Voice Portals – Portale Głosowe Krótkie wprowadzenie i omówienie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
20041 Projektowanie dynamicznych witryn internetowych Paweł Górczyński ASP 3.0.
Podstawowe funkcje przegladarek.
Marcin Piotrowski. Najpopularniejszymi darmowymi przeglądarkami są Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Sieci komputerowe Usługi sieciowe Piotr Górczyński 27/09/2002.
Internet Czyli wirtualny świat.
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Portale Korporacyjne cz. 2
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Komunikacja poprzez Internet
Wprowadzenie do Unix’a
Wzorce projektowe w J2EE
Systemy zarządzania treścią CMS
Rynek tłumaczeń i lokalizacji w Polsce, Wrocław marca 2009r. Środowisko pracy zdalnej tłumacza Autor: Wojciech Olejniczak Moravia IT
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Podstawy Informatyki zajęcia dla Studentów I-go roku studiów na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH Dr inż. Piotr Gronek Zakład Informatyki Stosowanej.
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
Architektura systemów wykorzystujących bazy danych (systemów bazodanowych) Wykład S. Kozielski.
INTERNET JAKO OCEAN INFORMACJI
Marketing elektroniczny w turystyce
WSPÓŁCZESNE TECHNIKI INFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA SPOSÓB KOMUNIKOWANIA
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Internet czyli sieć.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Janusz Wrobel – Neurosoft Sp. z o.o.
Smartfon Prezentacja systemu.
Zastosowanie w firmach Portale internetowe i intranetowe.
Interactive Marketing Partner marketing
KOMUNIKACJA MULTIMEDIALNA ĆWICZENIA
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Co to jest?? Geneza nazwy Jak to działa Zalety Czy to wogóle ma jakieś wady?? Przykłady urządzeń Podsumowanie.
Co to jest Internet? home Wykonał: Michał Kęska.
Autor: Kamil Szafranek
OfficeObjects® Portal
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Katalog WWW.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Internetowe surfowanie
SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast
Wykonał: Michał Kęska. Wydaje Ci się, że wiesz co to jest Internet?
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Podstawowe usługi internetowe
FTP i www Informatyka Zakres podstawowy 1 Zebrał i opracował : Maciej Belcarz 11.
W sieci dla dzieci. Problemy udostępniania cyfrowych zasobów kultury młodym i najmłodszym użytkownikom Dorota Grabowska, Małgorzata Kisilowska Instytut.
Metody komunikacji.
Metody komunikacji międzyludzkiej
METODY KOMUNIKACJI.
Metody komunikacji.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Bądź bezpieczny w sieci
Portal edukacyjny J A V A S C R I P T JĘZYK PROGRAMOWANIA STRON HTML Opracowała: Anna Śmigielska.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Hipertekst HTML WWW.
Wydział Matematyki, Informatyki i Architektury Krajobrazu
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Sieci komputerowe Usługi sieciowe 27/09/2002.
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
Zapis prezentacji:

Voice Portals – Portale Głosowe Krótkie wprowadzenie i omówienie

Agenda Krotka historia portali Co to są portale głosowe ? Gdzie mają zastosowanie ? Problemy portali głosowych Struktura i budowa typowego Voice Portal Portal głosowy na podstawie Genesys Voice Portal Podsumowanie i pytania

Krótka historia portali dwaj studenci: Jerry Yang i David Filo w 1993 postanowili skatalogować strony – powstaje Yahoo ewolucja portalu: od strony z wyszukiwarką do postaci wyrafinowanego centrum informacyjnego, usługowego, edukacyjnego i rozrywkowego różne portale

Krótka historia portali – reguła 5 „C” Content (zawartość) – informacje i personalizacja Context (kontekst) – wyszukiwarka, katalogi, żółte strony Community (społeczność) – chat, tworzenie na portalu www itp Commerce (handel) – aukcje, e-sklepy Communication (komunikacja) - czyli poczta elektroniczna i takie narzędzia do komunikacji, jak Yahoo Messenger i Instant Messenger AOL.

Co to są portale głosowe ? Typowy portal internetowy z nawigacją głosem Systemy IVR (interactive voice response) Dostęp do informacji wszędzie System do prowadzenia konwersacji z komputerem

Gdzie mają zastosowanie portale głosowe Call Center i obsługa klientów Typowe portale Katalogi branżowe (rozkłady jazdy, numery telefonów) rozrywka (gry, horoskopy, recenzje) portale turystyczne

Problemy portali głosowych Przetwarzanie języka naturalnego interpretacja izolowanych, pojedynczych słów (cyfry, polecenia, zwroty) rozpoznawania mowy ciągłej (problem początku i końca zdania) „surfowanie” Mnogość języków

Struktura i budowa TTS (Text-To-Speech) SRE (Speech Recognition Engine ) VXML (Voice Extensible Markup Language)

Struktura i budowa cd. W tradycyjnych WWW przeglądarka działa po stronie klienta W przypadku portali głosowych klient dzwoni na numer przeglądarki, która dopiero łączy się z serwerem dokumentów

Struktura i budowa – komponenty aplikacji VXML

Przykład dokumentu VXML Witaj w moim portalu glosowym: Wybierz jeden z tematow: Weather Wiadomosci Prosze powiedziec jeden z powyzszych tematow

Genesys Voice Portal

Podsumowanie i pytania Zapotrzebowanie Przyszłość Rozwiązanie podstawowych problemów