Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Advertisements

Wykorzystanie statystyk w e-commerce case study Militaria.pl
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
Oferta reklamowa dla serwisu:
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Taneczne występy uczniów naszej szkoły Prezentację na podstawie zdjęć archiwalnych SP3 wykonały: Klaudia Mordyl i Daria Górczyńska.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Wakacyjna oferta promocyjna
Praca Dyplomowa Inżynierska
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Search Engine Optimization
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Narzędzie łączące Narzędzie łączące psychometrię i rekrutację psychometrię i rekrutację Psychologia i biznes – wiemy jak je łączyć
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Grzejnik DuoHeat – Zasadnicze korzyści
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Internet – medium dla branży nieruchomości
Nasze mocne strony Szybkie działanie stron internetowych dzięki najnowszym technologiom kompresji i szybkiemu serwerowi stron www E-marketing - pozycjonowanie.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
Warszawa, 14 listopada 2012 r. Warszawa, 14 listopada 2012 r. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Strona 1 AdPortal | Senatorska 13/15, Warszawa | tel | fax: | | Warszawa,
Kalendarz 2020.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Google AdWords.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Czy na blogu da się zarobić, czyli słów parę o afiliacji
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Co nowego w klasie drugiej?
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Zapis prezentacji:

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM

1. Dlaczego link sponsorowany Ilość: niski koszt dotarcia do użytkownika wysoka skuteczność w porównaniu do innych form reklamy Jakość: dobre dopasowanie mała inwazyjność łatwość modyfikacji zakresu i treści reklam efekt brandingowy Militaria.pl SEM

2. Jak było wcześniej Do marca 2005 kampania realizowana przez biuro reklamy WP Nawiązanie współpracy WP z Netsprintem: nowy panel, nowe możliwości Militaria.pl SEM

3. Nowy panel i obsługa łatwość dokonywania modyfikacji monitorowanie skuteczności w czasie rzeczywistym szybka reakcja na pytania, oferta dostosowana do zapotrzebowania Militaria.pl SEM

4. Co zrobiliśmy rozszerzenie ilości słów kluczowych stworzenie grup słów kluczowych z osobnymi treściami linku rozszerzanie kampanii wraz z dodawaniem kolejnych grup asortymentowych i marek Militaria.pl SEM

5. Liczby maj 2004maj słowa kluczowe123 słowa kluczowe 1 treść reklamy47 różnych treści reklamy 4344 odsłon29805 odsłon 350 kliknięć4025 kliknięć skuteczność: 8,06%Skuteczność: 13,5% porównanie kampanii Militaria.pl SEM

5. Liczby zmiany w zakresie i skuteczności kampanii na przestrzeni czasu miesiącodsłonykliknięciaskuteczność styczeń ,49% czerwiec ,69% grudzień ,43% marzec ,51% grudzień ,52% marzec ,92% maj ,50% Militaria.pl SEM

6. Przykładowa kampania (maj 2006) Militaria.pl SEM

6. Przykładowa kampania (maj 2006) słowo kluczoweodsłonykliknięciaskuteczność wiatrówki % karabinki % pneumatyczna % [ BRON ] % karabiny % wiatrówka % karabin % SUMA % statystyki Militaria.pl SEM

7. Co uzyskaliśmy Jakość pozyskanie internauty bezpośrednio zainteresowanego naszym asortymentem możliwość dodatkowej prezentacji oferty łatwość zarządzania kolejnymi kampaniami reklamowymi uzupełnienie pozycjonowania naturalnego Ilość: wzrost wejść z wyszukiwarek w okresie listopad 2005-maj 2006 o 30% wzrost ilości zamówień realizowanych bezpośrednio po wizytach w wyszukiwarce w okresie listopad 2005-maj 2006 o 25% Militaria.pl SEM

8. Kolejny etap - AdKontekst możliwość dotarcia z ofertą do szerszej grupy internautów maj 2006: średnio dziennie odsłon, 124 kliknięcia reklama kontekstowa na stronach WWW i płynące z tego konsekwencje model CPC (cost per click) – płacimy za kliknięcie, niezależnie od liczby odsłon Militaria.pl SEM