Kolor i wielkość reklamy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Jak zrobić dobrą prezentację? autor: Piotr Kalita
Zasady projektowania plakatów outdoorowych
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
Powierzchnie reklamowe na terenach MTP
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta reklamowa dla serwisu:
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Liczby pierwsze.
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
Oferta portalu Parkiet.com
Kultura masowa czy dzieło sztuki?
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Równania i Nierówności czyli:
REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa. REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma.
I Grafika wektorowa.
Reklama prasowa.
Układy równań 23x - 31 y = 1 x – y = - 8 x = -1 y - x = 1 x + y = 11
A Tobie w ktorą stronę się kręci ?
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Dood.pl Modele biznesowe wyszukiwarek internetowych w teorii i praktyce.
Poznajemy budowę książki
Opracowanie Dorota Libera
Zastosowanie w firmach Portale internetowe i intranetowe.
Interactive Marketing Partner marketing
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Tworzenie prezentacji
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych
Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług reklamowych z wieloma sukcesami w innych formach takich jak mailing oraz kampanie SMS. Open-AD.
ul. Stryjeńskich 6/65, Warszawa
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Oferta działań ambientowych
Aplikacje internetowe
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Prezentacje multimedialne
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Wpływ niskich temperatur na organizm człowieka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Formatowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Google AdWords.
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
2 OSOBOWA MECHANIKA SĘDZIÓW Adam Fojcik. Spis treści: 1. Podstawowe ustawienie 1.1 Brak biegaczy na bazach 1.2 Biegacz na pierwszej bazie lub biegacz.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Podstawy Informatyki.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
ZESPÓŁ ĆWICZĄCY: 20 zawodników + 2 bramkarzy PRZYBORY: 20 piłek, 2 drabinki do ćwiczeń koordynacyjnych, kamizelki (2 kolory), znaczniki,
Zapis prezentacji:

Kolor i wielkość reklamy Jak wpływają na odbiór i skuteczność

Spis treści Reklama a jej miejsce Reklama a kolory Reklama a wielkosc

Umiejscowienie reklamy Najbardziej atrakcyjne miejsca reklamowe to pierwsza strona gazety Najwięcej osób czyta pierwszą stronę Mogą ją zobaczyć nawet Ci, którzy nie kupują i nie czytają gazety Na tej stronie jest mało reklam

Umiejscowienie reklamy Druga strona okładki przyciąga 30% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Trzecia strona okładki przyciąga 22% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Podobnie strona ostatnia jest skuteczniejsza od strony wewnętrznej o ok. 22% Na podstawie THE Magazine Handbook 1992-1993

Umiejscowienie reklamy Prawa czy lewa strona? Badania nie wskazują, że umieszczenie reklamy po prawej lub lewej stronie nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców woli prawą stronę,

Umiejscowienie reklamy Z pierwszych czy dalszych stronach? Badania wskazują, że różnica jest minimalna, umieszczenie reklamy na jednej z pierwszych stron gazety nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców domaga się, aby jego reklama była na jednej z pierwszych stron

Umiejscowienie reklamy Sama pozycja nie wpływa znacząco na poczytność reklamy lub wzrost świadomości marki Reklama mocna pod względem kreatywnym będzie zawsze zauważona, niezależnie od jej miejsca

Stosowanie koloru w reklamach 46% 33% 34%

Stosowanie koloru w reklamach Reklamy wykonane w pełnym kolorze cieszą się o 39% większą poczytnością niż reklamy czarno-białe Reklamy jednokolorowe są minimalnie (ok. 3%) atrakcyjniejsze niż czarno-białe

Wielkość reklam 55% 40% 24%

Wielkość reklamy Wielkość reklamy wpływa na wzrost liczby odbiorców Reklama całostronicowa zwiększa liczbę czytelników o 67% w stosunku do reklamy ułamkowej Reklam dwustronicowa zwiększa poczytność o 38% w stosunku do całostronicowej

Wielkość reklamy Reklama duża pozwala na większą kreatywność Tylko duże reklamy umożliwiają przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Duże firmy najczęściej wykupują reklamy całostronicowe lub junior page