Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
OFERTA | życie w dobrym stylu.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Wakacyjna oferta promocyjna
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
Informacje Witryny w PIŁKA.2012 Witryna Użytkownicy (RU) rozklad-pkp.pl meczyki.pl drhtv.vom.pl busportal.pl 176.
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
oferta reklamy dedykowanej
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Profil pisma Gwiazdy to:
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
Zapis prezentacji:

Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA

DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA ? bogate portfolio kluczowych serwisów kobiecych blisko 61%* internautek korzysta z naszych serwisów docieramy ponad 10 mln RU niestandardowe rozwiązania reklamowe kampania przygotowywane pod konkretny brief *Źródło: Megapanel PBI/Gemius-dane za wrzesień 2012

INTERNAUTKI W POLSCE Jakie są użytkowniczki? świadome i aktywne poszukują opinii, wymieniają doświadczenia, kupują, blogują, budują relacje społeczne do „ulubionych” najczęściej dodają sklepy internetowe, blogi i serwisy społecznościowe preferują zindywidualizowany przekaz reklamowy, dopasowany do treści strony chętnie wchodzą w interakcję z produktem, jeśli mają możliwość testowania lub uzyskania jakiegoś dodatkowego bonusu

KOBIETY I NASZE PAKIETY Kobiety są bardzo różne, dlatego stworzyliśmy pakiety tematyczne. Na potrzebę konkretnego produktu jesteśmy w stanie stworzyć pakiet dedykowany, najlepiej dopasowany do grupy docelowej.

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 5 800 000 PV 615 400 000 Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji, by kreować własny styl życia, podążające za trendami. Witryny: boska.pl, cogdziezaile.pl, female.pl, fotka.pl, fozik.pl, gazeta.pl/kobieta, groszki.pl, kotek.pl, kozaczek.pl, lula.pl, milionkobiet.pl, okazje.info, papilot.pl, plotek.pl, plotkara.pl, polskastacja.pl, repka.pl, styl.fm, trendz.pl, wysokieobcasy.pl, zeberka.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 5 800 000 PV 615 400 000 AI kobieta 111 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 3 100 000 PV 30 900 000 Grupa docelowa: matki oraz kobiety, które dopiero nimi będą. W pakiecie „Kobieta i Dziecko” dostępne są serwisy skierowane do rodziców małych dzieci, jak również tych starszych. Witryny: 40tygodni.pl, babyboom.pl, baby-shower.pl, benc.pl, biomedical.pl/dziecko buliba.pl, ciufcia.pl, czasdzieci.pl, dzidziusiowo.pl, ebobas.pl, ebrzuszek.pl, edziecko.pl, emaluszki.pl, familie.pl, forumpediatryczne.pl, linkbaby.pl, ladymama.pl, mama.female.pl, mamanazakupach.pl, mamazone.pl, mbaby.pl, miastodzieci.pl, okazje.info, osesek.pl, poradnikmamy.pl, przedszkola.edu.pl, przedszkola-swiat.pl, smyki.pl, wolnasobota.pl, wychowanieprzedszkolne.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 3 100 000 PV 30 900 000 AI kobieta 111 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 3 800 000 PV 53 000 000 Grupa docelowa: kobiety poszukujące informacji o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu i dietach. Witryny: biomedical.pl, choroby.biz, fit.pl, forumdermatologiczne.pl, forumginekologiczne.pl, forumpediatryczne.pl, fozik.pl, gazeta.pl/zdrowie, menopauza.pl, obajwy.net, okazje.info, papilot.pl, rankinglekarzy.pl, spa24.pl, swiat-zdrowia.pl, vitalia.pl, STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 3 800 000 PV 53 000 000 AI kobieta 108 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 3 800 000 PV 147 300 000 Grupa docelowa: aktywne kobiety, które podążają za trendami, szukają własnego stylu i lubią eksperymentować z modą. Witryny: avanti24.pl, boska.pl, cogdziezaile.pl, eyeliner.pl, fashionstyle.pl, gazeta.pl/moda, groszki.pl, lamode.info, lula.pl, milionkobiet.pl, naobcasach.pl, okazje.info, papilot.pl, styl.fm, superpani.pl, szafa.pl, trendz.pl, zeberka.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 3 800 000 PV 147 300 000 AI kobieta 121 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 1 130 000 PV 10 600 000 Grupa docelowa: kobiety, które traktują gotowanie jak sztukę, uwielbiają o niej rozmawiać i dzielić się swoją wiedzą, poszukują nowych smaków Witryny: dobrakuchnia.com, gazeta.pl/palce lizać, kotlet.tv, przepisy.styl.fm, smaczny.pl, ugotuj.to, STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 1 130 000 PV 10 600 000 AI kobieta 126 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 2 900 000 PV 56 000 000 Grupa docelowa: kobiety, które chcą być piękne i poszukują informacji oraz wskazówek jak dbać o urodę i osiągnąć wspaniały wygląd. Witryny: boska.pl, cogdziezaile.pl, female.pl, fozik.pl, gazeta.pl/kobieta, gazeta.pl/zdrowie, lamode.info, milionkobiet.pl, naobcasach.pl, okazje.info, papilot.pl, spa24.pl, styl.fm, superpani.pl, zeberka.pl, STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 2 900 000 PV 56 000 000 AI kobieta 116 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

wysokieobcasy.pl, zwierciadlo.pl, Grupa docelowa: pasjonatki dobrego życia, które cenią sobie jakość czytanych treści, prezentowanych zdjęć i produktów. Witryny: finelife.pl, iwoman.pl, sukcespisanyszminka.pl, wysokieobcasy.pl, zwierciadlo.pl, STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 690 000 PV 6 200 000 AI kobieta 129 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 3 500 000 PV 58 000 000 Grupa docelowa: wszystkie kobiety, które aktywnie spędzają wolny czas, lubiące spokojne wieczory z dobrą książką, filmem czy muzyką, szukające ciekawych ludzi w sieci oraz intensywnie rozwijające swoje zainteresowania. Witryny: cafe.pl, e-lazienki.pl, e-ogrodek.pl, e-mieszkanie.pl, gazeta.pl/Co Jest Grane, okazje.info.pl, polskastacja.pl, poradnikdomowy.pl, superdomek.pl, swiatkwiatow.pl, telemagazyn.pl, wolnasobota.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 3 500 000 PV 58 000 000 AI kobieta 104 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* Grupa docelowa: miłośniczki podróży poszukujące informacji o różnych krajach, wycieczkach oraz hotelach, kobiety planujące wczasy oraz szukające porad i galerii zdjęć. Witryny: gazeta.pl/podroze, oceniacz.pl, e-podroznik.pl, grupa nocowanie.pl, voyage.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 2 200 000 PV 33 600 000 AI kobieta 116 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* Grupa docelowa: wszystkie nastolatki oraz młode kobiety. Witryny: ciacha.net, fashionstyle.pl, fotka.pl, kotek.pl, papilot.pl, sciaga.pl, szafa.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU 3 900 000 PV 540 000 000 AI kobieta 113 *Megapanel PBI/Gemius – dane za wrzesień 2012

Zapraszamy do współpracy kontakt@glossymedia.pl