TIMSS 2011 Międzynarodowe badania wyników nauczania z matematyki i przyrody w klasach 4 i 8, powtarzane co 4 lata od roku 1995 W roku 2011 uczestniczyły.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Odbicie lustrzane, oś symetrii figury.
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
W królestwie czworokątów
MATEMATYKA-ułamki zwykłe
POLA FIGUR PŁASKICH.
WEKTORY Każdy wektor ma trzy zasadnicze cechy: wartość (moduł), kierunek i zwrot. Wartością wektora nazywamy długość odcinka AB przedstawiającego ten wektor.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Pisemne dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych
Ułamki zwykłe Przygotowali: Przemek Konopko i Piotr Szydłowski
TRÓJKĄTY I ICH WŁASNOŚCI
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Wymiarowanie.
Opracowała: Angelika Kitlas
Działania na ułamkach zwykłych
Ułamki zwykłe i liczby mieszane.
Ułamki zwykłe.
Egzamin gimnazjalny 2013 Matematyka
„Są plusy dodatnie i plusy ujemne.”
Aleksandra Duchnowicz kl. 6.d
GEOMETRIA PROJEKT WYKONALI: Wojciech Szmyd Tomasz Mucha.
Wyrażenia algebraiczne
T Zsuwanie się bez tarcia Zsuwanie się z tarciem powrót.
Oś symetrii figury.
Ułamki Zwykłe Czyli ułamkowe ABC Opr. Natalia Rusin 6b.
POLA FIGUR PŁASKICH.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Przygotowała Patrycja Strzałka.
Opracowała: Iwona Kowalik
Podstawowe figury geometryczne
Kąty Kąty w kole Odbicia Osie symetrii
Dawid Kubaczka kl. 5 „c” Ułamki zwykłe uczący: Ewa Szering.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Matematyka i sztuka, co te dwa przedmioty mają ze sobą wspólnego?
Matematyka i system dwójkowy
WŁASNOŚCI FIGUR GEOMETRYCZNYCH
Liczby naturalne Ułamki zwykłe Ułamki dziesiętne Liczby całkowite Liczby ujemne Procenty Wyrażenia algebraiczne Równania i nierówności Układ współrzędnych.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
Możesz kliknąć na odnośnik. Aby wyjść naciśnij Esc
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
UŁAMKI ZWYKŁE.
UŁAMKI ZWYKŁE.
TIMSS i PIRLS 2011 Na podstawie raportu K. Konarzewskiego
TEMAT: UŁAMKI ZWYKŁE.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur Temat: Pole trapezu.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Obsługa programu AutoCad
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Czworokąty Czworokąty 1.
Prezentacja dla klasy III gimnazjum
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Prezentację opracowała mgr inż. Krystyna krawiec
„Między duchem a materią pośredniczy matematyka. ”
Liczby 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, …(i tak dalej) nazywamy liczbami naturalnymi. Tak jak z liter tworzy się słowa, tak z cyfr tworzymy liczby. Dowolną.
Powtórzenie do klasówki trójkąty i czworokąty
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko-pomorskim w 2013 r. cz.1 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
UŁAMKI ZWYKŁE ?.
Figury geometryczne płaskie
Środek ciężkości linii i figur płaskich
Graniastosłup Jest to figura przestrzenna, która ma dwa takie same wielokąty w podstawach, które są względem siebie równoległe.
International Association for the Evaluation of Educational Achievement Wyniki międzynarodowego badania osiągnięć czwartoklasistów w matematyce i przyrodzie.
TIMSS (TRENDS IN INTERNATIONAL MATHEMATICS AND SCIENCE STUDY) MIĘDZYNARODOWE BADANIE WYNIKÓW NAUCZANIA MATEMATYKI I NAUK PRZYRODNICZYCH 1.
Czyli geometria nie taka zła
Opracowała: Justyna Tarnowska
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Ułamki.
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
Zapis prezentacji:

TIMSS 2011 Międzynarodowe badania wyników nauczania z matematyki i przyrody w klasach 4 i 8, powtarzane co 4 lata od roku 1995 W roku 2011 uczestniczyły 63 kraje, ponad uczniów. Polska – tylko w badaniu klasy 4. Wyniki ogłoszono w grudniu 2012.

Co badano? Wymiar treści: Liczby(50%) Figury geometryczne i mierzenie (35%) Przedstawianie danych (15%) Wymiar poznawczy: Wiedza (40%) Stosowanie wiedzy (40%) Rozumowanie (20%)

Jak badano? 175 zadań, około połowa zamkniętych i połowa otwartych Przykładowe zadania spośród 118 ujawnionych TIMSS 2007: Copyright © 2009 International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)

Na parkingu 762 samochody były zaparkowane w 6 równych rzędach. Ile samochodów było w jednym rzędzie? WIEDZA

Mano wykonywał w domu powyższe odejmowanie, ale kapnął na to napojem. Nie da się odczytać jednej cyfry. Wynik 415 jest poprawny. Jakiej cyfry brakuje? ROZUMOWANIE

Przy jednym stoliku mogą usiąść 4 osoby. Jak obliczyć, ile trzeba stolików dla 28 osób? A Pomnożyć 28 przez 4 B Podzielić 28 przez 4 C Odjąć 4 od 28 D Dodać 4 do 28 ZASTOSOWANIE

Na którym rysunku linia przerywana jest osią symetrii? WIEDZA

Na rysunku widzisz dwie figury. Opisz, w czym są one jednakowe, a czym się różnią. A. Jednakowe … B. Różnią się … ROZUMOWANIE

W każdej z klas A, B jest po 40 uczniów. W A jest więcej dziewcząt niż w B. O ile więcej? A 14 B 16C 24D 30 ROZUMOWANIE

Z której siatki da się złożyć tę trójwymiarową bryłę u góry? ZASTOSOWANIE

Jakie są wyniki?

Gdzie jest Polska?

Wiedza a rozumowanie Poland 481(2.2) 475(2.6) -6(1.7) 480(2.6) -2(1.4) 493(2.4) 12(1.4)