Patrz w co gram Kampania społeczno – edukacyjna RAPORT Warszawa, czerwiec 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Program Bezpieczeństwo w sieci
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Niestandardowe formy reklamowe
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Ryszard Solski, Sigma International
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
To, co w polskiej piłce najciekawsze. Średnio widzów na meczu widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) widzów na meczu.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
EDI NET - badania.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Rola komputera i telewizji w życiu naszych dzieci?
Realizacja programu „Znajdź właściwe rozwiązanie” w roku szkolnym 2012/2013 na terenie powiatu krapkowickiego mgr Joanna Pawlak Sekcja Promocji Zdrowia.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy 1 dr inż. Małgorzata Suchecka Bezpieczeństwo i higiena pracy na stronach internetowych CIOP-PIB.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Okno na Hooptymistyczny świat
Ewa Wierzba i Tomasz Ziemann
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Zapis prezentacji:

Patrz w co gram Kampania społeczno – edukacyjna RAPORT Warszawa, czerwiec 2012

CELE PROJEKTU 1.Przybliżyć rolę i znaczenie systemu oznaczeń PEGI wzmocnienie świadomości, że gry wideo skierowane są do odbiorców w różnym wieku: dzieci, młodzieży i dorosłych, a system PEGI jest narzędziem wspomagającym wybór gry adekwatnej do wieku użytkownika 2. Edukacja i informacja (wykorzystanie opinii znanych i popularnych osób) uświadomienie rodzicom, ich roli i odpowiedzialności we właściwym doborze gier dla dzieci kreowanie właściwych postaw oraz przeciwdziałanie stereotypowemu myśleniu uwrażliwienie rodziców na to, że gry wideo mogą być świetnym sposobem spędzania wolnego czasu, edukują i uczą logicznego myślenia, ale też mogą stać się źródłem potencjalnych zagrożeń, wówczas gdy nie dobierzemy ich odpowiednio do wieku naszego dziecka.

PRZYKŁADOWE PUBLIKACJE ONLINE

Sekcja zawierająca 7 artykułów z pozostałych serwisów wspierających Dodatkowo na dole strony przedstawiona sekcja redakcyjna Gry Statystyki Strony Głównej sekcji: 6002 UU, 6928 PV Serwis specjalny na ofeminin.pl

Promocja redakcyjna serwisu ofeminin.pl na Facebook Wpis na koncie Facebook serwisu ofeminin.pl Ofeminin.pl ma fanów

Serwis wspierający koktajl24.pl

Zajawki artykułów w serwisie koktajl24.pl: 1.Jak dozować dziecku gry video 85 odsłon 2.Odpowiedzialni rodzice? Bezpieczne dziecko! 277 odsłon 3.Gry wideo a wiek dziecka 96 odsłon 4.Jak kontrolować, w co gra dziecko? 219 odsłon Serwis wspierający koktajl24.pl

Kampania odsłonowa przekierowująca do sekcji Kobiecej Kampania odsłonowa promująca sekcje specjalną kierowaną do Kobiet Format triplebillboard, liczba emisji 1mln odsłon, emitowany w pakiecie serwisów WOMAN, 861 klików

Sekcja Gry na serwisie ofeminin.pl Sponsoring PEGI na sekcji redakcyjnej Gry w serwisie ofeminin.pl Statystyki Gier: -gra 1: 126 UU, 135 PV -gra 2: 1753 UU, 2748 PV -gra 3: 889 UU, 993 PV -gra 4: 2775 UU, 4787 PV

Serwis wspierający wspodnicy.pl Boks 300x140px promujący sekcje Kobiecą we wszystkich podsekcjach serwisu wspodnicy.pl Statystyki Boxów łącznie, w trakcie trwania kampanii (ofeminin.pl + wspodnicy.pl): UU PV

Serwis specjalny na komputerswiat.pl Sekcja zawierająca 5 artykułów z pozostałych serwisów wspierających Statystyki sekcji specjalnej kierowanej do Mężczyzn: 1425 UU, 3993 PV

Widok artykułów w sekcji komputerswiat.pl

Serwis wspierający newsweek.pl Zajawka artykułuczy Gry komputerowe uczą? na serwisie newsweek.pl miała 1172 odsłony

Zajawka artykułuJak wybrać grę dla swojego dziecka na serwisie newsweek.pl miała 595 odsłon Serwis wspierający newsweek.pl

Serwis wspierający fakt.pl Zajawka artykułu na Stronie Głównej serwisu fakt.pl przekierowująca do sekcji specjalnej PEGI

Serwis wspierający fakt.pl Zajawki publikowane na Stronie Głównej kategorii Komputery Każda z zajawek była emitowana tydzień Statystyki łączne kategorii Komputery: UU PV

Kampania odsłonowa promująca sekcje specjalną kierowaną do Mężczyzn Format triplebillboard, liczba emisji 800tyś. odsłon, emitowany w pakiecie serwisów MAN, 1666 klików Kampania odsłonowa przekierowująca do sekcji męskiej

Promocja - Mailing Mailing w targecie Mężczyzna: -Wysłanych do ponad kont -Otwartych maili -Ctr 3%

EFEKTY DZIAŁAŃ wywiady dla mediów oraz publikacje

DZIAŁANIA MEDIA RELTIONS 1.Przygotowaliśmy i wysłaliśmy informacje prasowe do najważniejszych redakcji, potencjalnie zainteresowanych tematyką kampanii: TV stacje radiowe dzienniki regionalne strony internetowe (kobiece, męskie, lifstylowe, growe, marketingowe) 2.Uruchomiliśmy aktywne działania na forach internetowych w sieci Dyskusje Komentarze Nowe wątki tematyczne Porady i edukowanie użytkowników

Opinie znanych osób Zdobyliśmy ambasadorów kampanii: znaną dziennikarkę Annę Popek oraz kompozytora i dyrygenta Adama Sztabę. Ich opinie na temat roli rodziców w odpowiednim doborze gier wideo dla swoich dzieci, wykorzystaliśmy w informacjach prasowych. Odpowiedzialny rodzic, powinien kontrolować dwie kwestie: jakich gier używa dziecko oraz jaką ilość czasu poświęca na granie. Jeżeli chodzi o dobór gier staram się przede wszystkim kierować oznaczeniami na opakowaniu i nie dopuszczam do używania przez mojego syna gier przeznaczonych dla starszych dzieci. Syn nie jest tym oczywiście zachwycony i co jakiś czas pojawia się wielka potrzeba zagrania w grę dla starszych dzieci. Pada wówczas z Jego strony wiele argumentów, m.in. że gry dla starszych mają znacznie lepszą grafikę oraz że koledzy w klasie mogą grać we wszystko, co chcą. Jest to oczywiście kombinowanie charakterystyczne dla dzieciaków, ale ja w żadnym razie nie ulegam temu i polecam mu po raz kolejny zerknąć na cyfrę umieszczoną na pudełku oznaczającą dozwolony wiek. Czas grania jest również ściśle ustalony i nie powinno być w tym temacie żadnych odstępstw. Konsekwentne postępowanie względem dziecka, jak zresztą w wielu innych kwestiach, tak i tu jest niezwykle ważne – Adama Sztaba. Słowa uczą, ale to przykłady pociągają. Dlatego myślę, że nie wolno pozostawiać dziecka samemu sobie w żadnej dziedzinie - od sprzątania, wspólnego gotowania aż po wspólne oglądanie telewizji albo gry w gry komputerowe. Emocje dzielone z dziećmi podczas gry to coś, co najbardziej łączy i jednocześnie uczy. Wymaga to nieco zaangażowania od rodziców, ale ten wysiłek sprawi, że połączą nas z dziećmi wspólne więzy i przeżycia, do których zawsze będzie można się odwołać – Anna Popek.

MEDIA RELATIONS W efekcie intensywnych działań media relations uzyskaliśmy następujące efekty: 1.Telewizja TVP 1 wywiad w programie Kawa czy Herbata (dr. Dominika Urbańska-Galanciak) TVP 2 wywiad w programie Pytanie na śniadanie(dr. Dominika Urbańska-Galanciak i Adam Sztaba) 2.Stacje radiowe Polskie Radio PR4 – wywiad (dr. Dominika Urbańska-Galanciak) TOK FM – wywiad (dr. Dominika Urbańska-Galanciak i dr. Mirosław Filiciak) 3.Media internetowe – 28 publikacji o przeprowadzonych kampaniach 4.Dzienniki – 3 publikacje 5.E-PR, działania w sieci unikalnych wejść/kliknięć w wątkach tematycznych

Materiał audio z audycji Nowe Technologie z dnia 7 czerwca 2012 roku dostępny w załączonym pliku POLSKIE RADIO PROGRAM 4.mp3

Materiał video z programu Pytanie na śniadanie w stacji telewizyjnej TVP2 z dnia 19 czerwca 2012 roku dostępny w załączonym pliku TVP2.avi

Podsumowanie działań e-pr

W ramach działań e-PR wspierających kampanię SPiDOR Graj bezpiecznie oraz Patrz w co gram, utworzyliśmy 62 wątki na forach internetowych sprofilowanych dla rodziców, dla graczy oraz na forach ogólnotematycznych. Nasze wypowiedzi modelowe, którymi zaczynaliśmy dyskusje, były sprofilowane i skierowane do dwóch grup użytkowników – rodziców i graczy. Przez trzy tygodnie trwania działań uzyskaliśmy następujące wyniki: 5267 unikalnych wejść/kliknięć w 48 wątkach na temat kampanii. Łącznie uzyskaliśmy 169 wypowiedzi internautów.

E-PR – przykładowe wypowiedzi internautów

DZIĘUJEMY ZA UWAGĘ