Przemocy w szkole mówię: NIE !

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
T[idx]<->T[idx+1]
Advertisements

Konstruowanie programu nauczania
DEBATA ‘STOP AGRESJI I PRZEMOCY!’
Agresja i przemoc wśród uczniów
Hasło promujące życie bez agresji.
Zanim wybierzesz program nauczania
Opracowanie: Aneta Kunecka-Kramarz Bibliotekarz
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
Opracowanie: mgr Dorota Ściślewska
Zachowaj bezpieczeństwo w klasie
W naszej szkole realizowane są w oparciu o Szkolny Program Profilaktyki Oleszno,
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
Konspekt, a scenariusz (teza 13).
Co to jest naruszenie nietykalność cielesnej ?
Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w.
DYDAKTYKA MATEMATYKI Arkadiusz Mroczyk.
ZERO TOLERANCJI DLA PRZEMOCY W SZKOLE
TURNIEJ WIEDZY O KSIĄŻCE dla klas II – III.
ROK JANUSZA KORCZAKA - w naszej szkole
Korzystanie z literatury
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
* Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat *
Pisanie i modyfikowanie programów, pisanie innowacji i projektów edukacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej Joanna Dembowa.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE czyli TIK W NASZEJ SZKOLE.
Ankieta na temat agresji w szkole
„Ortograffiti w mojej szkole”
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Przesłanie SZKOŁY BEZ PRZEMOCY na rok 2010/11
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Małgorzata Krzeszowska Autoprezentacja Projekt jest współfinansowany.
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Wykorzystanie narzędzi TIK do pracy edukacyjnej Prezi „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach”
DZIECI PRZEMOCY MÓWIĄ NIE
Przygotowanie dobrej prezentacji
Nie jest możliwe pokochanie kogokolwiek
Wartości i cele w edukacji- pojęcie, rodzaj i hierarchia wartości:
28 listopada 2014 w Szkole Podstawowej nr 83 im. Stanisława Jachowicza w Łodzi odbył się XVI Ogólnołódzki Konkurs Recytatorski „I muzyka wokół nas rozkwita,
Kawa na ławę o prawie autorskim
Prawo autorskie.
Ogólnopolski konkurs literacko-plastyczny pod hasłem " Polska pachnąca w lipach"
Temat: ? /praca w grupach: wykonanie projektu pt. „Gwiazda sukcesu” - załącznik nr 1 i nr 2/
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Prawa dziecka Prezentacja na podstawie książki „Twoje Prawa” opracowanej przez UNICEF Anna Rak.
Szkoła bez przemocy.
Badania ankietowe uczniów i ich rodziców
To nabyta potrzeba wykonywania jakiejś czynności lub zażywania jakiejś substancji. W praktyce określenie to ma kilka znaczeń. W języku potocznym termin.
Procedury reagowania na cyberprzemoc
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
Podsumowanie Ośmieszanie i inne formy przemocy w sieci potrafią być bardzo krzywdzące. Kiedy jesteś ofiarą przemocy, szukaj pomocy u rodziców, nauczyciela.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Przykłady dobrych praktyk WEBQUEST Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk.
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Charakterystyka metody Glenna Domana
PREZENTACJA DLA KLASY 3 SP DO LEKCJI 31
Stop Przemocy - nie tylko w szkole….
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE
Czytaj od A do Zachwytu - projekt promocji czytelnictwa zrealizowany
W ramach realizacji programu
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
„STOP AGRESJI I PRZEMOCY”
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 3
Wyniki projektu naukowego
Moją ulubioną książką jest Magiczne Drzewo. Autorem książki „Magiczne Drzewo” Jest Andrzej Maleszka.
Zapis prezentacji:

Przemocy w szkole mówię: NIE !

Zamaluj kratki przy poprawnych Zadanie 1. Zamaluj kratki przy poprawnych wyjaśnieniach podanych zdań pochodzących z tekstu.

„Od razu otoczyła ją czerwona mgiełka” Banda spryskała jej włosy czerwoną farbą w sprayu.

„Mechanicznie zrobiła wszystko, czego od niej żądały” Wykonywała czynności bezwiednie i bezmyślnie.

Co czuła Lena po atakach bandy dziewcząt? Zadanie 2. Co czuła Lena po atakach bandy dziewcząt?

Zadanie 3. Jak powinna się zachować osoba, będąca świadkiem zajścia opisanego w tekście?

Ułóż hasło dotyczące walki z przemocą i agresją w szkole. Zadanie 4. Ułóż hasło dotyczące walki z przemocą i agresją w szkole.

Opracowała: M. Sławińska na podstawie: Podręcznika do kształcenia literackiego pt. „Słowa na start! 6”, Marlena Derlukiewicz Książka nauczyciela kl. VI