„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

I część 1.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta reklamowa dla serwisu:
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Kalendarz 2020.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Najlepszy adres w stolicy
Zapis prezentacji:

„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej

Szczegóły oferty oraz propozycja cenowa dla Sponsora Część I Szczegóły oferty oraz propozycja cenowa dla Sponsora

„Witajcie na świecie” – opis Dodatek „Witajcie na świecie” to 4 strony ze zdjęciami noworodków. Strony te od 10 lat ukazują się na łamach sobotniego stołecznego wydania „Gazety Wyborczej”. Wykonywane w 13 warszawskich szpitalach położniczych przez fotoreporterów „Gazety Wyborczej” zdjęcia nowonarodzonych dzieci, publikowane są bezpłatnie. Co miesiąc zamieszczamy ponad tysiąc zdjęć, rocznie – około 15 tysięcy. Od 1 grudnia wprowadziliśmy nową usługę: rodzice, których dzieci urodziły się w szpitalach znajdujących się poza zasięgiem naszych fotoreporterów, będą mogli przesłać nam zdjęcie swoich pociech w formie MMS. „Witajcie na świecie” cieszy się dużym zainteresowaniem naszych czytelników i dla wielu stało się informatorem o najnowszych trendach wśród dziecięcych imion – jest to bez wątpienia najaktualniejszy ich wykaz. 324 tysiące osób czyta w soboty stołeczne wydanie „Gazety Wyborczej”* Sprzedaż stołecznego wydania „Gazety Wyborczej” w sobotę wynosi 98.000 egzemplarzy. *Źródło: PBC, MillwardBrown SMG/KRC, październik-grudzień 2006, N=947, wskaźnik CDT-sobota, czytelnictwo w zasięgu woj. mazowieckiego z wyłączeniem dawnych województw: ciechanowskiego, łomżyńskiego, ostrołęckiego, płockiego i radomskiego, opracowanie Agora SA ** Źródło: Dział Kolportażu Agory (paź-gru 2006)

„Witajcie na świecie” – oferta dla Sponsora Opcja nr I Obecność Sponsora na stronach stołecznych Gazety Wyborczej „Witajcie na Świecie” (gwarantowana wyłączność) Na każdej z 4 stron powierzchnia reklamowa do wyboru. Maksymalna łączna powierzchnia reklamowa to 30 modułów. Możliwe są formaty niestandardowe – do ustalenia. - Pakiet form reklamowych w ramach serwisu internetowego „Witamy na świecie”* (bez gwarancji wyłączności) Czas trwania kampanii: 3 miesiące Czas trwania kampanii: 6 miesięcy Przykładowa wizualizacja obecności Sponsora na stronach „Witajcie na świecie” oraz szczegóły dotyczące oferty internetowej są przedstawione w drugiej części prezentacji

„Witajcie na świecie” – oferta dla Sponsora Opcja nr II Obecność Sponsora na stronach stołecznych Gazety Wyborczej „Witajcie na Świecie” (bez gwarancji wyłączności) Powierzchnia reklamowa na dwóch stronach do wyboru. Maksymalna łączna powierzchnia reklamowa to 20 modułów. Możliwe są formaty niestandardowe – do ustalenia. Gwarancja pierwszeństwa wyboru stron. Łączna wielkość reklam innego klienta nie większa niż 10 modułów. - Pakiet form reklamowych w ramach serwisu internetowego „Witamy na świecie”*. Czas trwania kampanii: 3 miesiące Czas trwania kampanii: 6 miesięcy Przykładowa wizualizacja obecności Sponsora na stronach „Witajcie na świecie” oraz szczegóły dotyczące oferty internetowej są przedstawione w drugiej części prezentacji

Część II A) przykładowa wizualizacja obecności Sponsora na stronach „Witajcie na świecie oraz B) szczegóły dotyczące oferty internetowej

A) przykładowa wizualizacja obecności Sponsora na stronach „Witajcie na świecie

„Witajcie na świecie” – przykładowe wizualizacje powierzchni reklamowej Wyspa: format: 80 x 118,5 mm

„Witajcie na świecie” – przykładowe wizualizacje powierzchni reklamowej Prostokąt format: 23 x 30 mm

„Witajcie na świecie” – przykładowe wizualizacje powierzchni reklamowej Litera „L” format: 200 x 38 mm + 50 x 321 mm

„Witajcie na świecie” – przykładowe wizualizacje powierzchni reklamowej Pasek poziomy format: 38 x 250 mm

„Witajcie na świecie” – przykładowe wizualizacje powierzchni reklamowej Pasek pionowy format: 50 x 321 mm

B) szczegóły dotyczące oferty internetowej

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Serwis eDziecko jest miejscem, w którym zgromadzone są wszelkie informacje dotyczące tematyki dziecięcej i parentingowej w portalu. Jest to najlepsze miejsce dla prezentacji naszych nowonarodzonych najmilszych. eDziecko.pl liderem polskich serwisów dla rodziców i przyszłych rodziców. Serwis eDziecko powstał 15 stycznia 2001r., jako internetowe uzupełnienie renomowanego miesięcznika dla rodziców "Dziecko". Od 2003 roku stał się częścią portalu Gazeta.pl, co znacząco wpłynęło na dynamikę jego wzrostu.

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Zawartość tematyczna: Ciąża i poród Noworodek Karmienie piersią Niemowlę Zdrowie Jedzenie Małe dziecko Wychowanie W wolnym czasie Rodzice Zakupy Forum eDziecko

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Forum eDziecko: Kluczem do sukcesu serwisu eDziecko.pl jest ogromna społeczność internetowa skupiona wokół forum dla rodziców i przyszłych rodziców. Dyskusje prowadzone są na tematy ogólne, bądź specyficzne, nie wyłączając tematów bardzo trudnych, takich jak zapłodnienie in vitro czy strata dziecka.

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Kilka faktów eDziecko na tle konkurencji liczba użytkowników Megapanel PBI/Gemius, październik 2006

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Kilka faktów eDziecko na tle konkurencji odsłony Megapanel PBI/Gemius, październik 2006

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Kilka faktów Struktura użytkowników wiek Megapanel PBI/Gemius, październik 2006

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie – zawartość serwisu: Serwis zawiera zdjęcia nowonarodzonych dzieci: zrobione przez zespół fotografów Gazety Wyborczej zrobione przez samych rodziców i przesyłane do redakcji Serwis zawiera wyszukiwarkę zdjęć oraz mechanizm polecania strony ze zdjęciem swoim znajomym; Serwis umieszczony w ramach serwisu eDziecko – lidera w kategorii parentingowej na rynku internetowym; Serwis będzie promowany na stronach serwisu Kobieta, eDziecko oraz na stronach stołecznego wydania Gazety Wyborczej.

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie: Pakiet Sponsorski Przygotowany pakiet sponsorski zapewnia Państwu widoczną i jasną w przekazie komunikację z użytkownikiem oraz bardzo dobrą ekspozycję prezentowanych treści. Formy reklamowe są zamieszczone bezpośrednio w obrębie strony prezentującej zdjęcia nowonarodzonych dzieci pozwalając na wytworzenie silnych asocjacji.

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie: Pakiet Sponsorski Kampania 3-miesięczna Gwarantujemy: Pakiet form reklamowych w ramach serwisu „Witamy na świecie” Odpowiednie kontekstowe środowisko – tematyka kobieca i dziecięca Silną, aktywną społeczność użytkowników i użytkowniczek

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie: Pakiet Sponsorski Kampania 3-miesięczna banner 750x100 px Formy reklamowe emitowane z cappingiem 1 na użytkownika, na całym serwisie kobieta, w każdym miesiącu. Gwarantujemy dotarcie do min 100 tys. Użytkowników Sposób emisji: 100 tys. emisji z cappingiem 1 na serwisie kobieta

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie: Pakiet Sponsorski Kampania 3-miesięczna Stała forma reklamowa obecna na serwisie po prawej stronie (na prawej szpalcie) Sposób emisji: stała obecność box 300x25 px

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie: Pakiet Sponsorski Kampania 6-miesięczna Gwarantujemy: Pakiet form reklamowych w ramach serwisu „Witamy na świecie” Długoterminową umowę = długoterminowe korzyści Odpowiednie kontekstowe środowisko – tematyka kobieca i dziecięca Podkreślenie pozycjonowania marketingowego sponsora Silną, aktywną społeczność użytkowników i użytkowniczek

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie: Pakiet Sponsorski Kampania 6-miesięczna banner 750x100 px Formy reklamowe emitowane z cappingiem 1 na użytkownika, miesięcznie, na całym serwisie kobieta. Gwarantujemy dotarcie do min 100 tys. Użytkowników Sposób emisji: 100 tys. emisji z cappingiem 1 na serwisie kobieta

„Witajcie na świecie” – portal gazeta.pl Witamy na świecie: Pakiet Sponsorski Kampania 6-miesięczna Forma reklamowa obecna na serwisie na najbardziej wyeksponowanym i widocznym miejscu, na prawej nawigacji. Sposób emisji: capping na 1 użytkownika przez tydzień w każdym miesiącu śródtekst 300x250 px

Zapraszamy do współpracy