CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień 2014. Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ceny paliw w Tarnowie w dniu 25 czerwca 2010 r
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
„Dopuszczamy się bowiem wszyscy wielu uchybień
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
TELEWIZJA CYFROWA W MAŁOPOLSCE. WYŁĄCZENIE SYGNAŁU ANALOGOWEGO TELEWIZJI W MAŁOPOLSCE TERMINY: -19 marca -22 kwietnia -20 maja.
Rynek MNO/MVNO w Polsce
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OBSŁUGA PROJEKTÓW UNIJNYCH TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
1 ZAKOŃCZENIE CYFRYZACJI TELEWIZJI NAZIEMNEJ W POLSCE dr Michał Boni - Minister Administracji i Cyfryzacji 11 Giżycko, 23 lipca 2013r.
Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Z nami dotrzesz do milionów 1 Wspólna akcja edukacyjno-promocyjna prowadzona przez: Śląskie Centrum Chorób Serca Wojewódzkiego Konsultanta w dziedzinie.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Lekcja r. Temat: Zbieranie danych
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
źródło: Telemetria NAM
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Badania oglądalności telewizji
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Cele LTCompany. Naszym pierwszym celem krótkoterminowym jest zdobycie masymalnej liczby punktów w zadaniu drugim, co przybliży nas do zwycięstwa w projekcie.
Statystyki wyjazdów OSP Chęciny Na podstawie: SWD ST Źródło własne.
SYTUACJA FINANSOWA MAZOWSZA 1Warszawa, 20 maja br.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Kluczowe zagadnienia związane z wyborem LGD do realizacji LSR Łukasz Tomczak ,Rzeszów.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych Wybory parlamentarne 2015.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Dorota Szybała-Pelak ROLA OŚRODKÓW WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ W ROZWOJU SEKTORA EKONOMII SPOŁECZNEJ Szczyrk, 13 kwiecień 2016.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
INFORMACJA z realizacji obowiązków nadawców publicznych wynikających z rozporządzenia KRRiT z 24 kwietnia 2003 roku I i II kwartał 2016 roku Warszawa,
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień 2014

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały %

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 6 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Niejednokrotnie TVP Rzeszów jest na pierwszym miejscu lub w pierwszej 3 najlepiej oglądanych stacji telewizyjnych

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 7 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Niejednokrotnie TVP Rzeszów jest na pierwszym miejscu lub w pierwszej 3 najlepiej oglądanych stacji telewizyjnych

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 21 kwietnia poniedziałek wielkanocny Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Z TVP Rzeszów mogą konkurować tylko największe stacje telewizyjne

Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 04 kwietnia 2014 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów lideruje także w paśmie wieczornym

Udziały AMR TVP Rzeszów w dniu 04 kwietnia 2014 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów Z TVP Rzeszów mogą konkurować tylko największe stacje telewizyjne

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 28kwietnia 2014 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów lideruje także w paśmie wieczornym

Udziały AMR TVP Rzeszów w dniu 28 kwietnia 2014 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów

TVP Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów