LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Donald M. McCloskey The Rhetoric of Economics Kuba Kościelski.
Advertisements

w ramach prac doktorskich i magisterskich
Jak korzystać z literatury popularnonaukowej
Przygotowała Sylwia Zych
Elementy Modelowania Matematycznego
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Stanisław KOZIEJ BADANIA NAUKOWE 2007 r
Seminarium dyplomowe Wymagania
PROF. DR HAB. WIESŁAWA PRZYBYLSKA-KAPUŚCIŃSKA
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Prawda kontra precyzja w ekonomii
Zajęcia 2 Wstęp do filozofii nauki
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Praca zaliczająca moduł Dr G.Maniak.
Projekty edukacyjne w szkole
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Pedagogika ogólna.
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Doskonalenie podstawprogramowych kluczemdo modernizacjikształcenia zawodowego Warszawa 11 października 2012 r.
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
TYTUŁ PRACY IMIĘ NAZWISKO DYPLOMANTA. CELE I ZAŁOŻENIA Praca jest poświęcona.... np. polityce podatkowej krajów UE, Polski, Litwy..... Celem pracy jest
Studium Przypadku (case study)
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Metody zbierania danych empirycznych
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Metody i techniki badań a socjologia ilościowa i jakościowa
Naukowy charakter pracy dyplomowej
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Seminarium dyplomowe Wymagania Leszek J Chmielewski Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Projektowanie procesu badawczego
Lekcja o podającym toku pracy dydaktycznej
Metodologia badań empirycznych
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Teorie osobowości Literatura podstawowa
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela,
ETYKA ZAWODOWA FUNKCJONARIUSZY SŁUŻB PAŃSTWOWYCH
Formatowanie dokumentów
Technika pisania przyrodniczych prac naukowych
STRUKTURA PRACY DYPLOMOWEJ
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
Dominika Milczarek -Andrzejewska Metodologia ekonomii - wstęp Zajęcia z metodologii ekonomii.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Metodyka i zasady formalne pisania prac dyplomowych – informacje wstępne ogólne Dr Małgorzata Zięba.
ZALECENIA DOTYCZĄCE REDAKCJI PRAC DYPLOMOWYCH przygotowywanych na Wydziale Zarządzania PRz.
Etyka i standardy w pracy dyplomowej Etyka i standardy w pracy dyplomowej.
Praca dyplomowa (magisterska, licencjacka i inżynierska) powinna mieć charakter:
Seminarium magisterskie. Formalności rok akademicki 2013/2014 dr Małgorzata Zięba.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
Metoda naukowa i wyjaśnianie świata
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
OD INSPIRACJI DO PRACY DYPLOMOWEJ Etapy procesu badawczego dr Joanna Nawój-Połoczańska Katedra Pedagogiki Ogólnej.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Redakcja tekstów naukowych dla orientalistów
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Wstęp do badań społecznych i politologicznych I
Wprowadzenie i problem optymalnego grafiku
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Temat pracy dyplomowej
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2018)
Zapis prezentacji:

LITERATURA ANEKSY

STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU BADAŃ DZIAŁ TEORETYCZNY NIE MA STANDARDOWEJ STRUKTURY. ZA KAŻDYM RAZEM STRUKTURA JEST INNA. Zawiera następujące treści:

STRUKTURA DZIAŁU EMPIRYCZNEGO ROZDZIAŁ I PROBLEM BADAŃ ROZDZIAŁ II METODOLOGIA BADAŃ ROZDZIAŁ III INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ ROZDZIAŁ IV WNIOSKI LUB SYNTEZA

STRUKTURA ROZDZIAŁU O PROBLEMIE BADAŃ PROBLEMY SZCZEGÓŁOWE PYTANIA BADAWCZE HIPOTEZY GŁÓWNY PROBLEM BADAŃ SPIS ZMIENNYCH (najczęściej jest w rozdziale o metodologii)

STRUKTURA ROZDZIAŁU O METODOLOGII OPIS POPULACJI (teren badań) ZBIERANIE DANYCH (techniki i narzędzia) GŁÓWNA METODA BADAWCZA OPRACOWANIE DANYCH (które metody statystyczne zostały zastosowane ) SPIS ZMIENNYCH

STRUKTURA ROZDZIAŁU: INTERPRETACJA W interpretacji nie ma standardowej struktury. ZA KAŻDYM RAZEM STRUKTURA JEST INNA.

JAK WYGLĄDAJ Ą PODROZDZIAŁY W INTERPRETACJI WSTĘP DO TEMATYKI PYTANIE BADAWCZE TABELA Z WYNIKAMI INTERPRETACJA TABELI (wyników)

co pokazują wyniki dlaczego wyniki są takie ? czy to dobrze czy źle (ocena)? jaka jest zgodność wyników z teorią? jaka jest zgodność wyników z rezultatami wcześniejszych badań? co należy zrobić na podstawie takich wyników lub jak wykorzystać (zastosować) wyniki badań w praktyce? CO TO JEST INTERPRETACJA ?

CO TO JEST SYNTEZA ? jaki obraz problemu prezentują wszystkie wyniki razem ? jakie wnioski wypływają z badania?

O SYNTEZIE Prawo do podziału zjawisk edukacyjnych (zachowań ucznia, postępowania nauczyciela, itd.) na poszczególne zmienne, badacz ma tylko wtedy, gdy ma zamiar, chęć i kompetencje konieczne do wytworzenia całościowego obrazu badanych zjawisk. TO JEST SYNTEZA!

CO MA BYĆ UMIESZCZONE W ANEKSACH? 1.Po jednym egzemplarzu wszystkich narzędzi i dodatkowo: 2. Wszystkie nie wykorzystane dane i rezultaty 3. Wytwory własne uczniów (po jednym egzemplarzu: rysunki, zeszyty, wypracowania, itd.) 4. Nie publikowane dokumenty analizowane podczas badań (harmonogram pracy placówki, statut placówki, itd.) 5. Pozostałe materiały, które umożliwiają dodatkowe wyjaśnienie wyników badań