Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

I część 1.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Metody losowania próby
Joanna Sawicka Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Przetwarzanie i rozpoznawanie obrazów
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
Liczby pierwsze.
Największy Polski Portal Pracy
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Konsumpcja informacji
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Metody Sztucznej Inteligencji w Sterowaniu 2009/2010 Metoda propagacji wstecznej Dr hab. inż. Kazimierz Duzinkiewicz, Katedra Inżynierii Systemów Sterowania.
Ubezpieczanie portfela z wykorzystaniem zmodyfikowanej strategii zabezpieczającej delta Tomasz Węgrzyn Katedra Matematyki Stosowanej Akademia Ekonomiczna.
Polski system bankowy wybrane zagadnienia rynkowe: wielkość banków, kapitał zagraniczny dr Grzegorz Kotliński, Katedra Bankowości AE w Poznaniu.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Technologie informacyjne MCE Pudełko. Zakładanie strony internetowej Technologie informacyjne Marek Pudełko.
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
Dyskretny szereg Fouriera
Internauci w grupach wiekowych
Rozkład t.
1 Zainteresowania polskich internautów czerwiec 2006.
Badanie Megapanel PBI/Gemius w 2005 roku - podsumowanie Marcin Pery, Warszawa,
Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Rok 2013 jeszcze trwa, rozpoczął się ostatni kwartał tego roku, ale jaki wspaniały. Od malowanej brązem i złotem jesieni, pełnej koszy pachnących grzybów.
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Podstawowe elementy linii technologicznej
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Internet jako narzędzie badań
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
EDI NET - badania.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Zwiększenie wykorzystania energii z OZE w budownictwie
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Podstawy działania wybranych usług sieciowych
Instytut Statystyki i Demografii
Modelowanie i Identyfikacja 2011/2012 Metoda propagacji wstecznej Dr hab. inż. Kazimierz Duzinkiewicz, Katedra Inżynierii Systemów Sterowania 1 Warstwowe.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
mieszkańców pomorskiej wsi
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
Kalendarz 2020.
STATYSTYKA Pochodzenie nazwy:
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Cyfrowi Polacy 2015 Dominik Batorski. Internet, komputery i telefony komórkowe Przyrost nowych użytkowników komputerów, internetu i telefonów komórkowych.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Zapis prezentacji:

Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland

Spis treści Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

4 Źródło: gemiusProfile; , Podsumowanie – statystyki podstawowe W styczniu 2013 liczba użytkowników (real users) na witrynach erotycznych PinkPoland wyniosła Zasięg w internecie 16,82%. Średni czas spędzony na użytkownika (real user) na witrynach wyniósł 3 godziny 15 minut.

5 Źródło: gemiusProfile; , Podsumowanie – porównanie z grudniem 2011 Liczba użytkowników (real users) Zasięg-Internet Śr. czas na użytk. [godz:min:s]

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

7 Źródło: gemiusProfile; , Rozkład użytkowników (real users) pod względem płci

8 Źródło: gemiusProfile; , Affinity Index i liczba użytkowników (real users) pod względem płci Affinity Index-Internet w podziale na płeć Liczba użytkowników (real users) w podziale na płeć

9 Źródło: gemiusProfile; , Średni czas na użytkownika na stronie oraz zasięg w podziale na płeć Średni czas na użytkownika [godz:min:s] pod względem płci Zasięg-Internet pod względem płci

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

11 Źródło: gemiusProfile; , Rozkład użytkowników (real users) w podziale na wiek

12 Źródło: gemiusProfile; , Affinity Index i liczba użytkowników (real users) w podziale na wiek Affinity Index-Internet w podziale na wiek Liczba użytkowników (real users) w podziale na wiek

13 Źródło: gemiusProfile; , Średni czas spędzony na witrynie oraz zasięg w podziale na wiek Śr. czas na użytk. [godz:min:s] w podziane na wiek Zasięg-Internet w podziale na wiek

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

15 Źródło: gemiusProfile; , Rozkład użytkowników (real users) pod względem wykształcenia

16 Źródło: gemiusProfile; , Affinity Index i liczba użytkowników (real users) w podziale na wykształcenie Affinity Index-Internet w podziale na wykształcenie Liczba użytkowników (real users) w podziale na wykształcenie

17 Źródło: gemiusProfile; , Średni czas spędzony na witrynie i zasięg w podziale na wykształcenie Śr. czas na użytk. [godz:min:s] w podziale na wykształcenia Zasięg - Internet w podziale na wykształcenie

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

19 Źródło: gemiusProfile; , Rozkład użytkowników (real users) pod względem województwa PinkPoland Internet Internet ,6%7,7%7,8% 5,8%5,6%5,1% 5,9%5,5%5,6% 2,5%2,2% 7,6%7,1%6,0% 9,2%9,9% 12,5%14,2%14,5% 2,9%2,2%2,3% 4,8%5,4%5,6% 4,6%3,6%3,2% 4,5%5,9%6,3% 12,1%12,5%12,0% 3,5%3,0%3,5% 2,9%2,7%2,6% 9,5%8,2%9,4% 4,1%4,3%4,0%

20 Źródło: gemiusProfile; , Affinity Index w podziale na województwa

21 Źródło: gemiusProfile; , Liczba użytkowników (real users) w podziale na województwa

22 Źródło: gemiusProfile; , Średni czas spędzony na witrynie w rozbiciu na województwo

23 Źródło: gemiusProfile; , Zasięg w internecie pod względem województwa

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Miejsce zamieszkania 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

25 Źródło: gemiusProfile; , Rozkład użytkowników (real users) w podziale na dochód netto

26 Źródło: gemiusProfile; , Affinity Index i liczba użytkowników (real users) w podziale na dochód netto Affinity Index-Internet w podziale na dochód netto Liczba użytk. (real users) w podziale na dochód netto

27 Źródło: gemiusProfile; , Średni czas spędzony na witrynie i zasięg w rozbiciu na dochód netto Śr. czas na użytk. [hr:min:s] pod wzgl. dochodu netto Zasięg-Internet pod względem dochodu netto

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

29 Źródło: Megapanel Gemius/PBI, , Metodologia W badaniu gemiusProfile wykorzystywane są dwa źródła danych: system site-centric gemiusTraffic oraz badanie gemiusAudience. Struktura badanej witryny (witryn) jest prezentowana w formie hierarchicznej, w której poszczególne elementy struktury są definiowane przez skrypty obliczeniowe site-centric systemu gemiusTraffic lub za pomocą masek adresów URL. Dla każdego elementu struktury witryny (witryn) obliczana jest metryka Real Users oraz dane behawioralne. Metryka Real Users jest wyliczana zgodnie z metodologią stosowaną w badaniu gemiusAudience. Obliczony w ten sposób zasięg witryny jest wykorzystywany w procesie korekty próby. W badaniu gemiusProfile jako populację badaną uznaje się wszystkich użytkowników internetu badanego kraju (definiowanych jako osoby korzystające z internetu przynajmniej raz w miesiącu zamieszkujących na stałe w danym kraju), którzy odwiedzili w badanym miesiącu przynajmniej jedną z witryn objętych audytem site-centric na danym rynku. Operatem losowania do próby jest zbiór plików cookie zarejestrowanych przez system gemiusTraffic, a zasady losowania użytkowników do próby są definiowane przez metodologię badania gemiusAudience. Użytkownicy, reprezentowani przez cookie są zapraszani do wzięcia udziału w badaniu poprzez emisję kwestionariuszy rekrutacyjnych na witrynach biorących udział w badaniu gemiusAudience. Spośród użytkowników, którzy wypełnili kwestionariusz, w procesie walidacji wybierane są te cookie, które z wysokim prawdopodobieństwem reprezentują tylko jednego użytkownika oraz były aktywne przez cały badany okres. Z próby usuwane są następnie te kwestionariusze, co do których istnieje podejrzenie, że zostały wypełnione nierzetelnie. Następnie próba jest korygowana pod względem cech społeczno-demograficznych oraz behawioralnych uzyskując w ten sposób reprezentatywność. W ostatnim kroku spośród użytkowników cookie, którzy trafili do reprezentatywnej próby użytkowników wybierani są ci, których obecność została zarejestrowana na badanej witrynie (lub grupie witryn) w badanym okresie. Rozkłady cech społeczno-demograficznych użytkowników zarejestrowanych na danej witrynie są wyznaczane z uwzględnieniem wag analitycznych uzyskanych w powyższym procesie. Próba: : PinkPoland, N= : PinkPoland, N=78 046

Wprowadzenie 3 Profil soc-demo 6 Płeć 6 Wiek 10 Wykształcenie 14 Województwo 18 Dochód netto 24 Metodologia 28 Definicje 30

31 Źródło: Megapanel Gemius/PBI, , Definicje Użytkownicy (real users) - Liczba użytkowników internetu z wybranej grupy celowej, którzy dokonali przynajmniej jednej odsłony na wybranym węźle w danym okresie. Wskaźnik ten odnosi się do rzeczywistej liczby osób, a nie komputerów, plików cookie czy adresów IP. Średni czas na użytkownika - średni czas spędzony przez użytkownika w danej grupie celowej na wybranym węźle(ach) w zdefiniowanym okresie. Dopasowanie użytkowników - stosunek liczby użytkowników w danej grupie celowej, którzy odwiedzili wybrany węzeł(y) w zdefiniowanym okresie do całkowitej liczby użytkowników, którzy odwiedzili wybrany węzeł(y) w zdefiniowanym okresie. Wskaźnik ten wyrażony jest w procentach Affinity index wśród internautów - stosunek wartości dopasowania użytkowników w danej grupie celowej, dla wybranego węzła(ów), w zdefiniowanym okresie do wartości dopasowania w danej grupie celowej dla całego internetu (wszystkich witryn objętych badaniem) w zdefiniowanym okresie. Zasięg wśród internautów - wyrażony w procentach stosunek liczby użytkowników, którzy dokonali przynajmniej jednej odsłony na wybranym węźle w danym okresie do całkowitej liczby użytkowników (internautów) w tym okresie.

Join Facebook.com/GemiusGroup Twitter.com/Gemius Slideshare.net/Gemius_com YouTube.com/WwwGemiusCom Kontakt: Gemius Polska Sp. z o.o. ul. Postępu 18B, bud. ORION Warszawa