Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Wakacyjna oferta promocyjna
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
© 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Interactive Marketing Partner marketing
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
SPORTS_GOL Piłkarska oferta specjalna. SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna EURO 2012 – mega wydarzenie 422 tys. kibiców z zagranicy przyjedzie do Polski.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
` Czym się zajmujemy: ZadajPytanie.pl – Portal Wymiany Wiedzy Ultimat er – marketingowy system komunikacji bezpośredniej Odpowiedz.pl – Serwis Pytań.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Zapis prezentacji:

Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.

Społeczności.pl to: Ponad 40 wiodących polskich serwisów społecznościowych Ponad Realnych Użytkowników Zasięg wśród internautów przekraczający 58% Pakiety zasięgowe: Kobieta: RU Mężczyzna: RU Młodzież: RU Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Nasze produkty

Serwisy w portfolio:

Tematyczne pakiety zasięgowe: kobieta, mężczyzna, młodzież, etc. Dotarcie do użytkowników w relatywnie krótkim czasie i doskonały efekt wizerunkowy. Precyzyjne targetowanie, dźwięk lub video w kreacji, rich media. Możliwość emisji nawet PV.Zasięgi

Różnorodne placementy: doublebillboard, rectangle, sky, linki txt, boksy SoSocial. Sprecyzowane targetowanie oraz serwisy dobrane tematycznie.Kliki Pomoc przy przygotowaniu lub edycji materiałów do emisji. Dzienny potencjał na poziomie 200 tysięcy kliknięć!

Niestandardowe placementy niedostępne dla kampanii w innych modelach. Sprecyzowane targetowanie, personalizacja reklamy. Szerokie dotarcie do użytkowników i mocny efekt wizerunkowy. Flat Fee

Konkursy, profile specjalne, grupy, ankiety, zabawy, gry, testy konsumenckie, etc. Precyzyjne targetowanie, personalizacja reklam, najbardziej atrakcyjne formy autopromocyjne. Angażują, skłaniają do komunikacji marka - konsument, świetnie wpływają na wizerunek. Ekskluzywne kampanie skrojone na miarę.Niestandardy 100 przeprowadzonych akcji specjalnych od 2007 roku, podczas których odnotowano zgłoszeń konkursowych, w działania zaangażowało się ponad 3,8 mln użytkowników, którzy oddali ponad 5,9 mln głosów!

Niestandardy

Różnorodne modele rozliczeń: CPM, CPC, CPL. Możliwość targetowania według płci, wieku, miejsca zamieszkania itd. Precyzyjne dotarcie z przekazem do użytkownika i szeroki zasięg. Mailingi i Prywatne Wiadomości (PW)

Mobile Standardowe kreacje bannerowe i innowacyjne formaty rich mediowe. Targetowanie według: systemów operacyjnych, sieci GSM, miejsca zamieszkania itd. Reklama w mobilnych wersjach wybranych serwisów sieci Spolecznosci.pl.

Fotka.pl to: Jeden z największych serwisów, prezentujących zdjęcia internautów. Statystyki miesięczne: 528 tys RU i 298,90 mln PV * Średnio użytkownik spędza na Fotka.pl 4 godziny* Affinity Index w grupie wiekowej 15 – 24l: ponad 249!* Źródło: Google Analytics, Sierpień 2015 / Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Dzięki wielkiemu przywiązaniu i zaangażowaniu użytkowników, Fotka to idealne miejsce do przeprowadzania akcji niestandardowych, które cieszą się tu wielką popularnością i są entuzjastycznie przyjmowane przez społeczność.

ProfilStrona Główna

Photoblog.pl to: Pierwszy i największy system blogów fotograficznych w Polsce. Ponad 2 mln zdjęć dodanych w miesiącu, a na całym serwisie- 140 mln fotek. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 267,63* Miesięczne statystyki : 404 tys RU / 20,65 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Użytkownicy oprócz podstawowej funkcji dzielenia się zdjęciami, mogą również komentować, wypowiadać się na forach, promować własnego bloga, czy brać udział w lubianych i entuzjastycznie przyjmowanych akcjach specjalnych.

Profil Strona Główna

Bezuzyteczna.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 287,70* Miesięczne statystyki : 2,32 mln RU /131,56 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Pierwszy serwis w Polsce gromadzący wiedzę bezużyteczną: różnego rodzaju ciekawostki. Integralną częścią serwisu jest dynamiczny fanpage: ponad 1,8 mln fanów! Użytkownicy Bezuzyteczna.pl to osoby aktywnie poszukujące interesującej wiedzy w Internecie i chętnie dzielące się nią na łamach serwisu.

Przykładowe wpisy Strona Główna

Szafa.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 190,34* Miesięczne statystyki : 867 tys RU / 9,82 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Prawie 60 % użytkowników to osoby powyżej 25 roku życia. Czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo-modowy. Użytkownicy serwisu tworzą zwartą i zaangażowaną społeczność, lubią dbać o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą.

Forum Szafiarenka.plStrona Główna

Zszywka.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 230,43* Miesięczne statystyki : 808 tys RU / ponad 11 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Portal ispiracji, będący graficznym serwisem społecznościowym. Średni czas trwania odwiedzin: ponad 12 minut* Zszywka.pl łączy wirtualne tablice z różnych kategorii, m.in: moda, uroda, kuchnia, motoryzacja, sport i gadżety.

Przykładowe zszywki Strona Główna

Cekin.pl to: Portal należy do grupy Szafa.pl, zrzeszającej ponad milion użytkowników. Miesięczne statystyki : 6 tys RU / 10 tys PV* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Cekin.pl to kopalnia inspiracji dla młodych dziewczyn i aktywnych kobiet, które na co dzień poszukują ciekawych porad, informacji dotyczących najświeższych trendów i zdrowego stylu życia. Nowoczesny portal informacyjny poświęcony zagadnieniom mody, urody, designu i lifestylu. Grupa Szafa.pl generuje miliony odsłon każdego dnia.

Przykładowe artykuły Strona Główna

Stylistki.pl to: Stworzonych ponad * stylizacji. Miesięczne statystyki : 32 tys UU / 206 tys PV* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Stylistki.pl to społeczność młodych kobiet, skupiona wokół narzędzia dającego im możliwość modowej ekspresji w postaci tworzenia zestawów stylizacji, poszukiwania inspiracji i inspirowania innych. Ponad * zarejestrowanych, aktywnych użytkowniczek. Portal dla kobiet, który pozwola tworzyć własne, niepowtarzalne stylizacje.

Przykładowe stylizacjeStrona Główna

Zjawiskowa.pl to: Miesięczne statystyki: 306 tys UU / 1,2 mln PV* Serwis dla kobiet, pełen zabawnych i inspirujących zdjęć oraz obrazków. Fanpage na Facebooku gromadzi ponad 85 tysięcy fanów. Zjawiskowa.pl to portal adresowany do kobiet w każdym wieku, zawierający ciekawostki, porady kosmetyczne i humorystyczne rysunki lub fotografie. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Każda z użytkowniczek może dodać własny materiał.

Strona Główna Przykładowe wpisy

Filing.pl to: Bogactwo newsów, zabawy i emocji. Użytkownicy filing.pl mogą dodawać informacje, zdjęcia i filmiki. Społeczność serwisu angażuje się w jego kreację, dzieląc się swoimi pasjami i tym co dla nich ważne. Miesięczne statystyki : 221 tys RU / 2,89 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Użytkownicy samodzielnie mogą tworzyć quizy i testy oraz głosowania. Profil na fb ma 98 tysięcy aktywnych fanów.

Strona GłównaPrzykładowy wpis

Cda.pl to: Rozrywkowy portal z grami online, zabawnymi fotkami i video, o silnej społeczności. Ponad 3,5 mln odsłon generowanych dziennie. Na cda.pl użytkownicy mogą zabić nudę i aktywnie spędzać czas, w tym grać w gry online i pobierać ich pełne wersje. Miesięczne statystyki : 5,99 mln RU / 178,23 mln PV* 72, 1% użytkowników powyżej 25 roku życia* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Lipiec - Sierpień 2015

Strona Główna Przykładowe video

Samequizy.pl to: Pełen testów serwis rozrywkowy, na którym nie sposób się nudzić. Quiz prawdę Ci powie! Internauci mogą wybrać test z dowolnej kategorii, która najbardziej ich zainteresuje. 90 % quizów i testów stworzyli użytkownicy. Blisko 373 tysięcy fanów na Facebooku. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Miesięczne statystyki : 1,4 mln RU / 23,7 mln PV*

Strona Główna Ranking quizów

Miumag.pl to: Serwis lifestylowy, pełen newsów ze świata mody i nie tylko. Najnowsze trendy, sesje zdjęciowe, sekcja beauty i modowe triki tworzą z miumag.pl stylowy, internetowy magazyn dla osób, które chcą być zawsze na czasie. Miesięczne statystyki : 138 tys RU / 1 mln PV* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Profil serwisu ma 32 tysiące fanów na Facebooku. Miumag to magazyn online stworzony przez kobiety dla kobiet.

Strona Główna Przykładowa strona

Bezlitosne.pl to: Dedykowany kobietom prześmiewczy portal, pełen brudnego humoru. Bezlitosne dzielą się żartobliwymi obrazkami, na które użytkownicy mogą głosować tworząc ranking najlepszych i najbardziej bezlistosnych tekstów. Prawie 179 tysięcy fanów na facebookowym profilu Bezlitosnych. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Miesięczne statystyki : 800 tys UU / 7 mln PV* Miejsce dla silnych, znających swoją wartość kobiet.

Strona Główna Przykładowy wpis

Repostuj.pl to: Gromadzący obrazki z całego świata portal humorystyczny. Na repostuj.pl każdy może stworzyć swój mini blog z zabawnymi postami graficznymi, którymi szybko można podzielić się ze swoimi znajomymi. Serwis odwiedza miesięcznie ponad 2,5 mln osób. Miesięczne statystyki : 976 tys RU / 15 mln PV* Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 249,56* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

Strona Główna Przykładowe wpisy

Media2.pl to: Dzięki swojej tematyce serwis trafia do szerokiej, ale ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Miesięczne statystyki : 192 tys RU / 1,74 mln PV* Każdego miesiąca portal Media2.pl jest odwiedzany przez ponad profesjonalistów i entuzjastów nowych technologii i mediów. Codzienne źródło najświeższych informacji technologicznych i telekomunikacyjnych. Portal informacyjny publikujący aktualności związane z rynkiem medialnym w Polsce i na świecie. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

Podstrony serwisu Strona Główna

Szamponik.pl to: Miesięczne statystyki : 493 tys UU / 2,3 mln PV* Serwis codziennie dostarcza nową porcję świeżych propozycji stylizacji, poradników, DIY, czy też śmiesznych obrazków związanych ze sferą kobiecą. Około 75% użytkowników serwisu to kobiety. Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 211,46* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

Przykładowe wpisyStrona Główna

Funny.pl to: Miesięczne statystyki : 504 tys RU / 2 mln PV* Serwis internetowy dostarczający codzienną dawkę rozrywki w postaci śmiesznych memów, obrazków, filmów, czy dowcipów. Integralną częścią serwisu jest Fanpage – aktualnie ponad fanów. Portal skierowany głównie do młodych użytkowników Internetu. Użytkownicy dodają swoje posty i głosują na najlepsze materiały. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

Przykładowe wpisyStrona Główna

Mpcforum.pl to: Miesięczne statystyki : 359 tys RU / 7,9 mln PV* Największe polskie forum dyskusyjne poświęcone grom komputerowym i piąte co do wielkości forum w Polsce. Użytkownicy forum to głównie młodzież - mężczyźni do 25 roku życia. Forum istniejące od 2006 roku. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 213,61* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

Pantofelek.pl to: Miesięczne statystyki : 270 tys RU / 2,3 mln PV* Serwis prezentuje codzienną dawkę porad, fryzur, stylizacji, porad "zrób to sama", a także śmiesznych obrazków, które mają bawić i rozśmieszać. Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Aktywni użytkownicy gromadzą się na profilu strony na Facebook’u tys fanów. Ponad 70 % użytkowników to osoby powyżej 18 roku życia* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

Przykładowe wpisy Strona Główna

15 mobilnych serwisów społecznościowych Ponad 16 milionów* Unikalnych Użytkowników 2 aplikacje serwisów społecznościowych Liczba odsłon ponad 219 milionów*! Targetowanie na: Płeć WiekOperatoraSystem Województwo Model Źródło: Smart AdServer, sierpień 2015

m.fotka.pl Fotka.pl to najstarszy (istniejący od 2001 roku) i jednocześnie jeden z największych serwisów społecznościowych w Polsce. Miesięczne statystyki: 387 tys UU oraz 33,2 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015

m.photoblog.pl Pierwszy i największy system blogów fotograficznych w Polsce. Użytkownicy oprócz podstawowej funkcji dzielenia się zdjęciami, mogą również komentować, wypowiadać się na forach, promować własnego bloga Miesięczne statystyki: 193 tys UU oraz 4,2 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Wrzesień 2015

m.bezuzyteczna.pl Serwis w gromadzący wiedzę „bezużyteczną’’: różnego rodzaju ciekawostki. Użytkownicy to osoby aktywnie poszukujące interesującej wiedzy w internecie i chętnie dzielące się nią na łamach serwisu. Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015 Statystyki: 4,8 mln UU oraz 41,5 mln PV *

m.cda.pl CDA.pl to jedyny polski serwis społecznościowy, w którym można: oglądać video podzielone na czytelne kategorie, grać w gry online, pobierać pełne wersje gier. Miesięczne statystyki: 2,8 mln UU oraz 28,7 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015

m.szafa.pl Szafa.pl to miejsce, gdzie spotykają się miłośniczki mody, kreowania trendów, osoby, które chcą doradzić innym, zapytać o radę, znaleźć inspirację. Statystyki: 323 tys UU oraz 2,1 mln PV * Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015

m.sciaga.pl Sciaga.pl to najstarszy, a zarazem najczęściej odwiedzany serwis edukacyjno-młodzieżowy w Polsce. W swoich zbiorach posiada największą bazę prac oraz innych pomocy szkolnych dla uczniów szkół gimnazjalnych, średnich i wyższych. Miesięczne statystyki: 1,1 mln UU oraz 2,9 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Wrzesień 2015

m.ulub.pl Ulub.pl to internetowa biblioteka muzyczna. Serwis daje użytkownikom możliwość wrzucania, wyszukiwania, słuchania i share’owania utworów w postaci plików mp3. Statystyki: 7,2 mln UU oraz 57,2 mln PV * Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015

m.media2.pl Na portalu można znaleźć aktualne informacje o trendach panujących w internecie, mediach, telekomunikacji, nowych technologiach, reklamie i PR oraz o badaniach rynkowych. Miesięczne statystyki: 6 tys UU oraz 74 tys PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Wrzesień 2015

m.zszywka.pl Zszywka.pl to graficzny serwis społecznościowy, łączący różne kategorie m.in: moda, uroda, kuchnia, motoryzacja, sport i gadżety. Miesięczne statystyki: 344 tys UU oraz 3 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Wrzesień 2015

m.musody.com Serwis muzyczny dający użytkownikom możliwość wyszukiwania, słuchania i pobierania plików z muzyką w formacie mp3. Miesięczne statystyki: 203 tys UU oraz 4,6 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Wrzesień 2015

m.filing.pl Serwis rozrywkowy, który łamie standardy stron wyłącznie obrazkowych. Idąc pod prąd serwuje artykuły, zestawienia, filmy oraz informacje ze świata w przyjemnej formie, pełnej emocji i humoru. Miesięczne statystyki: 71 tys UU oraz 321 tys PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015

m.samequizy.pl m.samequizy.pl Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015 Miesięczne statystyki: 456 tys UU oraz 4,3 mln PV* Pełen rozrywki portal, na którym można rozwiązywać testy z różnych kategorii. 90 % testów i quzów stworzyli użytkownicy.

m.bezlitosne.pl Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015 Miesięczne statystyki: 218 tys UU oraz 1,7 mln PV* Humorystyczny serwis dedykowany kobietom, pełen brudnego humoru. Użytkowniczki dzielą się między sobą zabawnymi i ciekawymi materiałami graficznymi.

m.fangol.pl Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015 Miesięczne statystyki: 430 tys UU oraz 5,3 mln PV* Piłkarskie emocje w najlepszym wydaniu. Każdy użytkownik portalu może udostepnić materiał filmowy dotyczący sportu.

m.repostuj.pl Źródło: Smart AdServer, Google Analytics - Wrzesień 2015 Miesięczne statystyki: 175 tys UU oraz 404 tys PV* Repostuj to miejsce gromadzenia najzabawniejszych obrazków pojawiających się w Internecie.

Wybrane formaty reklamowe:

Cennik: FORMA REKLAMY SYSTEM OPERACYJNY WAGAFORMATYCPM SAFARI iOSANDROIDMANGO IE9 Expand Banner +++ do 20 kB ** jpg, bmp, png80 PLN Banner + Slideshow ++ jpg, bmp, png100 PLN Banner + HTML5 layer ++ jpg, bmp, png100 PLN Flip Banner + jpg, bmp, png60 PLN Catfish +++jpg, gif, png, HTML, JS60 PLN Reveal +++jpg, bmp, png60 PLN Interstitial +++jpg, bmp, png80 PLN Flip Interstitial + jpg, bmp, png100 PLN Travelling + jpg, gif, png60 PLN Bounce + jpg, gif, png60 PLN Video Vignette ++ vignette: png, jpg / wideo: mpg, flv80 PLN Video Layer + tapeta: jpg, bmp, png / wideo: mp480 PLN

Dziękujemy za uwagę