Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński 22.06.2013
opis projektu platforma: iOS rodzaj: gra zręcznościowa urządzenia: iPad 3+ target: dowolny (rating 4+)
Technologie Kobold2d / Cocos2d programowe animacje + filtry audio obsługa akcelerometru + rozpoznawanie gestów poziomy generowane dynamicznie (losowo) integracja zdobytych punktów z Game Center
Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki SQUARER Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki
Menu tytułowe
Zasady gry - Gracz: dolny kwadrat - Należy unikać przeszkód w innym kolorze - Dostosowanie koloru do przeszkody = tarcza + punkty
Sterowanie graczem: akcelerometr
Sterowanie graczem: gesty
Wzrost poziomu trudności wraz z czasem: prędkość + prawdopodobieństwo nowych/większych przeszkód
Punkty + ranking online Koniec gry: Punkty + ranking online
App Store
DEMO