Polski Festiwal Reklamy KTR 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

„Ponieważ innowacja jest kobietą.” Konkurs dla przedsiębiorczych Polek
{Instytut Adama Mickiewicza}
To już piąty raz Statystycznie rzecz ujmując…. Laureaci Wybraliśmy 5 Wolontariuszy Roku Regionu Wałbrzyskiego. Oto oni: 2004 – Magdalena Głowińska 2005.
Bartosz Jeziorański Country Manager ASUS Polska.
2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ - IV edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej –
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
FOTO Fundacje korporacyjne – sojusznik czy konkurent organizacji pozarządowych? Warszawa, 14 czerwca 2010 roku.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Ogólnopolska konferencja NAUKOWA: „Zakazana kolekcja
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych w województwie wielkopolskim rok szkolny 2009/ Katarzyna Baranowska.
Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Komitet Naukowo-Techniczny FSNT NOT Polityki Techniczno-Gospodarczej Kadencja 2004 – 2008 Eugeniusz Budny.
Bezpieczne i widoczne dziecko na drodze. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu Budimex SA jako jedna z największych firm budownictwa infrastrukturalnego.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
The Middle European Organization of Private Schools
Prezentacja Agencji.
ITAO INTEL TEACH ADVANCED ONLINE © 2013 Fundacja Zaawansowanych Technologii 1.
Copywriter.
Profesjonalizacja branży eventowej
2013. Format A3 (42cm x 29,7cm) Okładka + 12 kart połączonych spiralą Papier min.170g uszlachetniony lakierem dyspersyjnym Minimalny nakład: 200 sztuk.
OFERTA WSPÓŁPRACY.
Wdrożony przez STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
Agencja Reklamowa Business Consulting
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Fundacja Barak Kultury
Festiwal Filmowy Opolskie Lamy 7 – 15 października 2011
Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta
Technik Organizacji Reklamy
Szkołą Odkrywców Talentów
Rejs pokolenia JP2 dookoła świata Ku Cywilizacji Miłości
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Technik Organizacji Reklamy
Atrakcje Turystyczne Warszawy
Technik Organizacji Reklamy
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
TECHNIK HANDLOWIEC.
KLASA ZE SNÓW do wzięcia udziału w konkursie artystycznym edycja 2015 / 2016 ZAPROSZENIE.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Okno na Hooptymistyczny świat
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
MÓJ ZAWÓD.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Przemysły kreatywne Na podstawie raportu:
Studia pierwszego stopnia
Zapis prezentacji:

Polski Festiwal Reklamy KTR 2010

Organizatorzy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Jest to obecnie 73 podmioty - 36 agencji reklamowych, 3 agencje interaktywne, 19 agencji brand design i 15 domów mediowych, które działają na rzecz promowania i tworzenia bardziej efektywnej komunikacji marketingowej oraz promowania środowiska reklamowego w Polsce. Zostało założone w 1997 r. Dwa lata później SAR przystąpił do European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie funkcjonującego w Brukseli pod nazwą European Association of Communications Agencies (EACA). Jest przedstawicielem w Polsce międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. Klub Twórców Reklamy KTR Stanowi zorganizowaną reprezentację szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej Tworzą go osoby zawodowo związane z komunikacją marketingową: Pracownicy agencji reklamowych działów kreacji Fotograficy, rysownicy, Designerzy Reżyserzy, operatorzy, scenografowie, itp.

Polski Festiwal Reklamy Co to jest? Wydarzenia branżowe Wystawy KONKURSY BRANŻOWE INNOWACYJNOŚĆ KREATYWNOŚĆ Young Creatives & Creative Students Wykłady otwarte Kreatywnie dla dzieci

Polski Festiwal Reklamy Współorganizatorzy i Patroni 2008-2009 W projekt Polskiego Konkursu i Festiwalu Reklamy zaangażowały się: Największe stowarzyszenia branżowe w Polsce: SAR, Klub Brand Design, Związek Firm PR, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej Najbardziej prestiżowe instytucje branżowe na świecie: Cannes Lions, Shots Galerie i muzea: Muzeum Narodowe- Królikarnia, Element65, wizyTUjąca Galeria, Galeria art.info, Galeria Luksfera Organizacje : British Council, Fundacja Hop-Siup Honorowy patronat nad Festiwalem objęło: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Miasto Stołeczne Warszawa

Polski Konkurs Reklamy KTR Największy branżowy konkurs kreatywny Ponad 200 jurorów: dyrektorów kreatywnych, art directorów, copywriterów, scenografów designerów, ilustratorów, fotografów, reżyserów, dyrektorów marketingu ocenia ponad 600 prac. Prace oceniane w 9 kategoriach (Reklama TV/Radio, Reklama Print/Outdoor, Active Advertising, Media Interaktywne, Design, Fotografia, Ilustracja, Kampania, Warsztat TV). Powrót

Polski Konkurs Reklamy KTR Największy branżowy konkurs kreatywny Prace nagrodzone przez jury w Konkursie Klubu Twórców Reklam odnoszą również liczne sukcesy na międzynarodowych konkursach i festiwalach reklamy (ADC*E, Portoroż, Cannes). Powrót

Creative Students Idea konkursu Skierowany jest do studentów m.in.: uczelni artystycznych i szkół reklamy. Celem jest wprowadzanie młodych Twórców w środowiska reklamowe, promowanie sztuki reklamowej wśród studentów oraz wyłonienie najlepszych prac przez profesjonalne jury złożone z wybitnych twórców reklamowych. Zwycięskie prace zostaną nagrodzone podczas Gali Klubu Twórców Reklamy oraz opublikowane w festiwalowym katalogu, zaś ich twórcy odbędą staże w agencjach reklamowych lub agencjach brand design zrzeszonych w SAR. Powrót

Creative Students Kategorie Studenci mają za zadanie przygotowanie prac na zadany brief kreatywny w następujących kategoriach: PRINT: opracowanie layout'u reklamy prasowej w formacie A3 (297mm x 420mm). CYBER: opracowanie projektu strony www, kreacji lub innej formy najlepiej oddającej koncepcję kreatywną (strona www, kreacja banerowa, top layer, xhtml itp.). FILM: nakręcenie 30-sekundowych filmów za pomocą telefonu komórkowego dostarczonego przez organizatora. DESIGN: opracowanie znaku graficznego/logotypu produktu lub opakowania.

2008 – brief Amnesty International w kategorii Print Creative Students Przykładowe prace 2008 – brief Amnesty International w kategorii Print

2009 – brief 36.6 w kategorii Design: karta SIM Creative Students Przykładowe prace 2009 – brief 36.6 w kategorii Design: karta SIM

2009 – brief m. st. Warszawy w kategorii Print – „Chopin z Warszawy” Creative Students Przykładowe prace 2009 – brief m. st. Warszawy w kategorii Print – „Chopin z Warszawy”

Gala KTR zawsze wydarzeniem 2004: Scenariusz i reżyseria - Iwo Zaniewski i Kabaret Mumio; Scenografia Jeremi Brodnicki 2005: Scenariusz i teksty – Darek Rzontkowski, Tomek Skorupa; Wykonanie: Wojtek Kalarus, Marcin Dorociński, Paweł Tucholski 2006: Koncepcja Gali i scenografii – Iwo Zaniewski; Scenografia – Jeremi Brodnicki

Gala KTR zawsze wydarzeniem Scenariusz, reżyseria i prowadzenie: Andrzej Strzelecki; Scenografia: Jeremi Brodnicki; Koncepcja gali i scenografii: Iwo Zaniewski

Dziękujemy za uwagę Kontakt: Agata Wiewióra, Project Coordinator agata.wiewiora@sar.org.pl 501 195 980 Łukasz Malinowski, Asystent lukasz.malinowski@sar.org.pl 22 898 84 25