KAMPANIA SPOŁECZNA 25.05.2012 – 15.07.2012 ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 2 Przywitanie gości z.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Advertisements

Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
WARSZAWA DLA TURYSTÓW I KIBICÓW
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Stan przygotowań Mazowsza do EURO 2012 w perspektywie krajowej i w zakresie bezpieczeństwa Krzysztof Dąbrowski Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania.
TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Standardowy Eurobarometr 68 / jesień 2007 – TNS Opinion & Social Eurobarometr 68 / JESIEŃ 2007 / GŁÓWNE WYNIKI: POLSKA EUROBAROMETR 68 OPINIA PUBLICZNA.
Poprawność informacji prasowych
komunikacja zewnętrzna w procesie rebrandingu
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
WARSZAWA UEFA EURO
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
Województwo pomorskie –
Wydatki KPRM i ministerstw na ogłoszenia i komunikaty
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Warszawa 2010.
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
„KIBICUJĘ BEZPIECZNIE” II miejsce w konkursie MSW
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Kampania wizerunkowa Polski przed
Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
ORGANIZACJa I PRZEBIEG EURO 2012
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Instytut Rynku Hotelarskiego Popyt na usługi hotelowe w 2006 oraz tendencje na najbliższe lata.
ZESPÓŁ SLD DS. MONITOROWANIA TURNIEJU MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 WARSZAWA, 2 LIPCA 2012.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
źródło: Telemetria NAM
POLSKA W UNI EUROPEJSKIEJ.
WAKACJE GRUPA PKP Warszawa, r.. Tabor ponad 1500 wagonów w gotowości wagony z klimatyzacją 2014 r.: r.: 638 przegląd i bieżące.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Największe zdjęcie Warszawy Zamek królewski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Kolejnictwa, Warszawskie Zoo, Stadion Narodowy, Mennica Państwowa i kilkanaście.
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej URZĄD PRACY System Informacyjny Publicznych Służb Zatrudnienia – podsumowanie wykonanych prac oraz określenie.
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
maja dni WICEPREZYDENT WIESŁAWY ZEWALD KONFERENCJA PRASOWA.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
REGIONALNY SYSTEM OSTRZEGANIA (RSO)
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Zapis prezentacji:

KAMPANIA SPOŁECZNA – ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 2 Przywitanie gości z zagranicy ETAP 2 Przywitanie gości z zagranicy – – 1.07 ETAP 3 Podziękowanie i pozostawienie Polaków w dobrych nastrojach ETAP 3 Podziękowanie i pozostawienie Polaków w dobrych nastrojach 1.07 – 15.07

ORGANIZATORZY Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Ministerstwo Sportu i Turystyki Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Narodowe Centrum Kultury Miasto Stołeczne Warszawa PL.2012 PARTNERZY Telewizja Polska Polskie Radio Polskie Koleje Państwowe SA Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Audtostrad Lotnisko Chopina w Warszawie Polskie Linie Lotnicze LOT Centrum Usług Wspólnych ORLEN Euronet Poczta Polska

SPOTY TV i SPOT RADIOWY 2 spoty TV – emisja w dniach: o 25 maja – 1 lipca 2012 o 1 lipca – 15 lipca spot radiowy – emisja w dniach: o 25 maja – 8 czerwca 2012 Spoty TV i radiowe emitowane w bezpłatnym czasie antenowym TVP (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Polonia, odziały regionalne) i Polskim Radiu (PR1 i PR3) oraz w Internecie Spoty TV dotarły do 75% widzów TVP powyżej 16 roku życia, czyli ok. 23 mln osób Tematyka spotów: oJesień 2012 – zachęcenie Polaków do zaangażowania się i powitania gości z zagranicy (zgodnie z ideą Wszyscy Jesteśmy Gospodarzami)Jesień 2012 oPodziękowanie – podziękowanie Polakom za wspólny sukces i atmosferę podczas mistrzostwPodziękowanie

DZIAŁANIA PR Objazd premiera po miastach gospodarzach Jedynki w dziennikach w dniu startu kampanii (Rz s.A1, DGP s.A2, F s.1, SE s.1, Pl s.1) Konkursy z koszulkami w telewizjach śniadaniowych (980 sztuk) Tekst premiera w prasie zagranicznej ukazał się 1 czerwca 2012 roku w 15 zagranicznych tytułach Konferencje prasowe minister sportu (prezentujące spot, aplikacje mobilne oraz konferencja dla mediów zagranicznych)

ATL i BTL Wielka kampania outdoorowa skierowana do gości z zagranicy pod hasłem Feel like at home (m.in. siatka wielkoformatowa na Dworcu Centralnym) Plakaty (m.in. w szkołach i urzędach pocztowych, stacjach paliw, lotniskach, dyskonty, sieci sklepów itp.) Łącznie plakatów Znaczki HOW CAN I HELP YOU i WELCOME (Lotnisko Chopina, PKP Intercity, Straż Miejska, wolontariusze, informacja turystyczna, politycy, media). Łącznie 10 tys. znaczków Ulotki – 500 tys. sztuk (stacje paliw, policja, służba celna, bramki na autostradach, rzecznicy oddziałów GDDKiA) Bankomaty – 3,5 tys. bankomatów sieci Euronet Telebimy (Lotnisko Chopina, autobusy i tramwaje ZTM, Poczta Polska)

STRONA INTERNETOWA Każdy obywatel mógł zamówić zestaw gadżetów (plakaty i znaczki) Darmowa dostawa dzięki współpracy z Pocztą Polską Łącznie wysłano 8000 zestawów

SOCIAL MEDIA Facebook w wersji polskiej jako główny kanał komunikacji online facebook.com/2012WszyscyJestesmyGospodarz ami – ok. 23 tys. fanów (wzrost z niecałych 3 tys. od dnia startu kampanii) facebook.com/2012WszyscyJestesmyGospodarz ami facebook.com/PolishGuide2012 – wersja angielska dla obcokrajowców (blisko 7 tys. fanów) facebook.com/PolishGuide2012 Konkursy z koszulkami na Facebooku WJG TV – produkcja własnych materiałów wideo pokazujących atmosferę EURO 2012 (12 filmów)

YOUTUBE W LICZBACH TytułLiczba wyświetleń Premier podsumowuje Euro Premier dla TVP o Euro Polacy Wszyscy byliśmy gospodarzami [SPOT]65657 Rząd kibicuje polskiej reprezentacji Premier: zdamy egzamin z gościnności3211 Premier typuje wynik meczu Polska-Grecja1327 Premier zaprasza włoskich kibiców na Euro Premier o polskiej kadrze na Euro Premier: Feel like at home1652 Polacy Wszyscy jesteśmy gospodarzami [SPOT]58918 Warszawa: pociągiem na Okęcie. Test przed Euro Wrocław odlicza do Euro Pociągiem do Wrocławia. Objazd przed Euro Premier: policja gotowa do Euro Poznań: wizyta na lotnisku Ławica817 Przegląd inwestycji przed Euro Polska gotowa do Euro SUMA TytułLiczba wyświetleń WJG.TV 2012: Finał Euro fiesta kibiców381 WJG.TV 2012: Znani miłośnicy piłki o Euro WJG.TV 2012: Wideo-album kibiców Euro 2012 (Gdańsk)884 WJG.TV 2012: Co kibice lubią w Polsce681 WJG.TV 2012: Mecz Polska-Czechy412 WJG.TV 2012: Tak zagraniczni kibice mówią po polsku WJG.TV 2012: Tak Polacy witają kibiców5449 WJG.TV 2012: Mecz otwarcia Euro WJG.TV 2012: Oceana kibicuje Polsce5252 WJG.TV 2012: Triki z piłką1083 WJG.TV 2012: Odliczanie do Euro WJG.TV 2012: Euro-przesyłki dla kibiców806 Making-of: spot "Polacy Wszyscy jesteśmy gospodarzami"555 SUMA Łącznie wyświetleń

DZIAŁANIA NIESTANDARDOWE SMS od premiera - z apelem o zaangażowanie się w EURO 2012, serdeczne przywitanie gości i stworzenie fantastycznej atmosfery podczas mistrzostw (współpraca z operatorami: Plus, T-Mobile, Play, Orange) QR kody na materiałach ATL i BTL Przyozdobienie lusterek samochodów ministrów (130 sztuk, reszta rozdana w konkursach) Kibicująca Rada Ministrów – film w samym internecie obejrzało osób

EFEKTYWNOŚĆ – nastroje przed mistrzostwami Z badania zrealizowanego w kwietniu 2012 roku przez dom mediowy MEC wynikało, że Polacy spodziewają się po organizacji mistrzostw więcej dobrego niż złego dla kraju i siebie, ale nie zapominają o zagrożeniach i możliwych negatywnych zjawiskach. Powszechne było przekonanie Polaków, że fakt organizowania Euro 2012 będzie miał pozytywny wpływ na Polskę; podzielało ten pogląd 70% Polaków. O tym, że zorganizowanie Euro 2012 przyciągnie do Polski inwestycje zagraniczne i przyspieszy rozwój kraju, było przekonanych około 50% Polaków. Negatywnych zjawisk związanych z przebiegiem Euro 2012 spodziewało się ponad połowa Polaków (54%). Wśród osób deklarujących, że osobiście Czują się gospodarzami Euro 2012 odsetek osób był niski i wynosił 37%.

EFEKTYWNOŚĆ – nastroje po mistrzostwach Organizacja EURO 2012 w Polsce zakończyła się sukcesem, o którym mówią dziś zachodnioeuropejskie i polskie media. W ciągu trzech tygodni Turnieju bardzo pozytywnie zmienił się też wizerunek naszego kraju, zarówno w oczach zagranicznych kibiców i turystów, jak i samych Polaków - blisko 90 proc. naszych rodaków było dumnych z tego, jak Polska przygotowała i zorganizowała EURO wynika z badań przeprowadzonych przez PBS po zakończeniu Turnieju. Według badań przeprowadzonych przez PBS atmosferę podczas Mistrzostw oceniło wysoko aż 97 proc. Polaków. Organizację podczas Turnieju bardzo dobrze oceniło 94 proc. osób. W opinii 84,2 proc. z nich organizacja Turnieju przyczyniła się do poprawy bezpieczeństwa i usprawnienia działania służb porządkowych, a 86,3 proc. uznało, że potwierdziła ona, że Polacy są dobrzy w organizacji i zarządzaniu. Blisko 90 proc. naszych rodaków jest dumnych z tego, jak Polska przygotowała i zorganizowała EURO 2012, a 85 proc. uznaje Turniej za sukces. Przede wszystkim ponad 97% Polaków uważa, że byliśmy dobrymi gospodarzami EURO 2012.