EKONOMIA
Koszty transportu
Cena Diesla w latach
DIESEL NA GAZ
System dzięki specjalnej jednostce centralnej oraz dwóm wtryskiwaczom, kontroluje ilość podawanego gazu do kolektora ssącego. Ogranicza dostarczanie ON do silnika, co powoduje uzyskanie znacznych oszczędności. Średnia oszczędność oscyluje w przedziale od 10%-17% na 100 kilometrów.
Kalkulacja oszczędności po przyjęciu miesięcznego przebiegu km oraz spalaniu 35 l/100km
Zestawienie oszczędności przez trzy lata eksploatacji samochodu ciężarowego z systemem 13111,00 zł
Kalkulacja oszczędności na RENAULT PREMIUM DXI 460
Kalkulacja oszczędności na DAF 105XF
Kalkulacja oszczędności na MAN TGA 440
Zbiornik gazu Zbiornik gazu Pojemności : 250 litrów 230 litrów 180 litrów 160 litrów 100 litrów Najczęściej umieszczany w miejscu dodatkowego zbiornika ON, istnieje również możliwość montażu w innym miejscu jednakże zależy to od marki pojazdu oraz rodzaju podpinanej przyczepy
Obliczenia zasięgu pojazdu po montażu instalacji LPG
Czas trwania montażu – od dwóch do trzech dni Instalacja nie ingeruje w oryginalne układy pojazdu Zastosowane czujniki zabezpieczające wspomagają system nie pozwalając na uszkodzenie silnika Pierwsza regulacja systemu musi odbyć się przy obciążeniu zbliżonym do ładunków przewożonych przez pojazd. W czasie pierwszych miesięcy eksploatacji kierowca zobowiązany jest do prowadzenia karty tankowań, zarówno LPG jak i Diesla, oraz przejechanych kilometrów. Pozwala to na dokładne sprawdzenie układu, zarówno pod względem spalania jak i poprawności działania Druga regulacja odbywa się po ok. 10,000 km, czyli po około miesiącu i jest konieczna niezależnie od wyników
Korzyści z instalacji : OBNIŻENIE KOSZTÓW PALIWA minimum 10% Średnie oszczędności, okolicach 15-17% System gwarantuje minimum 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych kosztów. Średnie oszczędności, potwierdzane przez użytkowników naszego systemu wahają się nawet w okolicach 15-17% WZROST MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA Dzięki wykorzystania niemalże 100% energii z paliwa ( ON + LPG ) uzyskujemy znaczne zwiększenie mocy silnika, gdyż jest wynikiem dokładniejszego wypalania mieszanki WZROST ELASTYCZNOŚCI Kierowca może sobie pozwolić na jazdę na wyższych biegach, w trudnych warunkach czy ze znacznym obciążeniem bez konieczności ich redukcji. Co więcej w spalinach obserwuje się zmniejszenie ilości sadzy i związków siarki. Zatem przedłuży się żywotność katalizatorów i filtrów cząstek stałych
Certyfikaty i Homologacje Pojazdy do 3,5tPojazdy powyżej 3,5t do 12t Pojazdy powyżej 12tADR
Nasza strona internetowa:
ZAPRASZAMY NA FILM
Dziękujemy za uwagę. Zapraszamy do współpracy. Zapraszamy do współpracy.