Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM
1. Dlaczego link sponsorowany Ilość: niski koszt dotarcia do użytkownika wysoka skuteczność w porównaniu do innych form reklamy Jakość: dobre dopasowanie mała inwazyjność łatwość modyfikacji zakresu i treści reklam efekt brandingowy Militaria.pl SEM
2. Jak było wcześniej Do marca 2005 kampania realizowana przez biuro reklamy WP Nawiązanie współpracy WP z Netsprintem: nowy panel, nowe możliwości Militaria.pl SEM
3. Nowy panel i obsługa łatwość dokonywania modyfikacji monitorowanie skuteczności w czasie rzeczywistym szybka reakcja na pytania, oferta dostosowana do zapotrzebowania Militaria.pl SEM
4. Co zrobiliśmy rozszerzenie ilości słów kluczowych stworzenie grup słów kluczowych z osobnymi treściami linku rozszerzanie kampanii wraz z dodawaniem kolejnych grup asortymentowych i marek Militaria.pl SEM
5. Liczby maj 2004maj słowa kluczowe123 słowa kluczowe 1 treść reklamy47 różnych treści reklamy 4344 odsłon29805 odsłon 350 kliknięć4025 kliknięć skuteczność: 8,06%Skuteczność: 13,5% porównanie kampanii Militaria.pl SEM
5. Liczby zmiany w zakresie i skuteczności kampanii na przestrzeni czasu miesiącodsłonykliknięciaskuteczność styczeń ,49% czerwiec ,69% grudzień ,43% marzec ,51% grudzień ,52% marzec ,92% maj ,50% Militaria.pl SEM
6. Przykładowa kampania (maj 2006) Militaria.pl SEM
6. Przykładowa kampania (maj 2006) słowo kluczoweodsłonykliknięciaskuteczność wiatrówki % karabinki % pneumatyczna % [ BRON ] % karabiny % wiatrówka % karabin % SUMA % statystyki Militaria.pl SEM
7. Co uzyskaliśmy Jakość pozyskanie internauty bezpośrednio zainteresowanego naszym asortymentem możliwość dodatkowej prezentacji oferty łatwość zarządzania kolejnymi kampaniami reklamowymi uzupełnienie pozycjonowania naturalnego Ilość: wzrost wejść z wyszukiwarek w okresie listopad 2005-maj 2006 o 30% wzrost ilości zamówień realizowanych bezpośrednio po wizytach w wyszukiwarce w okresie listopad 2005-maj 2006 o 25% Militaria.pl SEM
8. Kolejny etap - AdKontekst możliwość dotarcia z ofertą do szerszej grupy internautów maj 2006: średnio dziennie odsłon, 124 kliknięcia reklama kontekstowa na stronach WWW i płynące z tego konsekwencje model CPC (cost per click) – płacimy za kliknięcie, niezależnie od liczby odsłon Militaria.pl SEM