ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Uczniowie niepełnosprawni w szkołach województwa dolnośląskiego
Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
Sport w oczach uczniów Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Sport.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Odczucia i oczekiwania uczniów Gimnazjum nr 4 w Krośnie w zakresie wychowania fizycznego i sportu w szkole.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
Tematyka prac magisterskich
Nasz kandydat do Nagrody Korczakowskiej
Ćwiczyć każdy może Indywidualne wsparcie nauczycieli wychowania przedszkolnego w celu zachęcenia wychowanków do podejmowania aktywności fizycznej : odkrywamy.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
Ruch poza szkołą obszar 6 Zajęcia zorganizowane we współpracy ze SZS „Szkoła w ruchu - Ćwiczyć każdy może”
Edukacja chrześcijańska
“Szkoła w procentach”.
Moja pasja – piłka nożna
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Samorząd Uczniowski.
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? -nie gaśmy słońca swoją biernością!
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Oto nowy obiekt naszej szkoły WEJŚCIE DO SZKOŁY  Wiadomo kto jest na terenie szkoły – skaner tęczówki oka przy wejściu do budynku w ten sposób nie ma.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
W naszej szkole uczniowie klas pierwszych szkoły podstawowej (66 uczniów) objęci są ogólnopolskim programem projektu rządowego "Mały Mistrz", którego.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
Rok szkolny 2014/2015. Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o oddział sportowy w klasie IV.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
MOJA SZKOŁA ZA 70 LAT AUTOR MIŁOSZ PLUCHA KLASA 6A.
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW

ZAGADNIENIA DOTYCZĄCE UPRAWIANIA SPORTU   ODPOWIEDZI UDZIELIŁO 83 UCZNIÓW  

Zestawienie szkół, które wzięły udział w ankiecie.   Jak często uprawiasz sport (w skali tygodnia)? INNE ODPOWIEDZI: nieczęsto – 4 osoby (4,8%) w ogóle – 2 osoby (2,4%) 15 godzin – 1 osoba ( 1,2%) 10 godzin – 1 osoba (1,2%)

Jakie dyscypliny sportowe preferujesz Jakie dyscypliny sportowe preferujesz? Możesz wymienić kilka, zgodnie ze stanem faktycznym.

Ćwicząc poza lekcjami, w wolnym czasie, korzystasz z sal i sprzętu szkolnego, czy realizujesz swe pasje w innych miejscach?

Jaki jest Twój stosunek do lekcji wychowania fizycznego?

Reprezentujesz szkołę w zawodach sportowych?

Jeśli uprawiasz sport poza szkołą, napisz, gdzie? Padały odpowiedzi: - w miejskich klubach, - na własną rękę

Czy zgadzasz się z opinią głoszącą, że dobrzy i bardzo dobrzy uczniowie są na ogół słabo usportowieni i zasadniczo nie interesują się sportem?

Inne odpowiedzi: -nauka pochłania sporo czasu, brakuje go na sport, -wszystko zależy od osoby, to kwestia indywidualna, -konieczność ćwiczenia z uczniami innych klas, których czasem się nie lubi.

Jak sądzisz, dlaczego uczniowie coraz częściej unikają lekcji wychowania fizycznego?   Odpowiedzi uczniów: a)      lekcje są nudne, b)     powinno się indywidualnie rozwijać zdolności, c)      nauczyciele nie doceniają starań i faworyzują usportowionych rówieśników, d)     przez lenistwo, e)      zajęcia odbywają się np. między fizyką a matematyką, idą zmęczeni i spoceni na trudne lekcje wymagające wysiłku umysłu, f)       boją się ośmieszenia.