Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
Advertisements

Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Nokia Game Historia Nokia Game odbywa się już od 5 lat Wystartowała jako lokalny projekt w Holandii (1999) Liczba graczy wzrosła od 7,000 w 1999.
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Office 365… (liveatedu) Andrzej Kowalczyk
Promotor: dr inż. Leszek Koszałka Autor: Markuszewski Kamil
Jak zapewnić bezpieczeństwo i zabawę w grach wideo Bezpieczeństwo dzieci podczas gier internetowych porady dla rodziców.
Autor: Michał GAWRYLUK
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
To multimedialna platforma e-learningowa z zakresu pediatrii
Heterogeniczne procesory wielordzeniowe w urządzeniach audio
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Heterogeniczne procesory wielordzeniowe w urządzeniach audio
The GAME. Ogólna hierarchia klas PLANSZA Hierarchia klas POLE TripBoxNormalBoxSpecialBox.
Wieloplatformowa Gra edukacyjna dla nastolatków
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
Nowoczesne technologie w edukacji Andrzej Matuła
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2013/2014.
Platforma Mobilna Poland.Travel Narzędzie dla turysty na trzy główne platformy mobilne: Apple iOS Android Windows Phone Mobilne narzędzie promocyjne dla.
Król Excel 2013 Dynastii ciąg dalszy Grzegorz Stolecki
Auto na śmieci. Przedstawienie projektu Celem naszego projektu jest ekologiczne pozbywanie się śmieci poprzez specjalne urządzenie do przetwarzania śmieci.
Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”
Miło nam gościć Państwa na prezentacji realizowanej przez firmę P.P.U.H. El-Team Sp. z o.o. Zemła Łukasz.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Gry na PC i konsole w bibliotekach Prezentacja, nowości i trendy Sascha Wiersch / Biblioteka młodzieżowa Hoeb4U w Hamburgu.
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
INSTYTUT FIZYKI I ASTRONOMII TORUŃ 2003 UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA.
PRZEDSZKOLE 2014 Prezentacja oferty.
Koło Naukowe MacKN Autoprezentacja. O nas... Koło Naukowe MacKN zrzesza pasjonatów platformy programowo-sprzętowej Mac/iPhone/iPad oraz języka Ada. Działamy.
W Październiku 2013r. na Gdowskich Błoniach odbyło się spotkanie przedszkolaków z grup Krasnali i Skrzatów ze strażakami z Ochotniczej Straży Pożarnej.
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Promotor: dr inż. Leszek Koszałka Autor: Markuszewski Kamil
Prezentacja.
© ABB Group August 21, 2014 | Slide 1 ABB IT Challenge 2014.
Laserowe Centrum Rozrywki w Legionowie
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Instytut Technologii Eksploatacji – PIB Zadanie badawcze:
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR”
Aplikacja mobilna „Szkoda NNW”
Wykonanie oraz zintegrowanie aplikacji z portalem społecznościowym Facebook Wykonanie projektu: Papok Patryk, Twardoń Krzysztof AiR 3/3.
Aplikacja mobilna Uniwersytetu Andrzej Zadrożny / / Konferencja Promująca Projekt „Platforma usług elektronicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a.
Nowa specjalność na II stopniu Informatyki Informatyczne Systemy Mobilne i Przemysłowe Prowadzone przedmioty  Mobilne systemy operacyjne  Komputerowe.
Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.
Badania operacyjne i teoria optymalizacji semestr zimowy 2015/2016
Automatyczna oczyszczalnia ścieków galwanicznych - sterowanie
Z dumą prezentujemy produkt miniprzedsiębiorstwa IV LO Games: IV LO Trading Card Game.
Miasta Krakowa przyjazny niepełnosprawnym. Wdrożono wzorcowe arkusze styli Wdrożono wzorcowe arkusze styli Opracowano i udostępniono formularze: Opracowano.
Koło miłośników gier komputerowych sem. I. 2015/2016 R. Stefańczyk.
TWILIGHT OF THE GODS. Jak to się zaczęło? Mitologiczny chińczyk.
Serwis umożliwiający organizowanie turniejów rozgrywek oraz lig (e)sportowych wraz z dostępem mobilnym Grupa: Jarosław Zima , Karol Pieniążek ,
Graficzny Interfejs Użytkownika
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Bioróżnorodność wokół nas
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wojewódzka konferencja „Programowanie w szkole”
Tor przeszkód GRAJ Tor przeszkód Tor przeszkód GRAJ GRAJ Graj
III Liceum Ogólnokształcące w Bielsku-Białej im. Stefana Żeromskiego
ROBOTYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA KODOWANIE PRZEZ RYSOWANIE
The Game Engine For Mobile
Zapis prezentacji:

Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński 22.06.2013

opis projektu platforma: iOS rodzaj: gra zręcznościowa urządzenia: iPad 3+ target: dowolny (rating 4+)

Technologie Kobold2d / Cocos2d programowe animacje + filtry audio obsługa akcelerometru + rozpoznawanie gestów poziomy generowane dynamicznie (losowo) integracja zdobytych punktów z Game Center

Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki SQUARER Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki

Menu tytułowe

Zasady gry - Gracz: dolny kwadrat - Należy unikać przeszkód w innym kolorze - Dostosowanie koloru do przeszkody = tarcza + punkty

Sterowanie graczem: akcelerometr

Sterowanie graczem: gesty

Wzrost poziomu trudności wraz z czasem: prędkość + prawdopodobieństwo nowych/większych przeszkód

Punkty + ranking online Koniec gry: Punkty + ranking online

App Store

DEMO