3193 ZCZ 43,358,936,64,98,96,7224 ZIM 26,845,726,216,5 18,9164 Studia jednolite magisterskie (WET) 60,542,132,13,79,55,8190 Studia licencjackie 28,263,728,112,013,011,21484 EKR 28,163,529,111,811,19,7907 ROL (Biologia) 33,764,119,68,712,08,792 WNS 27,966,524,312,115,417,6272 ZCZ (Dietetyka) 45,060,021,710,015,011,760 ZIM (Informatyka i Ekonometria) 19,661,436,615,719,69,8153 Suma końcowa 34,759,234,29,112,89,54357 czerwony – najwyższa wartość zielony – najniższa wartość Biuro Karier i MLA, marzec 2013